MuscleMeat

'Homemade' Fatburner

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De groene thee is niet meer te krijgen bij Body Vitaal, tenminste dat is mij vertelt door een medewerkster van dat bedrijf nadat ik belde waar mijn bestelling bleef.

een vervanger welke ook nog goedkoop is heb ik nog niet gevonden. (misschien het kruidvat)
 
Originally posted by man_of_magic
Nope, helaas die zijn slecht te vinden, D&E maakt ze wel:

[Link niet meer beschikbaar]

375 tabs. voor $ 39.95.....

Op hun site staat dat ze de efedrine producten niet migen exporteren. :mad:
 
Ik heb nu stackII, wat kan ik erbij nemen om wat extra boost in stofwisseling te krijgen? ik heb nog steeds weinig energie. tijdens tricepstraining laatst kon ik na 3 setjes met een gewicht nog maar 4 reps doen, normaal na 3 setjes 8 reps (1ste setje had ik wel vooruitgang, dus wel sterker geworden).

StackII van MDoubleU:
Ma Huang 500mg = 30mg Ephedra
Guarana 200mg = 44mg Caffeine
White Willow Bark 20mg
Chromium Picolinate 67mcg

3x/dag

Zat zelf te denken aan wat extra caffeine en chroompicanolaat erbij. Misschien L-carnitine?
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik heb nu stackII, wat kan ik erbij nemen om wat extra boost in stofwisseling te krijgen? ik heb nog steeds weinig energie. tijdens tricepstraining laatst kon ik na 3 setjes met een gewicht nog maar 4 reps doen, normaal na 3 setjes 8 reps (1ste setje had ik wel vooruitgang, dus wel sterker geworden).

StackII van MDoubleU:
Ma Huang 500mg = 30mg Ephedra
Guarana 200mg = 44mg Caffeine
White Willow Bark 20mg
Chromium Picolinate 67mcg

3x/dag

Zat zelf te denken aan wat extra caffeine en chroompicanolaat erbij. Misschien L-carnitine?

Dossering lijkt me voldoende, zou niet meer nemen. Als je niet genoeg kracht heb voor je setjes kan je beter of minder gewicht nemen of minder reps per set doen. Die stackers hebben mij nog nooit geholpen bij krachttraining, wel bij cardio oefeningen. Misschien heb je meer power als je een uur voor je training een eiwit shake neemt met een beetje lijnzaad olie.....works for me !
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik heb nu stackII, wat kan ik erbij nemen om wat extra boost in stofwisseling te krijgen? ik heb nog steeds weinig energie.

Koolhydraten verhogen misschien?
Tijdens je training moet de energie grotendeels van glucose komen. Waarschijnlijk zit je te laag in je glycogeen, waardoor je niet goed meer in staat bent om intensief te trainen. Als je niet goed kunt trainen wordt de kans op spierverlies groter. Ook is de kans groot dat je lichaam aminozuren/ spier gaat omzetten naar glucose als energiebron.

Als dit niet het geval is dan misschien het aantal calorieen verhogen.
Als dat ook goed zit dan kan het zijn dat al een tijd aan het dieeten bent en toe bent aan een 'refeed'.
Is dat ook niet het geval dan moet je gewoon doorbijten ;).
 
Okay, thnx... ik ga wat meer KH eten en lijnzaadolie. hmmz... dat dieeten valt wel tegen :D
 
Ok!
Heb Efedrine HCL en Caffeine van Kaisen binnen.
Maar voor mensen met veel BF moet er nog aspirine bij. Hoe en hoeveel moet ik mij dat voorstellen?

Efedrine: 20mg
Caffeine : 200mg
Aspirine : ???mg
 
Originally posted by Ornathon
Ok!
Heb Efedrine HCL en Caffeine van Kaisen binnen.
Maar voor mensen met veel BF moet er nog aspirine bij. Hoe en hoeveel moet ik mij dat voorstellen?

Efedrine: 20mg
Caffeine : 200mg
Aspirine : ???mg

Je kunt 300mg doen, maar is niet echt nodig hoor.
 
Originally posted by Ornathon
Ok!
Heb Efedrine HCL en Caffeine van Kaisen binnen.
Maar voor mensen met veel BF moet er nog aspirine bij. Hoe en hoeveel moet ik mij dat voorstellen?

Efedrine: 20mg
Caffeine : 200mg
Aspirine : ???mg

Ik zou de aspirine gewoon weglaten, is mijn inziens een onnodige toevoeging.

Bouw wel je dossering op wanneer je gaat beginnen, meteen 3 x per dag Efedrine HCL is niet aan te raden.
 
Ok thanks!
Ja..die aspirine raden ze weleens aanbij mensen met BF >30.. heb ik natuurlijk niet :D Maar maatje van me wel. Vroeg het me vooral daarom af.

En verder.. ben benieuwd naar de Efedrine HCL! :D
Misschien test ik T3 nog uit erna, maar eerst dit goed doen.
 
Oja..btw.. iedereen eens over de aspirine?
Dosering houden op: 300mg?
(bij 20mg efi/200mg caf)
 
Originally posted by Ornathon
Oja..btw.. iedereen eens over de aspirine?
Dosering houden op: 300mg?
(bij 20mg efi/200mg caf)
Nee ik zou 0 gram nemen, maar anders kun je het doen. Ik weet niet hoevaak je deze stack per dag gaat nemen, aspirine is namelijk niet goed voor de maag. 3 x 300mg lijkt me geen goed idee. Wil je perse aspirine neem dan niet meer dan 300mg per dag.
 
Kan je die ingrediënten voor een eigen burner samen te stellen ook ergens in Belgische supermarkten verkrijgen ?
 
waar heb je die Efedrine HCL vandaan?

overigens een coole topic dit!
 
BigK zei:
Kan je die ingrediënten voor een eigen burner samen te stellen ook ergens in Belgische supermarkten verkrijgen ?

Dat is wat ik ook graag zou willen weten eigelijk.
 
burn zei:
Nee ik zou 0 gram nemen, maar anders kun je het doen. Ik weet niet hoevaak je deze stack per dag gaat nemen, aspirine is namelijk niet goed voor de maag. 3 x 300mg lijkt me geen goed idee. Wil je perse aspirine neem dan niet meer dan 300mg per dag.

Mee eens, maar om heel andere redenen.

1.Aspirine gaat je echt niet helpen tenzij je supervet bent
2.Aspirine remt spiergroei en/of -behoud

Aspirines werken door de reductie van prostaglandinen. Bij dieten kan PGE2 het vetverlies remmen, dus door dit enigzins te blokkeren hoopt men dat aspirine bijdraagt bij vetverlies. Aspirine doet dit door het enzyme Cyclooxygenase te neutraliseren, waardoor arachidonisch zuur niet omgezet wordt naar PGE2.

(1) Arachidonisch zuur zit opgeslagen in intramusculair vet. Bij spierbeschadiging wordt het gelost en omgezet, als een ontstekingsfactor. Hoe minder vet je hebt echter, hoe minder arachidonisch zuur, en er kan dus zelden genoeg PGE2 gevormd worden om vetverlies te remmen. Temeer daar er bij mensen die trainen vooral spierherstellende prostaglandinen zoals PGF2a zullen gevormd worden. Dit is meermaal bevestigt in studies waar toevoeging van aspirine een meerwaarde had voor obese subjecten, maar volstrekt nutteloos leek bij mensen die niet aan extreem overgewicht leden.

(2) prostaglandinen zijn ontstekingsfactoren, arachidonisch zuur wordt gelost bij weefselbeschadiging, prostaglandinen worden gevormd, en die activeren of versterken de factoren nodig om herstel te bevorderen. Bij bodybuilding betreft het hier vaak de spieren. Prostaglandinen gaan dan ook testosterone verhogen, en de werking van zowel testosterone als IGF-1 lokaal gaan versterken. Ze zijn dus extreem anabool (kunnen IGF-1 tot 3 maal sterker maken). Als je dus aspirine neemt dan rem je deze anabole factor, waardoor je meer spiermassa gaat verliezen bij het dieten.

Het ironische eraan is, is dat voor een bodybuilder, over het algemeen geld dat prostaglandinen meer actief zijn in (2) dan in (1), waardoor je dus eigenlijk jezelf meer kwaad dan goed doet.

Dus o mg aspirine, volledig mee eens.
 
BigK zei:
Kan je die ingrediënten voor een eigen burner samen te stellen ook ergens in Belgische supermarkten verkrijgen ?

Haha, neen dus. meeste van deze producten, met uitzondering van caffeine zijn zelfs bijster moeilijk om te vinden.

yohimbine Hcl kun je zonder briefje gaan halen in de apotheek. Maar de rest ? Probeer maar eens dingen als forskoline of synephrine en zo te vinden.
 
Was laatst in Ekeren. Daar haalde ik wat yohimbine van glenwood en bestelde ik Forskoline.
Ben bij 6 apotheken daar in de buurt geweest. Bij de ene moest ik een recept hebben voor yohimbine en de andere helft wist niet wat forskoline was.
Volgende week ofzo ga ik iig mijn bestelling yohimbine en forskoline ophalen. Hopen dat het lukt zonder recept.

Leuk dat ik je hier weer aan het posten zie man :D
 
Laatst bewerkt:
Yohimbine krijg je zonder voorschrift. Forskoline is moeilijk te vinden, er bestaat een product, forskalin, maar was geen enkele apotheek hier in de buurt die het kon bestellen.
 
daarom dat je geen aspirines neemt om de pijn te verzachten indien je pgf-2 in je spieren zet, want dan wordt de werking teniet gedaan. begrijp ik het goed?

yohimbine hcl van glenwood: ik heb het drie maanden genomen (3 keer per dag 4 pillen van 2mg). het werkte niet en ik voelde niets. daarentegen yohimbe pro (zuivere yohimbe waarvan 8% yohimbine + zink en vit c) dat voel je. ook in je broek. in afrika zullen ze wel weten waarom ze het gebruiken. ik verlies er alleszins gewicht mee. ik moet het wel niet voor de training nemen, want dan krijg ik een benauwd gevoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven