AndroidHealthClinic

Homepage forum layout update

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
De structurele layout van de homepage van het forum heeft de laatste weken een update gehad, die vandaag werd afgerond. Er werd gelet op volgende doelstellingen:

  • Een cleaner, minder druk layout
  • Minder code en dus sneller ladende pagina
  • Als reactie op velen die een horizontale weergave van de laatste gallery pics aangenamer vonden

Ik hoop dat jullie het ook een verbetering vinden :)
 
die laatste gallerij pics is wat verdoet ???
 
ja ze zijn nu iets wat vervormd, maar ik vind ze horizontaal wel beter. Misschien de hoogte wat bijstellen voor de foto verhoudingen.
 
Jep die gallery ziet er nu niet uit:)
 
Vernieuwing is niet altijd vooruitgang zoals nu.... oude sT is perfecto.
 
Gallery is er op achteruit gegaan..

Hoe kan ik deze trouwens uitzetten?? Is wel zo makkelijk voor mensen die op hun werk zitten (niet iedere baas vind het oke als je op een site zit waar op de homepage half blote mannen staan.. ;) )
 
gallery is ok opzich, alleen elk plaatje is erg breed nu.

missF ziet er nu uit of ze serieus aan et bulken is..... [respect dame! ziet er leuk uit hoor :D]
 
De verhoudingen van de gallery thumbs zijn gestreched zodat ze niet allemaal een verschillende hoogte hebben, wat er minder goed uitziet dan hoe het nu is. De vervorming is nog een probleem, maar je kijkt uiteindelijk naar de echte foto na het klikken, de thumb is maar een link. Ik ga kijken of er een oplossing voor te vinden is.

Gallery is er op achteruit gegaan..

Hoe kan ik deze trouwens uitzetten?? Is wel zo makkelijk voor mensen die op hun werk zitten (niet iedere baas vind het oke als je op een site zit waar op de homepage half blote mannen staan.. ;) )
Ik zal hiervoor ook een oplossing zoeken zodat je het kan uitschakelen.

Vernieuwing is niet altijd vooruitgang zoals nu.... oude sT is perfecto.
Kwestie van wennen denk ik :)

Jonko: tnx.
 
Ik heb de afmetingen iets aangepast, het is al wat beter maar ik ga kijken of er een andere manier is.
 
Gallery is er op achteruit gegaan..

Hoe kan ik deze trouwens uitzetten?? Is wel zo makkelijk voor mensen die op hun werk zitten (niet iedere baas vind het oke als je op een site zit waar op de homepage half blote mannen staan.. ;) )

Dit vind ik ook een goed punt inderdaad. De optie hebben om het uit te schakelen zou fijn zijn!
 
Dit vind ik ook een goed punt inderdaad. De optie hebben om het uit te schakelen zou fijn zijn!
Optie toegevoegd:

[Link niet meer beschikbaar]

Helemaal onderaan :)
 
Optie toegevoegd:

[Link niet meer beschikbaar]

Helemaal onderaan :)

oke :thumbup: ik dacht al waar ze opeens gebleven waren ???:cool:

maar goed ik vind het op zich wel netjes nu ze zo bovenaan staan. enkel de verhoudingen kloppen nog niet helemaal. maar goed misschien krijg je het wel voor elkaar dat nog wat te wijzigen.
 
Helemaal top!
 
Ja de verhoudingen zijn goed nu :) Je kan alleen nog niet op de foto's clicken, en er staat onleesbare tekst door de foto's heen. Maar je zult hier wel mee bezig zijn :thumbup:
 
Verhoudingen zijn aangepast, alles moet nu ook klikbaar zijn.
 
Is het misschien mogelijk dat ze in de fotosectie bovenaan staan en niet op de mainpage zoals eerst mogelijk was?
 
Je bedoeld ook in de foto sectie? Ja kan wel.
 
Back
Naar boven