AndroidHealthClinic

'Homemade' Fatburner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraag, wat bedoel je met: niet innemen bij hartkwalen of bij anti-depressiva?
Ik gebruik nu st janskruid tegen winterdepressie en dat schijnt te helpen in combinatie met mijn verhoogd activiteitenniveau.

Verder: efedrine pillen heb ik 4 jaar geleden bij een headshop in Wageningen gekocht.. er zijn heel wat van dergelijke winkeltjes waar ze psychedelische middelen verkopen. Alleen werd ik er heel nerveus van en heb toen maar 1 pilletje gebruikt.. het was voor de nonstop tocht Parijs-Amsterdam die ik in augustus 1998 verreden heb (540 km, 38 uur).

Welke zelfmaak combo is nu het beste? De energiepillen van Kruidvat met extra guarana? Ik heb zoals ika l zei 2 potjes van dat poeder staan (gekocht in Brazilië voor 2 euro per potje). Of dat eerste recept van MoM?
 
Die efedrine pillen zijn hoogstwaarschijnlijk D&E Ephdra Supercaps. (rode caps.) deze worden in de meeste smartshops verkocht zijn erg krachtig. Te krachtig om 3 keer per dag als fatburner te nemen.

Met anti-depresiva bedoel ik het echte werk wat je van de dokter voorgeschreven krijgt als je depri. bent.

Die Guruana poeder zou je kunnen gebruiken maar je weet niet hoeveel het cafeine % per dosering is neem ik aan ?

De beste resulaten worden behaald met een cafeine/efedrine verhouding van 200mg/20mg 3 maal daags,

De L-Tyrosine neemt een beetje de 'jitters' weg en bevordert de werking vd efedrine. Groene Thee bevordert de vet oxidatie (dus je vet reserve wordt eerde aangesproken) en is een krachtige anti-oxidant.

Ik boek goede resultaten met mijn stackcombo. probeer het is zou ik zeggen.
 
Originally posted by man_of_magic
Ik boek goede resultaten met mijn stackcombo. probeer het is zou ik zeggen.

Aan de andere kant gaat het voorlopig erg goed met afvallen.. ik ben een tikje huiverig voor al te veel middeltjes.. gebruikte vroeger zelfs geen aspirine bij menstruatiepijn.. denk daar nu iets genuanceerder over..
 
Originally posted by Esperantisto


Aan de andere kant gaat het voorlopig erg goed met afvallen.. ik ben een tikje huiverig voor al te veel middeltjes.. gebruikte vroeger zelfs geen aspirine bij menstruatiepijn.. denk daar nu iets genuanceerder over..

Als jij nu nog lekker gaat met afvallen zou ik ze ook laten staan, maar het kan wel een goed hulpmiddel zijn als je op een gegeven moment naar een bepaald BF % streeft en je dit via de normale dieet/training route moeizaam afgaat.

Op deze link staat wat meer info. over fatburners en de ingr.:

http://www.drumlib.com/dp/000006.htm
 
Originally posted by Esperantisto
Een vraag, wat bedoel je met: niet innemen bij hartkwalen of bij anti-depressiva?
Ik gebruik nu st janskruid tegen winterdepressie en dat schijnt te helpen in combinatie met mijn verhoogd activiteitenniveau.

Omdat anti-depressiva en vetverbranders allebei een thermogenische effect hebben en het combineren ervan een fatale afloop kan kennen, zeker als je bloeddruk zo al niet in order is .
 
Originally posted by man_of_magic
Die efedrine pillen zijn hoogstwaarschijnlijk D&E Ephdra Supercaps. (rode caps.) deze worden in de meeste smartshops verkocht zijn erg krachtig. Te krachtig om 3 keer per dag als fatburner te nemen.

Waarom ? Hoeveel mg zijn ze dan wel ?
 
geloof 850mg maar kan me vergissen.
 
Aha, dus dat St Janskruid is ook al een metabolisme versneller.

Ik zit me alleen zorgen te maken over mijn hart.. ik had eind mei een vaccinatie tegen gele koorts gehaald en schrok me het apelazerus toen mijn hartslag tot onder 30 sl/min daalde. Als ik heel fit ben heb ik wel 32 maar 29 ziet er toch heel anders uit..
Bloeddruk is normaal.. daarom voel ik me nog wel eens wat slapjes ;)
 
Originally posted by -Ma3stro-
geloof 850mg maar kan me vergissen.

Denk niet dat je dat legaal verkocht krijgt, dat zijn dodelijke dosissen ...
 
mjah is iets van 60mg ephedrine in die pillen geloof ik. In totaal zijn ze 850mg ongeveer, wat er voor de rest in zit weet ik nie.
 
btw ken wel gasten die in een avond een pilletje of 10 van die dingen achterover tikken, maar die tikken nog wel meer achterover. niet iedereen is even verstandig zullen we maar zeggen :)
 
Ik ben ook van plan om mijn eigen ECA-stack te maken. Hoe groot is het verschil tussen farmaceutische ephedrine en plantaardige ephedrine ?
 
Originally posted by Big Cat


Denk niet dat je dat legaal verkocht krijgt, dat zijn dodelijke dosissen ...

[Link niet meer beschikbaar]


850mg Ephedra Extract a 8% Ephedrine Alkaloids per capsule, goed voor 68mg Ephedrine.
 
Ik dacht dat het om pure ephedrine caps ging.
 
Nope, helaas die zijn slecht te vinden, D&E maakt ze wel:

[Link niet meer beschikbaar]

375 tabs. voor $ 39.95.....
 
Klinkt wel erg interessant, eens kijken of ik hier beter op reageer dan die stacker 3..

Dus, wat is nu de idiale combo?
 
Per dosis:

1 x Zeedruif vd Tuinen of Energie tabs Kruidvat
1 x Cafeine van Kaizen
2 x Groene thee caps. van Body Vitaal
1 x L-Tyrosine caps van NOW

Als je die Energie tabs van het Kruidvat gebruikt krijg je meer cafeine binnen dan met de zeedruif combo. Die dingen kosten geen drol dus ik zou eerst die energie tabs van het kruidvat proberen zit ook nog ginseng in....is dat te heftig kan je altijd nog de zeedruif caps proberen.
 
OK, nog 1 vraagje,
Hoeveel dosis per dag gebruik je?
1 of 2?
 
Sorry, heb het al gezien.
2x later 3x.
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven