XXL Nutrition

Verkocht homegym spullen! Van alles wat!

Bezoekers in dit topic

check je pm zo maar ;)
precies wat ik zocht :D
 
Op pm wordt niet gereageerd denk ik krijg in iedergeval niets terug.
 
75 euro voor alle 2.

Koopje;)

Verkocht;) Heb je een specifieke datum dat alles weg moet zijn? Aanstaande week moet Hieke nog werken de week daarop komt ze langs bij mij, heb je een voorkeur voor dag en tijd? Weekend of door de week dan kan ik daar rekening mee houden.
 
Verkocht;) Heb je een specifieke datum dat alles weg moet zijn? Aanstaande week moet Hieke nog werken de week daarop komt ze langs bij mij, heb je een voorkeur voor dag en tijd? Weekend of door de week dan kan ik daar rekening mee houden.

jij ouwe graaiert:)
 
Mag ik vragen waarom je weg doet? Stop je met trainen?
 
Mooi; gaan we een PM-tje doen :D
 
Heb je gepm'd maar aangezien je niet antwoord zeg ik het hier even. Ik ben geïnteresseerd in de cage, maar aangezien ik vermoed dat je niet de moeite wil doen om alleen een cage op de sturen (correct me if I'm wrong), ben ik bereid om zowat de hele hoop in 1x te kopen indien de prijs meevalt en indien je zou kunnen verzenden. Ik dacht aan rembours, maar dat is bespreekbaar.
Als het goed is, is de cage, bench, en normale barbellset verkocht.
Meneer komt het zo ophalen. Reactie´s duren wat lang misschien omdat ik tig mails binnen en heb ook andere dingen te doen;)

check je pm zo maar ;)
precies wat ik zocht :D
Done

Op pm wordt niet gereageerd denk ik krijg in iedergeval niets terug.
Ik zal checken
Verkocht;) Heb je een specifieke datum dat alles weg moet zijn? Aanstaande week moet Hieke nog werken de week daarop komt ze langs bij mij, heb je een voorkeur voor dag en tijd? Weekend of door de week dan kan ik daar rekening mee houden.
Nee die schijfjes liggen me niet in de weg. Doe maar in het weekend als het kan.

Mag ik vragen waarom je weg doet? Stop je met trainen?
Ben al een lange tijd geleden gestopt, weeg nu een schamele 85kg haha.
Ik trainde alleen nog voor het resultaat en omdat het moest van mezelf.
Ik beleefde er geen plezier meer aan. En dan word het tijd om te stoppen imo.
 
Update!

Praktisch alles is verkocht. Nog even afwachten wat het stuk touw doet.
Iemand in Belgie heeft interesse en moet zijn pm nog even afwachten.

Ik heb ook nog wat literatuur. Dat komt morgen of overmorgen ook wel online.
 
Bankje al weg? Zo niet; verkocht!
 
oke ik laat het je weten! komt in orde. Zou je je adres en tel kunnen pm-en dan neem ik even telefonisch contact met je op als ik weet wanneer ze hier komt.
 
Bankje al weg? Zo niet; verkocht!
Helaas al weg!

oke ik laat het je weten! komt in orde. Zou je je adres en tel kunnen pm-en dan neem ik even telefonisch contact met je op als ik weet wanneer ze hier komt.
Done!

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 08:31 ----------

Oke nog enkele boeken voor de verkoop.
En de 2 belts zijn er ook nog steeds.

Starting Strength - Mark Rippetoe
Practical Programming - Mark Rippetoe
Strong Enough - Mark Rippetoe
The Stronger Shall Survive - Bill Starr
High Intensity Training - Mike Mentzer
Wisdom Of Mike Mentzer - Mike Mentzer
Power - Tudor Bompa

5 euro per boek, alles voor 25 euro
 
Heb je m'n betaling inmiddels al binnen anders moet ik daar eens achteraan gaan :) Heb wel eens met banden getraind en beviel me destijds prima!
 
Heb je m'n betaling inmiddels al binnen anders moet ik daar eens achteraan gaan :) Heb wel eens met banden getraind en beviel me destijds prima!
Ik zie net dat het binnen is, en zal het pakje nog voor 5 uur inleveren, als dat wat uitmaakt:D;)
 
Kreeg ze net binnen! gelijk uitgetest en ben er erg blij mee, gaan zeker goed van pas komen in m'n training! :)
 
Mooi man! Vrij vlot dan nog zo´n verzending! Veel plezier ermee!
 
Update!

Praktisch alles is verkocht. Nog even afwachten wat het stuk touw doet.
Iemand in Belgie heeft interesse en moet zijn pm nog even afwachten.

Ik heb ook nog wat literatuur. Dat komt morgen of overmorgen ook wel online.

oeh! ik ben heel benieuwd ;)
 
Back
Naar boven