XXL Nutrition

homo worden door veel tonijn eten (kwik gehalte) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen tonijn lusten = homofoob?
 
daarom staat kwark nu ook op nr. 1!
 
daarom staat kwark nu ook op nr. 1!

Van Kwark word je te potent. Ze hebben een onderzoek gedaan onder 20 patatduiven bij de Febo, en de gemeentelijke duivenmelkers zagen een toename van 50% meer bukake bij mannelijke duiven.
 
Nu begrijp ik waar al die Zyzz lovers vandaan komen :cool:
 
Van Kwark word je te potent. Ze hebben een onderzoek gedaan onder 20 patatduiven bij de Febo, en de gemeentelijke duivenmelkers zagen een toename van 50% meer bukake bij mannelijke duiven.



:roflol: HAHAHAHAHA
 
en dat er onderzoeken zijn gedaan naar vogels en dat er veel vogels zijn die nu met mannetjes zouden aan hun nest zitten ipv vrouwtjes

We kunnen wel samen aan een nestje gaan zitten
 
klopt geen reet van, want dan zouden tonijn vissen ook homo zijn waardoor ze niet meer succesvol kunnen voortplanten, dus dan zouden ze allang uitgestorven zijn
 
klopt geen reet van, want dan zouden tonijn vissen ook homo zijn waardoor ze niet meer succesvol kunnen voortplanten, dus dan zouden ze allang uitgestorven zijn

lol, tonijn in blik komt niet van de tonijnvis man:roflol:
 
is er ook een geneesmiddel voor deze homo sickness??
 
Alleen als die tonijn zelf homo was kan je het worden.
 
klopt geen reet van, want dan zouden tonijn vissen ook homo zijn waardoor ze niet meer succesvol kunnen voortplanten, dus dan zouden ze allang uitgestorven zijn

Denk je echt dat tonijn in blik van die vissen komt? xD hahahaha oh son. Ik hoop dat je trollt
 
Denk je echt dat tonijn in blik van die vissen komt? xD hahahaha oh son. Ik hoop dat je trollt

dus tonijn uit blik is geen tonijn???? huh??? wat is het dan???
 
dus tonijn uit blik is geen tonijn???? huh??? wat is het dan???

Dude you srs? Dat is fish fantasy. Net zoiets als die koetjesreepjes geen cacao bevatten maar cacao fantasy
 
Maar ff serieus, toch is er wel anekdotisch bewijs voor de heaumeausensualiserende werking van tonijn.

Ik heb een tijdje naast een visafslag gewoond en als er vis rot was gooide ze dat in de container. Op een keer was er een partijtje rotte tonijn en hadden ze de container niet goed afgesloten.
Gelijk alle duiven eropaf en van de tonijn vreten. Normaal zaten die beesten altijd op mijn balkon "roekoekoe" te doen. Maar wat denk je dat ze de ochtend na de tonijn maaltijd deden...........?

Geen "roekoekoe" maar "roekoe-joehoe". En normaal zaten ze de hele dag achter de bitches aan maar nu zaten alle males in een donker hoekje elkaar te bespringen. Ik dacht aanvankelijk dat het toeval was, maar diezelfde zomerdag zag ik diezelfde duiven met z'n allen springen op de reling van door het kanaal passerend binnenvaartschip. Them pigeons hadden gewoon hun eigen gay parade!!
Oppassen met die Tuna Brahs!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven