Fitness Seller

Hollywood muscle???

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
_39106820_scott_timberlake_ap.jpg



Best wel een goeie fysiek ofniet? Zo'n type fysiek wil ik wel bereiken.
Onderste ook.

brad_pitt_troy_abs.jpg


De meeste hier willen natuurlijk meer een jay cutler fysiek maar goed..over smaak valt niet te twisten (no gay pun intented)

Grtz:cool:
 
Laatst bewerkt:
Vind hem eigelijk nog wat minnekes. Zeker neit onmogelijk om te bereiken.

Mijn doelen liggen op langere termijn toch iets verder.
 
omg hollywood gayclub

daar hoef je niet eens voor te trainen voor zo'n fysiek, veel konten bonken dan kom je er wel :D
 
Goeie tip
 
pfff zielig :p
 
_39106820_scott_timberlake_ap.jpg



Best wel een goeie fysiek ofniet? Zo'n type fysiek wil ik wel bereiken.
Onderste ook.

brad_pitt_troy_abs.jpg


De meeste hier willen natuurlijk meer een jay cutler fysiek maar goed..over smaak valt niet te twisten (no gay pun intented)

Grtz:cool:

Heb je die na 5 jaar trainen nog niet dan? (dan neem ik aan dat je traint sinds je lid bent van het forum). :p;)
 
jaja ik ben zo'n massa beest en ik wil nu 50kg afvallen met special-k en clen
 
neen, ik zit in het leger en hou me voornamelijk bezig met uithouding en kracht. Kheb dan ook niet graag dat men benen tegen mekaar schuren als ik loop (wat nogal veel moet int leger)
 
Sean_William_Scott_1.jpg
 
Wat een haat weer :roflol:


Gewoon voor je doel gaan superspider!
 
Afgelopen weekend zag ik Troy, en 't is zeker geen bodybuilder, maar Bad Pritt z'n body mocht zeker gezien worden (en ik zeg dat absoluut in een none-gay-way!).
 
Wat spiermassa kweken en dan gewoon laag in je vetpercentage gaan zitten, dan lijk je groter. In dat soort films gaat het vooral om de illusie.
 
ze zijn zoiezo wel een pak buffer dan 90% van dbb, dus die haat hier altijd blijf ik gewoon hilarisch vinden :roflol:
gastjes van 65kg die 2 maand trainen die ff komen zeggen dat het gay is, zorg eerst zelf dat je minimaal zo bent voor je zulke dingen zegt ;)
 
Back
Naar boven