XXL Nutrition

homegym

Bezoekers in dit topic

Minus64

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
51
Waardering
0
Ik heb net mijn plaats volledig klaar voor mijn eigen homegym te maken in apart gedeelte van het huis, die ik deels ook kan verhuren aan een bevriende personal trainer. Ik heb hiervoor een 150 m² vrij.

ik heb een tijdje gekeken op markplaats en 2dehands maar vaak zijn de toestellen toch ver afgeleefd.
Nu heb ik contact via marktplaats met verkoper van Fittrixx, deze prijzen liggen vrij laag tov de concurrentie.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of eventueel ander betaalbaar merk?

Zou zowiezo een aantal dingen willen van barbarian line en atx ( bankjes, rack, dumbells, schijven, glute ham pro, biceps blaster, seated calf)

Maar hetgeen waar ik nog op zoek ben naar:

leg extension, leg curl, leg press, hack squat,, smith machine, cable crossover, lat pulldown, cable row, power tower

Ben ergens aan het twijfelen of het beter is om professionele maar waarschijnlijk zwaar gebruikte te kopen via 2dehands site, of nieuw zoals fitrixx of alles bij Barbarian line te kopen...

Weet iemand hier goede raad mee? En eventueel nog ontbrekende zaken voor in homegym?
 
Was nog vergeten te zeggen dat ik ook wel goede dingen heb gehoord van Flame-sport.de maar als ik bijvoorbeeld de front en back squat machine bekijk of de hack squat , deze afmetingen zijn enorm groot. 2m20 à 2m70 lang !
 
Als je toch al diverse Barbarian Line en ATX toestellen wil kopen - en je blijkbaar op zoek bent naar sportschoolkwaliteit - dan zijn de Marbo Pro toestellen wellicht interessant:
Krachtapparatuur van Marbo Pro koop je bij Fitness Seller - Fitness Seller

Deze worden gemaakt in de EU (Polen) en hebben erg scherpe prijzen vergeleken met de bekende sportschoolmerken. De bekende sportschoolmerken zullen uiteraard wel wat hoogwaardiger en beter zijn afgewerkt maar voor deze prijzen ligt de kwaliteit van Marbo Pro erg hoog. Voor een home gym of PT studio in ieder geval ruim voldoende. De Marbo Pro toestellen worden vooral door PT's en fysio's gekocht maar er zijn ook enkele gyms met deze toestellen. Toevallig is er afgelopen weekend in Engeland nog een gym geopend met onze equipment (ATX, Barbarian Line en Marbo - alles van de vloer tot de toestellen en accessoires). Zie enkele foto's in de bijlage.

gym1.jpg gym2.jpg gym3.jpg gym4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven