Fitness Seller

Homobar naast Moskee Ground Zero

Bezoekers in dit topic

Goed idee idd.
 
Religie. :roflol: Je blijft lachen met die debielen.

Wel een goed idee trouwens. Alhoewel die moskee er niet moet komen. In de 21e eeuw nog steeds religieuze gebouwen laten bouwen. :roflol: Epic fail.
 
Ik hoorde dat het eigenlijk helemaal geen moskee is.
Is gewoon een cultureel centrum waar zich een gebedsruimte bevind.
 
Religie. :roflol: Je blijft lachen met die debielen.

Wel een goed idee trouwens. Alhoewel die moskee er niet moet komen. In de 21e eeuw nog steeds religieuze gebouwen laten bouwen. :roflol: Epic fail.

Epic fail door te denken dat die vele miljarden gelovigen zich laten ringeloren door de minderheid aan atheisten. Hoe debiel het ook is om in te geloven in goden, de overgrote meerderheid van de wereldbevolking blijft het toch doen. Het bouwen van religieuze gebouwen zal dus voortduren, ook al zal je in Nederland niet snel een nieuwe kerk zien omdat de huidige gebouwen vaak al leeg staan.
 
prachtig initiatief. als men met een stalen gezicht kan beweren dat een gigantisch islamitisch nieuw bouwwerk in de buurt van ground zero geen provocatie is, en dat het helemaal niet ongevoelig is tegenover nabestaanden, dan is een homo-bar dat zeker ook niet.

Ik zou het liefste ook een hooters-bar met happy hour in Mekka willen hebben, maar ach dat is misschien slechts een droom.
 
Wat een gedoe zeg.


vind ht een goed idee, dank kan ik eerst even in de homo-bar iemand in zijn reet nken, en daarna naar de moskee zodat alah het mij weer vergeeft :thumbup:
 
Niet happen jongens! Het is een trol!
 
Ik hoorde dat het eigenlijk helemaal geen moskee is.
Is gewoon een cultureel centrum waar zich een gebedsruimte bevind.

Een gebedsruimte die ruimte bied aan meer dan 1000 moslims om te bidden op vrijdag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
fox news..

daarmee is al genoeg gezegd
 
Back
Naar boven