MuscleMeat

Home gym training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
1.139
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Omdat ik nu thuis train heb ik maar beperkt materiaal tot mijn beschikking. Dus was van plan om voor borst volgende training te doen.

incline press
flat press
decline press
fly's

Is er een reden dat dit niet ideaal is?
 
Lijkt me prima?
 
Zijn dat nou net de oefeningen die niet door materiaal beperkt worden?

Kun je wel squatten?
 
Ik heb een powerrack, barbell, EZ bar en wat losse gewichten.
Maar het duurt (letterlijk) 10minuten om een dumbbell in elkaar te steken. Misschien dat het wat teveel benchpress bewegingen zijn en dat een nadelig effect kon hebben ofzo. :)
 
Ik heb een powerrack, barbell, EZ bar en wat losse gewichten.
Maar het duurt (letterlijk) 10minuten om een dumbbell in elkaar te steken. Misschien dat het wat teveel benchpress bewegingen zijn en dat een nadelig effect kon hebben ofzo. :)
Ben benieuwd welke dumbbells je hebt dan... En een fly beweging is heel anders dan een press beweging hoor.
 
Zijn dat nou net de oefeningen die niet door materiaal beperkt worden?

Kun je wel squatten?

Gast hij heeft het over zn borst training, en jij begint over benen?
 
Omdat ik nu thuis train heb ik maar beperkt materiaal tot mijn beschikking. Dus was van plan om voor borst volgende training te doen.

incline press
flat press
decline press
fly's

Is er een reden dat dit niet ideaal is?


Ik weet niet wat je totaal volume is, maar waarom zoveel oefeningen?

Zelf zou ik de flyes ergens tussen de presses zetten zodat de triceps wat extra rust tussendoor krijgen.
 
Incline press doe ik 7-8 sets me 10 herhalingen.
Flat press 4x10
decline 3x10
fly 2x12 (licht gewicht goed strekken) supersetted met push ups.

doel is massa.

En ik heb professionele dumbbells, dus die moet ik met zo'n imbus opendraaien en dan die gewichten er nog op wringen. Lang verhaal hoe ik daaraan ben gekomen :') Heb ook nog 2 kleintjes van decathlon maar die gaan maar tot 18kilo.

Doe zoveel oefeningen omdat ik goed reageer op veel volume.
 
Laatst bewerkt:
mij lijkt het toch zware overkill, 7 -8 sets op incline press en hierna nog 3 oefeningen :eek:
 
Zit opwarming bij hoor, dus 5 werksets.

Laatste set is dropset of rust-pauze set bij elke oef. Ging wel goed, heb het gisteren gedaan. Heb decline als 2de gedaan en vrij licht gepakt om wat actief te rusten zeg maar, dan weer knetterhard flat gedaan en een dikke burn gehad met flys. :)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 13:54 ----------

Ik weet niet wat je totaal volume is, maar waarom zoveel oefeningen?

Zelf zou ik de flyes ergens tussen de presses zetten zodat de triceps wat extra rust tussendoor krijgen.

Bedankt voor de tip. :) Wou je karma geven maar dat heb je blijkbaar niet?
 
Mods moeten vanwege hun functie altijd goed advies geven zonder dat daar iets (lees karma) tegenover staat.
 
minder oefeningen. laat die incline, decline en fly oefeningen er gewoon af.
 
Back
Naar boven