MuscleMeat

Homemade Fat Burners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.036
Waardering
37.857
Lengte
1m88
Ecy Stack

Per capsule:

Ephedrine HCl 25 mg
Caffeine 200 mg
Yohimbine HCl 6 mg

Aanbevolen dosering: drie maal per dag.


Eca Stack

Per capsule:

Efedrine: 20mg
Caffeine: 200mg
Asperine:300mg

Aanbevolen dosering: drie maal per dag.


Hardgainers stack

Per capsule:

6mg Yohimbine HCL
150mg Acetyl-L-carnitine
40mg Guggelsterones
200mg Cafeine

Aanbevolen dosering: drie maal per dag.


Man of Magic Stack

Per capsule:

175mg cafeine
400 mg a 6 % efedrine = 24 mg (Zeedruif)
800 mg Groene thee a 50 % polyfenolen
500 mg tyrosine

Aanbevolen dosering: drie maal per dag.


Big Cat Stack

Per capsule:

12 mg ephedrine (of 200 mg ma huang)
100 mg caffeine
2.5 mg yohimbine Hcl
2.5 mg Synephrine
20 mg forskolin
5 mg zinc aspartaat
50 IU Vitamine E

Aanbevolen dosering: zes maal per dag.

Tip: Doe dit twaalf weken voor datum, tot 4 weken voor datum. De laatste drie weken schakel je eventueel over op clenbuterol.



Flex Stack

Per capsule:

Hoodia 200-400 mg (met eventueel 200-400 mg caffeine)
Chocamine 1 gram (op lege maag)
Tyramine 50-150 mg (op lege maag)
Bacopa Monnieri 100-200 mg/dag


Redheads stack

Per capsule:

Ephedrine HCl 25 mg
Caffeine 200 mg
Yohimbine HCl 2,5 mg
Laatste 2 weken erbij:
150mg Acetyl-L-carnitine
40mg Guggelsterones

Aanbevolen dosering: drie maal per dag.


DNP Stack

Per capsule:

200 mg DNP
100 mg Quercetin (anti-histamine and anti-oxidant)
10 mg Sibutramine HCL (Appetite suppresant)
150 mg Magnesium Malate
180 mg Synthetic Vitamin E (Comes down to 400 IE/IU)
5 mg Vitamin B12
5 mg Yohimbine HCL

Aanbevolen dosering: één tot drie maal per dag.






Bronnen

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/beste-home-made-fatburners-op-rijtje-54415/#post979389
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/homemade-fatburner-1786/#post24045
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-dnp-69801/#post1289363
 
Laatst bewerkt:
nice find!

maar dit zal voor de gem gebruiker hier in de supp selectie denk wat overkill zijn..:roflol:
 
Pas op met ephedrine en yohimbine in dezelfde stack:
ephedrine works both through weak binding to the beta-receptors (which is how it both increases fat mobilization and increases heart rate and blood pressure); it also works by increasing the body's output of adrenaline/noradrenaline (which do the same thing). You can think of this as pushing down the accelerator (to stretch my analogy quite thin).

The other compound you mentioned, yohimbe works as an alpha-2 receptor antagonist, meaning that it blocks the effects of the alpha-2 receptor. You can think of this as taking your foot off the brake. By inhibiting an inhibitor, yohimbe ends up increasing lipolysis and heart rate/blood pressure.

So what happens when you combine ephedrine/caffeine (press the accelerator) with yohimbe (take your foot off the brake)? Well, while this can have some very nice effects on lipolysis, it can also shoot heart rate and blood pressure sky high. Which is why the combination is potentially dangerous and why I generally recommend against it.

(van Lyle McDonald)
 
Goed topic, zou wel de YHCL verlagen naar 5mg.

Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar de Big Cat stack. De reden waarom ik ECY te gevaarlijk vind is dat de piekdosis te hoog is voor de effecten die het kan hebben, voor info kijk naar het stuk van wazzup. Als je time-released ECY pakt simuleer je dus eerder de Big Cat stack, waarbij laatstgenoemde efficiënter en goedkoper is. Plus de Forskolin helpt bij het behouden van LBM.

edit: Ik zou eerlijk gezegd die DNP in enorm veel dosissen opdelen, als je daar gevoelig voor bent en je neemt te veel ben je echt ten dode opgeschreven (letterlijk).
 
Laatst bewerkt:
wow netjes :D

vraagje, zou een toevoeging van geranamine icm met caffeine,+ iets dergelijks (misschiem yohimbe?) ook zoden aan wal zetten.
aangezien deze legaal breed beschikbaar zijn?
 
ziet er allemaal leuk en aardig uit die stacks maar waar kan je de losse ingredienten kopen? Efedrine is legaal niet verkrijgbaar, sommigen beweren dat yohimbine legaal is en sommigen weer niet.
 
PrimaForce verkoopt Y/S en F is te verkrijgen op bb.com voor een zacht prijsje, E is ook goed verkrijgbaar in de UK.
 
ziet er allemaal leuk en aardig uit die stacks maar waar kan je de losse ingredienten kopen? Efedrine is legaal niet verkrijgbaar, sommigen beweren dat yohimbine legaal is en sommigen weer niet.

Yohimbine is in Nederland niet legaal.;)
 
hoe weeg je die gewichten af? ???
Heb nog wel ergens een keukenweegschaal maar die gebruikte ik altijd voor de 5 gram crea en 3 gram arginine. Lijkt me moeilijk met 25mg enzo.
 
hoe weeg je die gewichten af? ???
Heb nog wel ergens een keukenweegschaal maar die gebruikte ik altijd voor de 5 gram crea en 3 gram arginine. Lijkt me moeilijk met 25mg enzo.
Wetenschappelijke kopen.
 
E = legaal in UK?

Yep

hoe weeg je die gewichten af? ???
Heb nog wel ergens een keukenweegschaal maar die gebruikte ik altijd voor de 5 gram crea en 3 gram arginine. Lijkt me moeilijk met 25mg enzo.

Niet doen, kant en klaar proberen te krijgen (iig in pilletjes), zelf k*tten met poeders is gevaarlijk.
 
Iemand misschien een idee waar ik deze zou kunnen vinden:

2.5 mg Synephrine
5 mg zinc aspartaat
50 IU Vitamine E
 
Aspirine? Ik hoop dat niemand dit leest en het probeert. Zo slecht voor je maag dat spul. Van 1 aspirientje krijg je een maagbloeding van 10 ml (gemiddeld).
 
Aspirine? Ik hoop dat niemand dit leest en het probeert. Zo slecht voor je maag dat spul. Van 1 aspirientje krijg je een maagbloeding van 10 ml (gemiddeld).

Ja, tuurlijk man, dat levensgevaarlijke spul genaamd asprine brandt gaten los door je maag heen :rolleyes:

Het is indd niet ideaal voor je maag, maar je moet gewoon cardio aspro nemen, die released pas in je darmen.
 
Ja, tuurlijk man, dat levensgevaarlijke spul genaamd asprine brandt gaten los door je maag heen :rolleyes:

Het is indd niet ideaal voor je maag, maar je moet gewoon cardio aspro nemen, die released pas in je darmen.

Dat hij in je darmen released is allemaal leuk en aardig, maar in een RCT maakte dat geen verschil, dus nog steeds schade.
 
Back
Naar boven