Fitness Seller

homegym/krachtstation hulp gevraagd!

Bezoekers in dit topic

Cchriss

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
269
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Iemand enig idee wat een beetje de goede merken zijn op het gebied van krachtstations/multigyms?
Of iemand iets uit eigen ervaring?
Ik weet dat het geen top dingen zijn maar het is een aanvulling op mijn homegym heb dus al een powercage enzo..
 
als je al een powercage hebt, zou ik jezelf het geld besparen. volgens mij zijn die dingen best duur.

kan je denk ik beter je homegym uitbreiden met speciale stangen of B.V. een GHD of roman chair ofzo..
 
Persoonlijk zie ik weinig toegevoegde waarde in dat soort toestellen. Is er een specifiek iets welk je momenteel in je powercage mist waardoor je dit overweegt?
 
Persoonlijk zie ik weinig toegevoegde waarde in dat soort toestellen. Is er een specifiek iets welk je momenteel in je powercage mist waardoor je dit overweegt?

ik mis vooral het toestel om fly´s mee te doen of powerdeck en het is altijd handig als extra pulley erbij als die een beetje zwaar te belasten is aangezien er ook nog wel is iemand mee komt trainen ofzo.
Ik ben ook niet opzoek naar een nieuw model dat kost me teveel geld voor de waarde die het toevoegd

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Beste multi gym op het moment is: http://www.titan-fitness.de/katalog...ftstation-mit-übungsarmen-und-langhantel-rack
Heb ik zelf ook als extra'tje en is een top apparaat

thnx maar zo iets bedoelde ik niet echt dit word ook aardig duur denkik
 
Back
Naar boven