AndroidHealthClinic

Homegym in progress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BDT-666

Novice
Lid geworden
4 mrt 2023
Berichten
3
Waardering
4
Lengte
1m73
Mijn naam is Jeroen, metalhead en werkende in spuiterijen van DAF, VDL etc. Het is best leuk maar wel onzeker omdat het geen vast werk is.

Mijn train ruimte wordt 14 m2, en perfect voor mij om te trainen met mijn 1m73.
Voordeel van klein zijn. Ik ben niet de sterkste en best uitziende, ik heb vaak struggles gehad en een hele geschiedenis qua gezondheid. Goed en slecht. Medicatie zoals anti psychotica.
Nu heb ik mijn eigen schuur, die is geïsoleerd en voorbehandeld. En ga het helemaal personaliseren.

Ik heb verstelbare dumbells tot 32 kg met stappen van 4 kilo,
Bankdruktoestel en bankje met leg extension/leg curl. Kettlebell verstelbaar.
Uiteraard een barbell met 140 kg. Dit is voor mij genoeg want mijn maximale deadlift zit op 140 kilo en squats rond de 120. Squatten kan ik ook met mijn halter stands. Afwerp matten heb ik ook

Eind van de zomer is alles wel klaar en betaald.

Er komt nog een smith rack en een kabel station. Rubberen tegels.

Ik moet weer opnieuw beginnen en momenteel hou ik mezelf fit door te fietsen naar het werk en een grote labrador x rottweiler uit te laten, mijn maatje Charlie.

Ik ben fan van fitness shops, toestellen, oefeningen, personal training en al die dingen. Gezonde voeding.
Mijn laatste gadget is een USB shaker/blendertje en die is super tactisch.

Kortom ik hou van de leefstijl en wil zelf fitness trainer A gaan doen en daarna B puur voor kennis in een eigen betrouwbare gym... Ik hou van investeren en hoop er oud mee te kunnen worden.

Voorheen heb ik wat tips ingewonnen bij Wesley visser over voeding en macro's. En ook over schema's.
 

Bijlagen

  • IMG20230302105831.jpg
    IMG20230302105831.jpg
    87,6 KB · Weergaven: 196
  • IMG20230302102059.jpg
    IMG20230302102059.jpg
    128,6 KB · Weergaven: 175
Mooie basis, powerrack er in en knallen ;)
 
Ik ga een smith machine halen combi powerrack dan kan ik ook legpress doen 👍🏻 heb nog ff geduld nodig
 
atx smith cable rack halen, heb je een smith machine, functional trainer, en rack in 1.
Heb zelf ook 1 staan en ben er nog steeds erg tevreden over :)
 
Weet niet of je het alleen voor jezelf is, anders is dit top: Wipers

Ik gebruik van de webshop ook de doekjes etc., als gasten gaan zitten/zweten, dan zit er een patientendoek op.

Succes!
 
Back
Naar boven