MuscleMeat

home gym ! even voorstellen

Bezoekers in dit topic

no powerrack no life.
 
All upperbody homegym.
 
Ik denk dat ie voetbalt...
 
Ik schat zo'n 10 m2 (2.5m x 4m)

dammnn een paar m2'ertjes meer dan had je er tenminste nog een squat-räck en iets om te bankdrukken kunnen plaatsen
verders echt prima hoor :thumbup:
 
Dat bodycraft ding heeft mijn pa ook. Hij eerst ook hele homegym met alles eigenlijk, maar toen hij niet zo fanatiek meer trainde heeftie alles weggedonderd en dat ding gekocht, want hij vond zichzelf te oud voor al die losse shit :p
 
ruimte is 2,5 bij 5. een lekker ruimte om te sporten. voor de andere apparaten hier genoemd is idd geen ruimte. borst oefeningen doe ik dus met de dumbbells en het halterbankje. Voor beenspieren zijn er natuurlijk ook tal van oefeningen te bedenken met de dumbbells. Al met al kan ik zo heel wat oefeningen doen.

Een spiegel zou nog wel kunnen en is ook nog wel de wens, maar eerst maar weer even sparen...

Nogmaals, ik ben geen bodybuilder (wat niet is kan nog komen natuurlijk) maar vind het wel heerlijk om met de gewichten te stoeien en op de voeding te letten.
Het is voor mij een uitdaging om te zien hoe ver ik kan komen.

Als je eenmaal bezig bent , is het gewoon verslavend (the pump ! , en de vooruit die je op een gegeven moment maakt is een kick)

Het moeilijkste vind ik nog steeds de voeding.

Ook zit ik nog te stoeien met een goed trainingsschema

doe nu op maandag: borst, biceps en benen
dinsdag : rug , triceps en schouders
woensdag: weer borst biceps en buikspieren
donderdag: rug, triceps en schouders
vrijdag: borst, biceps, schouders en buikspieren
zaterdag: benen

maar ben er nog niet uit of dit het nou is. misschien moeten er wel 2 dagen rust zitten tussen de spiergroepen
misschien moet ik rug en borst op een dag doen en biceps en triceps ook

nog even goed op dit forum kijken hoe jullie dat doen !

bedankt voor de reacties tot dusver
 
Back
Naar boven