AndroidHealthClinic

Holografische "Universum" paradigma

Bezoekers in dit topic

Dit nieuwe beeld van de realiteit, de samenvoegingen van Bohm en Pribrams inzichten, wordt het holografisch paradigma genoemd.
Hoewel veel wetenschappers het met grote scepticisme hebben begroet, bracht het anderen tot een groot inzicht.
Het is zelfs zo dat sommigen geloven dat het mysteries kan verklaren die voorheen niet verklaard konden worden door de wetenschap, en het maakt het zelfs zo dat paranormale dingen een deel van de natuur zijn.

Vele onderzoekers, waaronder Bohm en Pribram hebben naar voren gebracht dat parapsychologische fenomen veel begrijpbaarder worden in het holografisch paradigma.
In een universum waar individuele breinen in feite ondeelbare verzamelingen zijn van een groot hologram en alles oneindig met elkaar verbonden is, kan iets als telepathie bestaan doordat de bovenliggende holografische laag aangesproken wordt.

Het verklaart het in het begin uitgelegde kwantumverstrengeling van deeltjes, maar ook hoe informatie van brein A naar brein B kan verzonden worden over grote afstanden.
Het komt er op neer dat het holografisch paradigma een model geeft waarin veel onverklaarbare fenomenen verklaard kunnen worden door individuen tijdens een hogere staat van bewustzijn.

Als biologische structuren zo bekeken worden zouden medicijnen en het begrijpen van het geneesproces ook in het holografisch paradigma gezien moeten worden.
Als de fysieke structuur van het lichaam slechts een holografische projectie van de geest is, dan wordt het duidelijk dat we zelf meer invloed kunnen hebben op onze gezondheid en welzijn dan de huidige medische wetenschap toestaat.
Placebo-effecten en andere onverklaarbare genezingen kunnen verklaard worden door het geloof van de geest die op zijn beurt veranderingen in het holografische lichaam teweegbrengt.

Nieuwe geneestechnieken zoals visualisatie kunnen werken doordat de geest gedachtenbeelden uiteindelijk als werkelijkheid ziet.
Als wij de ogen dicht doen en ons iets inbeelden, dan heeft dat hetzelfde effect op de geest als dat we het echt zien.

De kwantummechanica leert ons, dat alles deeltjes zich in een superpositie bevinden tot ze worden waargenomen.
Pas dan neemt het een bepaalde staat aan. Voor die tijd bevinden zich alle mogelijke werelden buiten je waarnemingsveld zich tegelijkertijd.
Het wil nu, dat elke meting een kleine invloed heeft op de staat waarin de deeltjes zich gaan bevinden.
Dus zou gauw iemand naar een object kijkt, is de manier waar of welke manier het object verschijnt deels afhankelijk van de waarnemer.
Dit impliceert dat de waarnemer een scheppende functie heeft.

Zelfs willekeurige gebeurtenissen zou je kunnen zien als een schepping van onze geest.
Synchroniteiten of betekenisvolle incidenten worden opeens duidelijk en krijgen betekenis.
Heeft je wel eens dat u iemand wil bellen, en die persoon belt je net?
Heb je wel eens dat je iemand belt, en die persoon heeft je net nodig, of andersom?
En andere toevalligheden, mensen die je tegenkomt.
Ik begrijp nu waarom de toevalligheden die ik zie zo "toevallig zijn".
Dat komt omdat ik het zelf bedacht heb...


wtf is dit voorn hentai filmpje:p


ik maak trouwens wel es iets mee waarvan ik denk dat heb ik al eens meegemaakt. heb ik in de toekomst gekeken? :P
 
Laatst bewerkt:
Meestal staat bij mij de bronvermelding er wel bij, of via een link. En als je een beetje mijn posts leest dan zie je heel goed of het van mezelf komt of dat het gekopieerd is. Maar dan nog, IK heb het gekopieerd en niet iemand anders !!! En wel zeiken over bronnetjes maar niet vermelden wat volgens jou de grote wetenschappelijke fout is, dat hou je liever terzijde !:D

Ik vraag om bronnen omdat we dan meer informatie kunnen opzoeken over de onderwerpen die je aansnijdt. Je post vaker over onderwerpen waar de gemiddelde mens niet uit zichzelf naar op zoek gaat. Als je dan toch aan het prediken bent, laat dan je "bijbel" ook maar zien.

MuscleBear zei:
Er is wetenschappelijk bewezen dat we nog niet een vuist qua grootte van ons brein gebruiken.

Alstublieft......lijkt me duidelijk. In de jaren '80 is deze mythe al ontkracht. Hersenactiviteit vind in alle hersendelen plaats. Niet tegelijkertijd, da's wat anders en daarop is deze mythe gebaseerd.
 
Ik vraag om bronnen omdat we dan meer informatie kunnen opzoeken over de onderwerpen die je aansnijdt. Je post vaker over onderwerpen waar de gemiddelde mens niet uit zichzelf naar op zoek gaat. Als je dan toch aan het prediken bent, laat dan je "bijbel" ook maar zien.

Alstublieft......lijkt me duidelijk. In de jaren '80 is deze mythe al ontkracht. Hersenactiviteit vind in alle hersendelen plaats. Niet tegelijkertijd, da's wat anders en daarop is deze mythe gebaseerd.

Toen Albert Einstein zei dat we maar 5 - 10 % gebruiken van onze hersencapaciteit, was dat alleen maar een schatting.
Feit is, dat we vaak onze "computer" erg amateuristisch en maar een klein deel systematisch gebruiken.
Het doel om een 'hersengebruiker', i.p.v. een 'hersenbezitter' te worden, laat zien dat onderzoekers erkennen wat de hersenen kunnen bereiken.
 
Toen Albert Einstein zei dat we maar 5 - 10 % gebruiken van onze hersencapaciteit, was dat alleen maar een schatting.
Feit is, dat we vaak onze "computer" erg amateuristisch en maar een klein deel systematisch gebruiken.
Het doel om een 'hersengebruiker', i.p.v. een 'hersenbezitter' te worden, laat zien dat onderzoekers erkennen wat de hersenen kunnen bereiken.

trying to baffle with bullshit?

Je hebt het zojuist iig tot een kunst verheven.
Ik bedoel het niet cynisch als ik zeg dat ik mensen in psychotische toestand meer reeële waanbeelden heb zien beschrijven.
 
The God Theory

Understanding parallel universes

Theory "M" - Parallel Universe Theory

New picture Parallel Universes

Hologram
 
Toen Albert Einstein zei dat we maar 5 - 10 % gebruiken van onze hersencapaciteit, was dat alleen maar een schatting.
Feit is, dat we vaak onze "computer" erg amateuristisch en maar een klein deel systematisch gebruiken...
 
HET IS EEN FABEL DAT WE MAAR ONGEVEER 10% VAN ONZE HERSENEN GEBRUIKEN. KAP EENS MET DEZE ITO MYTHES.

Heb je eigelijk wel enig idee wat "wetenschappelijk" inhoudt ? Ooit wel eens een echt wetenschappelijk artikel gelezen ?


Moest het even kwijt :D
 
Lol... wij zijn goden, dat staat in de Satanic Bible ook: you're a god

en dat je dingen kunt veranderen... ja duh... maar niet door tot je zielig godje te bidden... als je promotie wilt bijvoorbeeld zorg je toch dat je goed bij je baas ligt en je werkt ff extra hard etc...

quote marilyn manson: i'm not a slave to a god, that doesn't exist
 
Feit is, dat we vaak onze "computer" erg amateuristisch en maar een klein deel systematisch gebruiken...

Mensen zijn geneigt alleen maar naar informatie te zoeken die hun eigen beeld bevestigd, mensen onthouden goede argumenten dat hun beeld ondersteund beter dan slechte argumenten en vergeten goede argumenten dat een tegenstrijdige visie ondersteund sneller en de slechte argumenten onthouden ze. Zo zijn er nog veel meer zaken, maar deze wou ik er even uitpakken omdat sommige mensen hier meester in zijn :D We noemen geen namen... :rolleyes:
 
het is alang bewezen dat we meer dan een vuist van onze hersenen gebruiken
Laat maar eens artikel zien van een wetenschappelijk gerenomeerd psycholoog
12% gebruiken we maar he :rolleyes:
 
HET IS EEN FABEL DAT WE MAAR ONGEVEER 10% VAN ONZE HERSENEN GEBRUIKEN. KAP EENS MET DEZE ITO MYTHES.

Heb je eigelijk wel enig idee wat "wetenschappelijk" inhoudt ? Ooit wel eens een echt wetenschappelijk artikel gelezen ?


Moest het even kwijt :D

Toen Albert Einstein zei dat we maar 5 - 10 % gebruiken van onze hersencapaciteit, was dat alleen maar een schatting.
Feit is, dat we vaak onze "computer" erg amateuristisch en maar een klein deel systematisch gebruiken...
 
Toen Albert Einstein zei dat we maar 5 - 10 % gebruiken van onze hersencapaciteit, was dat alleen maar een schatting.
Feit is, dat we vaak onze "computer" erg amateuristisch en maar een klein deel systematisch gebruiken...

Toon mij dan het bewijs voor dat "feit" aub en ik houd mij stil :)
 
Je moet wel een holografisch brein hebben om dit soort dingen te bedenken! :p
 
Toon mij dan het bewijs voor dat "feit" aub en ik houd mij stil :)

Je hoeft je niet stil te houden, door discussie leer je van elkaar.
Mensen die schelden en dom praten, die kunnen beter hun mond houden.
Het grootste bewijs ben jezelf.
Ik kan wel met lappen tekst aan komen dagen en met filmpjes.
Maar het is alleen mijn geloof en mening, en ik wil niemand overtuigen.
Dat doet iedereen maar voor zichzelf.

Als je bv in psychokinese zou geloven en ook in een holografishe universum dan zie je vanzelf overeenkomsten.
En dat is met alles zo.
In alles zit een kern van waarheid,..zelfs in sprookjes.
Hoe groter je gezichtsveld hoe meer je ziet.
Veel mensen lopen met oogkleppen op..

Je moet wel een holografisch brein hebben om dit soort dingen te bedenken! :p

Klopt ! :D
 
De wereld is plat, Thor bestaat, negers zijn blank. In alles zit een kern van waarheid?
 
De wereld lijkt plat, Thor bestaat in jou nachtmerrie en er zijn idd blanke negers.

Je moet geen vragen stellen waarvan je zelf al de waarheid kent !!! :rolleyes:
 
het is alang bewezen dat we meer dan een vuist van onze hersenen gebruiken
Laat maar eens artikel zien van een wetenschappelijk gerenomeerd psycholoog
12% gebruiken we maar he :rolleyes:

bij het rukken hoef je geen wiskundige formules op te lossen dus het zal wel kloppen :p
 
Daarom werkte de Biostabil-2000 ook echt bij heel veel mensen: Omdat ze geloofden dat het werkte.
Daarom werkten talismannen ook bij veel mensen: Omdat ze geloofden. Daarom werkt bidden naar God ook als u iets wilt hebben: Als u gelooft dat God u helpt, en u bent er zeker van dat hetgeen u vraagt gebeurt, dan zal uw werkelijkheid zich zó aanpassen dat het ook gebeurt.
U bent de tekenaar op het superhologram.

I JUST BOUGHT MY BIOSTABIL AND ABBTRONIC ON TELL SELL, SO IM READY TO OWN!!!!!!!!!!!!!!!!! byebye pancreas cancer:)
 
Back
Naar boven