AndroidHealthClinic

Homegym nodig?

Bezoekers in dit topic

Voor 200 euro ga je waarschijnlijk niets vinden vrees ik. Das bijna mission impossible toch zeker voor beide.

Op marktplaats kan ik misschien wel wat leuks vinden kwa rack.
Maar het cable gedoe vind je niet veel los. Daarom kom ik weer terug op die Homegym ;)
 
Hij wil 200 euro uitgeven voor beide. Zelfs voor 200 euro tweedehands geen cage.

Dan kan hij beter gaan voor een squatrack en nadien een lat pulley imo.
Klopt voor 200 euro ga je dat niet vinden. Wellicht wel goedkope 2e hands squat stands en een lat pulley vinden (zie ze zelf nooit voorbij komen eigenlijk), maar dat is ook je enige optie als je beide wilt denk ik. Anders toch prioriteiten stellen, maar neem ons advies voor lief en koop niet zo'n homegym zoals je zelf linkte in je eerste post.
 
Op marktplaats kan ik misschien wel wat leuks vinden kwa rack.
Maar het cable gedoe vind je niet veel los. Daarom kom ik weer terug op die Homegym ;)

Je komt steeds terug op die rommel ja. Be my guest en koop het. Maar je gaat er vrij zeker spijt van krijgen.

Wat kost die rommel?
 
Je komt steeds terug op die rommel ja. Be my guest en koop het. Maar je gaat er vrij zeker spijt van krijgen.

Wat kost die rommel?
Die rommel kost 150. Maar ik zal het niet gaan kopen.

Ik zal dan maar opzoek gaan naar de genoemde spullen.
 
Wel lekker veel uitsteeksels om je kleren aan op te hangen!

Fuck die kabelshit, man. Trek je portomonee en koop een fatsoenlijke powercage of halfrack, een oly bar, plates, verstelbare dumbbells en wat powerbands.

Ik weet niet hoe zwaar hij traint. Maar mss is 30 mm materiaal goed genoeg. Is goedkoper. Want TS wil maar 200 euro uitgeven.

Ik train thuis met 30 mm materiaal. Enkel mij kuitentoestel en ssb en leg press zijn 50 mm

Hij heeft al schijven en een baar. Weet niet of het 50 mm of 30 mm materiaal is.
 
Die rommel kost 150. Maar ik zal het niet gaan kopen.

Ik zal dan maar opzoek gaan naar de genoemde spullen.

voor 150 euro gaat dat een toestel zijn van slechte kwaliteit. En als je serieus gaat sleuren en bijna dagelijks gaat trainen dan zullen er snel mankementen aan komen imo.
 
Ik weet niet hoe zwaar hij traint. Maar mss is 30 mm materiaal goed genoeg. Is goedkoper. Want TS wil maar 200 euro uitgeven.

Ik train thuis met 30 mm materiaal. Enkel mij kuitentoestel en ssb en leg press zijn 50 mm

Hij heeft al schijven en een baar. Weet niet of het 50 mm of 30 mm materiaal is.

Met 200 euro kan je echt geen mallemoer. Zou zelf altijd voor 50 mm kiezen, want gelagerde olybars zijn veel lekkerder. Maar als je toch al 30 mm hebt kan je het kostentechnisch waarschijnlijk beter daarbij houden.
 
Met 200 euro kan je echt geen mallemoer. Zou zelf altijd voor 50 mm kiezen, want gelagerde olybars zijn veel lekkerder. Maar als je toch al 30 mm hebt kan je het kostentechnisch waarschijnlijk beter daarbij houden.

Ik trainde vroeger met olybars en nu 30 mm ik merk geen verschil :) maar heb wel maar een max DL van 1X155 kg en squat maar met 110 kg 6 reps toen ik 60 woog. Bij hoge gewichten zal er wel verschil merkbaar zijn denk ik;
 
je hebt al gewichten en een bar.. nou..

waarom je centen besteden aan een veredeld speeltoestel voor volwassen harken?
Enige wat je nodig hebt in diverse vormen en maten-

squats
deadlifts
bench presses
rows
pulldowns/ups
shoulder presses

Volgens mij kun je geen 1 van al die oefeningen doen op jou speeltoestel in de link......
 
Back
Naar boven