Fitness Seller

Homegym beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 165513

Novice
Lid geworden
18 mei 2018
Berichten
20
Waardering
1
Beste leden,

Ben al bij een aantal verschillende sportscholen begonnen met fitnessen, maar uiteindelijk door de afstand steeds afgehaakt. Dichtstbijzijnde sportschool is zo’n 40 minuten fietsen. Nu zijn mijn ouders het een en ander aan het verbouwen thuis, waardoor een stuk van de garage eventueel gebruikt kan worden voor een “homegym”. Ik wil me bezig gaan houden met het 5x5SL schema en vroeg me dus af wat hier een geschikt apparatuur voor is. Alvast bedankt voor de tips en informatie!
 
Er is hier een Sticky voor:

Verder is de aanschaf van trainingsmateriaal heel persoonlijk, kijk wat je nodig hebt, en probeer goedkope rommel te vermijden, spaar voor degelijk spul.
 
Begin met een squat rack een bankje een barbell en schijven, dan kom je al een heel eind. Zeker als je 5x5 sl wilt gaan doen.
 
Er is hier een Sticky voor:

Verder is de aanschaf van trainingsmateriaal heel persoonlijk, kijk wat je nodig hebt, en probeer goedkope rommel te vermijden, spaar voor degelijk spul.

Dit dus: vermijd goedkope brol. Voor zo'n €1000 (ja, het is een boel geld) kun je een goed powerrack of halfrack, bankje, olympische stang en schijven kopen. Goed materiaal is erg waardevast dus als je het weer kwijt wilt verlies je er niet veel op. Goedkoop materiaal is meestal in de categorie 'wat de gek ervoor geeft', hier kun je dus best veel op afschrijven.
 
Back
Naar boven