Fitness Seller

Home gym trainingschema

Bezoekers in dit topic

knowledgebasedsports

Cool Novice
Lid geworden
2 jul 2020
Berichten
165
Waardering
84
Lengte
1m85
heren en dame,

Aangezien ik tijdens de intelligent lockdown door Corona er wel achterkwam dat een home gym toch wel een must is heb ik het volgende aangeschaft.

1x Kroon vloertegel pro 20mm zwart (6 stuks)
1x 20 kg ijzeren olympische schijvenset
1x Kroon OB-47 EZ-Curl stang
1x Kroon OB-86 Olympische halterstang
1x Kroon OB-20 Dumbbell-bars
2x 10kg ijzeren olympische schijvenset
2x 2.5kg ijzeren olympische schijvenset
2x 5kg ijzeren olympische schijvenset
2x Kroon C03 50mm Veersluiters
1x Powermark 310 Squat Rack Haltersteunen
1x PowerMark 430C Bench

Dit spul komt allemaal in de aanbouw te staan.

Nu ben ik dus van plan mijn training weer opnieuw op te starten, maar dan voor de komende tijd alleen in mijn home gym.

ik ben een aangepast schema aan het opstellen om thuis te gebruiken met wat er beschikbaar is. Het schema ziet er als volgt uit:

1593795494279.png


Iemand opmerking op tips/vragen? Ik gooi het nu een beetje in het midden en ik zie wel wat er uit gaat komen. Ik ben iig opzoek naar nog meer mogelijkheden met mijn equipment.

Alvast bedankt.

EDIT:

als ik dadelijk weer een beetje op niveau ben dan doe ik dergelijke schema's 2x per week.
 
Laatst bewerkt:
Als je een tijdje niets gedaan hebt zou ik gewoon met een FB beginners schema starten.
 
1 jaar niet gesport. Ik heb de kennis wel, alleen mijn spieren moet ik langzaam aan wakker schudden en uit vogelen welke oefeningen ik nu allemaal wel en niet met mn equipment kan doen. :D
 
De 4-6 en zelfs 6-8 rep ranges zijn niet zo geschikt voor die lichtere/isolatie oefeningen. Zou ik niet minder dan 12 reps op doen.
 
Hoe doe je je sets? Wou je elke sessie elke oefening door al die rep ranges werken? Of meerdere sets per oefening per range en dan over verschillende sessies afwisselen?
 
Back
Naar boven