MuscleMeat

Home-made injectables en orals?? wie? (1 bezoeker)

Maak jij of heb je al ooit zelf je injectables gemaakt

  • Ja, van finapllix en dergelijke.

    Stemmen: 3 13,0%
  • ja, van zuivere poeders.

    Stemmen: 3 13,0%
  • neen

    Stemmen: 19 82,6%

  • Totaal stemmers
    23
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dr. Spritzer

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
154
Waardering
1
Ben wel eens benieuwd wie hier allemaal zen stuff zelf brouwt.
Ik allesinds wel, dus heb je daarond vragen, laat ze dan maar komen.
 
Laatst bewerkt:
ja die dr spritzer die heeft er verstand van ;)

gaat je zelf gemaakt kuurtje goed?
 
ha godverdorie! jou ken ik ergens van, denk ik zo. :scratch:
:fu:
Gaat echt lekker! Ik heb net nog moeten verklaren aan men vriendin waarom ik toch zoveel groei de laatste tijd. :D En wat doe ik toch altijd achter die pc op die BB-sites. Die geweldige creatine toch he! :rolleyes:
Tot hier toe ben ik +-7kg bijgekomen en geen vet en weinig vocht (neem 1mg/eod letro). krachttoename gaat ook best.
zal zeker foto's posten voor en na.
 
kwou dat ik homemade goodies kon make...wat heb jij zoal in elkaar gefixt ??
 
Misschien een idee om eens een "manual" te posten dan Dr Spritzer :)

Alhoewel dat Big Cat er ook al 1 had gepost, maar misschien heb jij iets toe te voegen oid?

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1967

Heb het zelf trouwens nog niet gedaan, maar als ik zou gaan kuren dan heb ik wel interesse om dit te doen. Kosten zijn lager, je bent zeker van je product, meestal minder pijn...
 
Heb al tren acetaat(150)/entanaat(250),testo cyp(250), equipose(200) en winstrol depot(50).
oraal: d-bol(30), nolva(20), clomid(50),letro(1), winny(50) en anavar(30).
deze zijn allemaal suspensies of oplossingen in vloeistof.(mg/ml steeds tss haakjes)
Ik had die manual al in gedachten. Zal er vanavond eens aan beginnen.
Ik moet dit wel in stukjes doen want men vrouwtje hier weet van niets en ze komt maar al te graag eens mee gluren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ik een bijdrage kan leveren aan de manuals hoor ik t wel..... :)

Op anabolicreview staat btw nog een methode beschreven om winstrol depot te maken zonder vaste deeltjes....althans het eindproduct ziet er gewoon helder uit.
 
Klinkt heel goed. Maar hoe hou je dit allemaal nettjes steriel?
 
tokkel zei:
Klinkt heel goed. Maar hoe hou je dit allemaal nettjes steriel?


Black Magic ;)

Nee, de benzylalcohol zorgt ervoor dat bacterien in het eindproduct na n dag of 2 dood zijn. Sommigen kiezen ervoor om het eindproduct nog s te verhitten in de oven, maar doorgaans kan hitte voor een moleculaire verandering van chemische stoffen leiden. Maw: het hormoon kan kapot gaan.
 
Laatst bewerkt:
wat is trouwens letro?
 
Leviathan zei:
Black Magic ;)

Nee, de benzylalcohol zorgt ervoor dat bacterien in het eindproduct na n dag of 2 dood zijn. Sommigen kiezen ervoor om het eindproduct nog s te verhitten in de oven, maar doorgaans kan hitte voor een moleculaire verandering van chemische stoffen leiden. Maw: het hormoon kan kapot gaan.

En hoe zit dat dan als je elke keer je spuit erin stopt, aangezien je niet zo'n mooie dop heb die er normaal opzit. Of zorgt de benzylalcohol ervoor dat het bacterie-vrij blijft?
 
tokkel zei:
En hoe zit dat dan als je elke keer je spuit erin stopt, aangezien je niet zo'n mooie dop heb die er normaal opzit. Of zorgt de benzylalcohol ervoor dat het bacterie-vrij blijft?

Het zit gewoon in vials met crimp cap en stopper, dus is een normale 'trekfles'.

Dus zolang je je spuiten steriel houdt is er niks aan de hand.
 
Leviathan zei:
Het zit gewoon in vials met crimp cap en stopper, dus is een normale 'trekfles'.

Dus zolang je je spuiten steriel houdt is er niks aan de hand.

En die kan je kopen bij de apotheek ?
Dus die overgietflesjes enz en waar je het in stopt?
 
tokkel zei:
En die kan je kopen bij de apotheek ?
Dus die overgietflesjes enz en waar je het in stopt?

nee bij een site in canada. Levi heeft wel de link voor je.

(www.getpinz.com ofzo iets)
 
Letrozole of femara is een anti oestrogeen zoals arimidex. (volgens sommigen beter, maar voor mij allesinds goedkoper!)Het is eigenlijk een enzymblokker. letro en arimidex remmen de enzymen die testosteron omzetten in oestrogenen. Geen waterretentie dus en minder kans op gyno's.
Btw letro heeft ook een positieve invloed op je eigen IGF.(nolva heeft hierop een neg. invloed)
 
Over sterileteit valt heel wat te zeggen maar dat ga ik doen in uitgebreid doen in een nieuwe post.
BA is er een van, maar de filtratie is er ook een. Voor alle zekerheid kan je je potjes ook nog hitte sterilleseren maar dan moet je opletten voor wat levi zei.
Der beste oplossing hiervoor is een snelkookpan met gedeminiraliseert water.
Dit is het best te vergelijken met een autoclave of steriliseertoestel en gaat niet boven de 125°c. Combineer dit met snelle afkoelingen en je spul is 100% steriel.
 
Ff kleine opmerking:

Graag geen PM's met de vraag naar leveranciers van hormoonpoeders!

Das niet om lullig te doen , maar als iedereen poeders gaat bestellen zal het niet lang duren voor het bij Big Brother op gaat vallen. En daarnaast zou het op termijn de handel in (merk) aas ook gaan schaden.
 
Back
Naar boven