Fitness Seller

Home Gym (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drugevis

Novice
Lid geworden
8 aug 2015
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Yoo,

Sinds het alwéér lockdown is in België, ben ik van plan om zelf een home gym te plaatsen en op termijn hier ook vast te trainen. Train nu zelf 8 jaar in de gym.

Nu was ik aan het kijken voor een half rack, maar zou graag ook flyes e.d. (ben zelf wel meer voor freeweight training) willen doen met kabels dus kwam dit tegen online ;


Heeft iemand ervaring met zoiets? Is dit stevig/goed?

Ik zou dus zoiets zetten, een verstelbaar bankje, olympische bar en +/- 200kg gewicht , leg ext/leg curl machine, powerblocks en van daaruit kleine uitbreidingen. Should that do the trick? :)

Alvast bedankt
 
Bodycraft biedt hetzelfde aan (denk dat dit een gejatte van bodycraft is) en die is erg goed, heb het al 10 jaar.
Ben je wel zo'n 1200 aan kwijt maar met gratis verzending.
 
Bodycraft biedt hetzelfde aan (denk dat dit een gejatte van bodycraft is) en die is erg goed, heb het al 10 jaar.
Ben je wel zo'n 1200 aan kwijt maar met gratis verzending.
Super, man bedankt voor je reply ik check het even online!
 
Ik zou ze allebei apart kopen als je een beetje ruimte hebt.
 
Yoo,

Sinds het alwéér lockdown is in België, ben ik van plan om zelf een home gym te plaatsen en op termijn hier ook vast te trainen. Train nu zelf 8 jaar in de gym.

Nu was ik aan het kijken voor een half rack, maar zou graag ook flyes e.d. (ben zelf wel meer voor freeweight training) willen doen met kabels dus kwam dit tegen online ;


Heeft iemand ervaring met zoiets? Is dit stevig/goed?

Ik zou dus zoiets zetten, een verstelbaar bankje, olympische bar en +/- 200kg gewicht , leg ext/leg curl machine, powerblocks en van daaruit kleine uitbreidingen. Should that do the trick? :)

Alvast bedankt
Dit ziet er wel tof uit lijkt me dat je daar mee alles wel Max kan pakken 💪🏻
 
Ik weet natuurlijk niet wat je situatie is.
Maar voor de meeste mensen (ook als je kijkt naar het homegym topic) is de limiterende factor om uit te breiden bijna altijd ruimte.
Een cable crossover (eentje die vasthangt aan je rack dan nog wel) neemt enorm veel ruimte in voor maar een beperkt aantal extra oefeningen tegenover een single pulley.

Als je echt uitbreidingen op je rack wilt zou ik ook voor een merk gaan waar je veel reviews van kan vinden.
As het enkel een cage is om uit te benchen/squatten ga je minder verschil merken tussen een goedkoop en een duur rack.
Wanneer er moving parts en pulleys aanwezig zijn wordt kwaliteit veel belangrijker.
 
Back
Naar boven