MuscleMeat

home gym ! even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

reanca

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
19
Waardering
0
Hallo sporters !

graag wil ik mij even voorstellen en ook mijn home gym !
Mijn naam is Remy.
ik ben 35 jaar , 81 kg en 182cm.
fitness heb ik altijd erg leuk gevonden en tot een paar jaar terug ging ik zelfs 7 keer in de week naar de sportschool.
maar door studie voor werk en sinds twee jaar papa, komt dat er niet meer van.
Op een gegeven moment was ik de sportschool alleen maar aan het sponseren: ik betaalde wel , maar ging niet.
nu heb ik thuis een mooie ruimte ingericht met sport apparatuur , zie de foto`s.
In de garage heb ik nog een loopband staan.
Voordeel: ik kan nu sporten wanneer ik wil, op mijn muziek, ik hoef niet meer te wachten bij de apparaten op mijn beurt, geen reistijd, kan meteen een shakie maken, en gauw douchen, en het belangrijkste: ik kan nu echt elke dag wat doen, als is het maar een half uur.

ik ben dus geen bodybuilder, alhoewel, als je aan je lichaam en conditie werkt , ben je toch een builder !?!?
laat ik het zou zeggen: ik hoef geen schwarzenegger te worden en ik ga ook niet mee doen met wedstrijden.

Let wel goed op mijn voeding: ik weet wat ik niet moet eten , wat ik wel moet eten, begin ik al aardig te leren, maar dat blijft het moeilijkste van het hele sporten, vind ik.

Magoed, hier de foto`s !

home gym (4).jpg


home gym (5).jpg


home gym (6).jpg


home gym (9).jpg


home gym (2).jpg
 
Laatst bewerkt:
Mm heel mooi hoor

alleen zonde van dat bodycraft ding, je had daarvoor beter een powerrack neer kunnen zetten!!!

maar goed hier kan je ook best mee uit de voeten lijkt me

suc6 ermee!
 
Ik mis nog foto's van jou zelf?.....

Volgens mij is er toch een aparte sectie voor "home gyms" ?... anyway leuk train honk :) nu nog wat meer die hard materiaal :D
 
Welkom en dat ziet er leuk uit.
 
dat ding van bodycraft vind ik zelf echt heel makkelijk. Ik train er heel veel mee, zoals triceps, biceps , benen en rug. Voor thuis gebruik is het echt voldoende. Het gaat tot 90 kg. voorlopig is dat nog genoeg. Ik was op zoek naar een compact apparaat voor rug en triceps en waar mijn vrouw ook nog mee uit de voeten kan.
Ik kwam toen op de bodycraft uit. Ben er nog steeds zeer tevreden mee.
Voor "echte" bodybuilders is het waarschijnlijk speelgoed.

ik wist niet dat er een aparte topic voor home gym was, niet goed gekeken. zal nog even kijken
 
Ziet er leuk uit :)
 
Ik zie geen boxes staan met cd's all over the floor !
 
erg alles dr op en dr aan!!
 
Waar doe jij Squats? Of Bench Press?
 
Deadlifts met een EZ bar en 30-40kg aan schijven zijn ook niet geweldig :)
 
DB pressen kan die al!
 
Maak het af met een goede barbell en bijbehorend squatrek/powerrack :)
 
mis idd een squatrek/powerrack.

En een spiegel:p
 
Nice! dat dumbbell rack is erg cool, wat kostte alles bij elkaar als ik zo mag vrij mag zijn dat te vragen?
 
mooi hoor :thumbup:

hoeveel m2 heeft je kracht hok ?
 
Back
Naar boven