AndroidHealthClinic

'Homemade' Fatburner

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
skydirk zei:
daarom dat je geen aspirines neemt om de pijn te verzachten indien je pgf-2 in je spieren zet, want dan wordt de werking teniet gedaan. begrijp ik het goed?

Nee, aspirine verhindert de omzet van arachidonisch zuur naar prostaglandinen. Als je al de prostaglandinen zelf toedient, dan heeft aspirine daar geen enkel effect op. Het verhindert alleen je natuurlijke aanmaak van PG's.

yohimbine hcl van glenwood: ik heb het drie maanden genomen (3 keer per dag 4 pillen van 2mg). het werkte niet en ik voelde niets. daarentegen yohimbe pro (zuivere yohimbe waarvan 8% yohimbine + zink en vit c) dat voel je. ook in je broek. in afrika zullen ze wel weten waarom ze het gebruiken. ik verlies er alleszins gewicht mee. ik moet het wel niet voor de training nemen, want dan krijg ik een benauwd gevoel.

Wat had je gedacht ? Dat je het vet ging 'voelen' weggaan of zo ? Yohimbine is het actieve ingredient in yohimbe, het feit dat je yohimbe beter voelt heeft te maken met andere alkaloiden zoals yohimbane die je hartslag meer opdrijven, maar minder vetverbrandende werking hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven