XXL Nutrition

Holy shit, Subway rulez (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niks in Gent :(

Het ziet er wel niet smakelijk uit, bestaat het enkel maar uit brood+groenten ofzo ???

In Gent was er één tot voor kort (aan de Nederkouter), maar die is nu gesloten. Dat je alles aan je broodje zelf kon kiezen was super, en het is wel duur voor een broodje, maar het is dan ook groter en het smaakt echt hemels.
 
27 jaar, en nu pas Subway ontdekken?
:roflol:

is al jaren vaste stek van me.
 
Niks in Gent :(

Het ziet er wel niet smakelijk uit, bestaat het enkel maar uit brood+groenten ofzo ???


Toch wel! ik ben al in de subway in gent geweest ;) Volgens mij is dat de nederkouter daar...
 
Veelste duur. Zo'n broodje maak je zelf voor nog geen euro.
Lekkere stokbroodje van de bakker, kipfilet en kaas van de AH, gesneden gekookte ei, geraspte wortel, stukjes augurk, verse sla en tomaat/komkommer ertussen en mss een likje mayonaise voor de smaak :eek:

100x lekkerder als je het zelf maakt :D
 
Lekkere stokbroodje van de bakker, kipfilet en kaas van de AH, gesneden gekookte ei, geraspte wortel, stukjes augurk, verse sla en tomaat/komkommer ertussen en mss een likje mayonaise voor de smaak :eek:

100x lekkerder als je hebt zelf maakt :D
Locatie: Nederland

:rolleyes:
 
Goed voor jezelf zorgen is iets typisch nederlands? :rolleyes:
 
Je moest eens weten hoeveel ik allemaal wel niet uitgeef dagelijks :(
 
Snap niet dat ze zoiets niet in Leuven hebben????
 
ziet er smakelijk uit! maar geef mij maar big bacon!
 
In Gent was er één tot voor kort (aan de Nederkouter), maar die is nu gesloten. Dat je alles aan je broodje zelf kon kiezen was super, en het is wel duur voor een broodje, maar het is dan ook groter en het smaakt echt hemels.

subway is te lekker maar dat wisten wij al lang

en die in gent is idd gesloten, omdat er niemand kwam wegens te duur voor studenten.

ik ga voor spicy italian :cool:
 
nu heb ik ook zin in Subway :(
 
en die in gent is idd gesloten, omdat er niemand kwam wegens te duur voor studenten.

Nee de eigenaar, een bekende Amerikaanse ex-basketballer wou terug naar z'n land heb ik gehoord (ik ben bevriend met de verhuurders van dat huis), niet dat het er veel toe doet :D
 
Back
Naar boven