AndroidHealthClinic

Homoadoptie

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 528
  • Weergaven 20K
  • Volgers 31

Bezoekers in dit topic

Eerste van de drie 'vormingssessies' achter de rug, onder leiding van onze mol :)

Best wel interessant, want er werd tenminste eens dieper ingegaan op adoptie ipv richting pleegzorg te pushen. Enkel jammer van de barricadenicht die het nodig vond om elke 15min te discussiëren over homodiscriminatie. Vergat bij zowat elke voorbeeldcase ook het standpunt van het kind in te nemen. Denk dat ie wat moeite heeft om het kind centraal te stellen ipv zichzelf...

Procedure is ondertussen ook alweer veranderd; als je de voorbereiding volgt, valt je nummer op de wachtlijst toch weg en komt het er op neer om zo snel mogelijk je papierwerk in orde te hebben. Mallemolen :roflol:

Vond je wel leuk zeker.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waarom adopteer je geen Oekraïnertje?
 
Schijnt dat Tsjetsjenië wel in aanmerking zou kunnen komen voor homoadoptie.

th_SmileyGiggle.gif
 
Ik word moe van die import.
 
We gaan voor eentje van eigen bodem, hoor. Bij binnenlandse adoptie gaat alles veel vlotter voor homokoppels én de kans is bijna even groot dat het een kleurlingetje wordt :)

Volgende donderdag tweede deel van de vorming.
 
We gaan voor eentje van eigen bodem, hoor. Bij binnenlandse adoptie gaat alles veel vlotter voor homokoppels én de kans is bijna even groot dat het een kleurlingetje wordt :)

Volgende donderdag tweede deel van de vorming.

Aah meneer vind de bodem op een ander niet goed. RACIST!!!!!!
 
  • Like
Waarderingen: mat
'van eigen bodem'... 'kleurling'...

2cy1cg2.jpg


Vragen ze niet welke etniciteit de voorkeur geniet?
 
Is goed, zal nog eens interesse tonen in je leven. :mad:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Mij lijkt het wel leuk om een dwerg te adopteren. Wel met een plat hoofd. Dan kan ik daar drinken opzetten, de telefoon etc. Een lopende bijzettafel. Ook met een kussen op het hoofd handig om de benen erop te leggen. Geen kleurling, moet wel te vinden zijn met het licht uit. En straks gaan mensen denken dat ik expres een kleurling heb aangeschaft, omdat dit hip zou zijn, en mij van decadentie betichten.
 
Je krijgt er wel een gratis boombox bij.
 
Mij lijkt het wel leuk om een dwerg te adopteren. Wel met een plat hoofd. Dan kan ik daar drinken opzetten, de telefoon etc. Een lopende bijzettafel. Ook met een kussen op het hoofd handig om de benen erop te leggen. Geen kleurling, moet wel te vinden zijn met het licht uit. En straks gaan mensen denken dat ik expres een kleurling heb aangeschaft, omdat dit hip zou zijn, en mij van decadentie betichten.
Was een onderwerp tijdens de vorige infodag; "Je moet jezelf de vraag stellen waarom je een kind wil adopteren. Wat leeft er in jullie waardoor je écht een kind wil?".

M'n vriend: "De afwas". :roflol:
 
episode 32.487

Verzoekschrift samen met de andere papieren gaan indienen bij de rechtbank.
- "Oei. U heeft het verzoekschrift met zwarte balpen ingevuld?"
Euh.. Ja.
- "Moet met blauwe balpen, anders lijkt het een kopie en daar zijn ze heel strikt in."
Oké, kom ik morgen wel terug.
- "Oh en van het vormingsattest moet u eigenlijk ook 2 exemplaren hebben, maar daar neem ik dan wel gewoon een kopie van."

giphy.gif
 
Als ik zie wat ervoor nodig is mag men deze procedures ook wel voor veel biologische ouders instellen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
episode 32.487

Verzoekschrift samen met de andere papieren gaan indienen bij de rechtbank.
- "Oei. U heeft het verzoekschrift met zwarte balpen ingevuld?"
Euh.. Ja.
- "Moet met blauwe balpen, anders lijkt het een kopie en daar zijn ze heel strikt in."
Oké, kom ik morgen wel terug.
- "Oh en van het vormingsattest moet u eigenlijk ook 2 exemplaren hebben, maar daar neem ik dan wel gewoon een kopie van."

giphy.gif
Ambtenaren. :roflol:
 
Back
Naar boven