MuscleMeat

HondaDelsol, zomerkuur 1

Bezoekers in dit topic

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2005
Berichten
664
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Eindelijk...

Morgen is het zo ver...

Nu eindelijk eens een echte goede kuur, m'n vriendin gaat het injecteren, dus ik ben er deze keer zeker van dat alles er 100% ingaat. Ben dak ook benieuwd voor de resultaten.

Kuurtje ziet er als volgt uit:

Kuur
----
Week 1 - 4 : Halodrol @ 50mg/dag
Week 2 - 9 : Sustanon @ 500mg/week (active life: 21 dagen)
Week 2 - 10 : Primobolan @ 300mg/week (active life: 10 tot 14 dagen)
Week 2 - 11 : Boldenone @ 500mg/week (active life: 7 tot 9 dagen)
Week 5,6,11 & 12 : 2000 (2 x 1000) HcG/week
Week 1 - 11 : 10mg nolvadex/dag (hoger indien nodig)
Week 1 - 11 : 25mg proviron/dag (hoger indien nodig)

Ja de halodrol start ik een week vroeger dan de rest om te zien of het spul op zichzelf iets waard is.

De weken zijn zo gekozen dat alle injects ongeveer samen uitgewerkt zijn, zodat de HcG, clomid en nolva goed hun werk kunnen doen

Nakuur
------
Week 12 : clomid 100mg/dag, 30mg nolvadex/dag & 25mg proviron/dag
Week 13 : clomid 50mg/dag & 30mg nolvadex/dag
Week 14 : 20mg nolvadex, beginnen met clenbuterol
Nadien: 6-OXO, tribulus, zma, methoxy, edcy, rhodolia rosea & ipriflavone

Eetschema
----------
Is ongeveer 50 EIWITTEN - 40 KOOLHYDRATEN - 10 VETTEN (3050 calorieen)
Ik zal het een dezer dagen als ik wat meer tijd heb eens volledig posten

Trainingschema
---------------
Ma: Rug, schouders & buik
Di: Borst, Biceps en Triceps
Wo: Benen, Buik en Onderarmen
Do: Rug, schouders & buik
Vr: Borst, Biceps en Triceps

Elke spiergroep 3 oefeningen van 4 sets (12-10-8-6) waarvan laatste 2 sets gewicht zo kiezen dat ik tot "failure" ga.
Ook elke training 20 a 30 minuten lichte cardio.

Doel
----
Een een doel in kg heb ik niet, ik wil gewoon zoveel mogelijk droge massa aankomen en als ik in de spiegel kijk tevreden zijn dus ik ga niet beginnen bulken (alles opvreten en kilo's vet bijkomen) maar me strikt aan m'n voedingsschema houden (misschien enkel de eiwitten omhoog gooien indien nodig). Ik weet zeker dat het goed moet gaan op deze manier, want bulken en nadien cutten vindt ik maar niets.

Gr.
 
Laatst bewerkt:
succes ermee

waarom de ganse kuur proviron en nolvadex ?
 
Pas op voor overtraining.

Verder succes!
 
Wat ik niet snap is dat je wilt dat alle esters samen uitgewerkt zijn. Dit maakt de klap in je hoofd nog harder. Je kunt het toch spreiden om ze klap te verzachten. Ook vind ik dat je de primo en de boldenon veel te laag doseerd. Ofwel doe je het goed ofwel doe je het niet vind ik...
Ik heb al is wat tips gegeven via pm, ben je dat soms vergeten. Ik denk dat de meesten het hier wel met me eens zullen zijn over de dosering van de bold en de primo...

Ps er staat nog een fout in eerste post. Boldenon heeft een leven van 3 weken en niet van 7-9 dagen.

Voor de rest wens ik je veel succes...
 
Ik zou eerder inderdaad boldenone of primo nemen en dan de aangegeven dosis x 2-2.5
Dus 600-750 Boldenone/Primo
 
philippe_no zei:
Wat ik niet snap is dat je wilt dat alle esters samen uitgewerkt zijn. Dit maakt de klap in je hoofd nog harder. Je kunt het toch spreiden om ze klap te verzachten. Ook vind ik dat je de primo en de boldenon veel te laag doseerd. Ofwel doe je het goed ofwel doe je het niet vind ik...
Ik heb al is wat tips gegeven via pm, ben je dat soms vergeten. Ik denk dat de meesten het hier wel met me eens zullen zijn over de dosering van de bold en de primo...

Ps er staat nog een fout in eerste post. Boldenon heeft een leven van 3 weken en niet van 7-9 dagen.

Voor de rest wens ik je veel succes...

Hey, nee ben het nog niet vergeten hoor, trouwens nog eens bedankt voor de info! Ik zal je even uitleggen waarom ik het toch zo zou doen.

Ik wil dat de esters samen uitgewerkt zijn omdat je dan meteen volledig de nakuur kan beginnen, want als je de nakuur start terwijl er nog enkele esters aan het werk zijn doet het zijn werk niet goed en als je enkel start na de laatste ester ben je toch al massa kwijt? Ik weet niet of het werkelijk zo is maar dit lijkt me toch het meeste logische als ik alles bijeengooi wat ik al gelezen en gehoord heb.

Ja primo en bold samen omdat dit het effect 1+1=3 zou geven, werkt dus heel goed op elkaar in, daarom de 2 en de doseringen iets lager. En zo kan ik bij een volgende kuur de doseringen wat omhoog gooien. Je moet er wel rekening mee houden dat m'n vorige kuren niet echt kuren waren eh, want die dokter spoot altijd maar een beetje in, dus ik denk dat m'n lichaam al voldoende zal reageren op deze dosering nu.

En die halfwaardetijd van die boldenone heb ik uit dezelfde bron als die andere halfwaardetijden. Het is een ebook "Chemical Muscle Enhancement" genaamd. Al de rest wat er in staat lijkt me te kloppen, is er iemand die de halfwaardetijd van 3 weken kan bevestigen?

Gr.
 
HondaDelsol zei:
Ik wil dat de esters samen uitgewerkt zijn omdat je dan meteen volledig de nakuur kan beginnen, want als je de nakuur start terwijl er nog enkele esters aan het werk zijn doet het zijn werk niet goed en als je enkel start na de laatste ester ben je toch al massa kwijt?
21 dagen na je laatste inject boldenone bevind zich nog de helft ervan in je lichaam (gezien vanaf de dag van laaste inject)....
geldt ook voor die andere injects
 
kerel, geloof ff wat ze zeggen, bold en primo op die dosissen is niks.
doe dan tenminste de bold naarboven, das niet zo duur ivm primo en trek en even door want anders ga je er spijt van krijgen
wat ik bedoel dus:

Week 1 - 4 : Halodrol @ 50mg/dag
Week 1 - 10 : Sustanon @ 500mg/week
Week 4 - 10 : Primobolan @ 500mg/week
Week 1 - 10: Boldenone @ 500mg/week

en de bold vanaf week 1, start zo traag op , dus je kan nog 100% zien wat de halo voor je doet.
 
halodrol heb ik nog nooit van gehoord, dit is toch niet hetzelfde als halotestin?
verder zou ik indd eerder de kuur die beast no1 voorstelt aan houden, eventueel die primo ook gewoon vanaf week 1 want.
6 weken is best kort.
 
Ik zou je kuur ook iets aanpassen zodat je iets "relaxter" eindigd want nu word de klap wel heel groot IMO.

En ik zou alleen nolva gaan gebruiken indien er gyno komt.!
 
aaaaah, ik zie het al heb me mistypt, die bold moet ook 500mg zijn uiteraard :o

Geen wonder dat ze me hier gek verklaren :o
 
maartenonnink zei:
halodrol heb ik nog nooit van gehoord, dit is toch niet hetzelfde als halotestin?
verder zou ik indd eerder de kuur die beast no1 voorstelt aan houden, eventueel die primo ook gewoon vanaf week 1 want.
6 weken is best kort.

Halodrol kan je terugvinden bij de supplementen, het is een "proto-steroid", wat het betekent weet ik niet, maar heb er al veel goeds over gehoord.

Primo van week 2 - 10 is toch 9 weken ?

Gr.
 
SCREWBEAST zei:
Ik zou je kuur ook iets aanpassen zodat je iets "relaxter" eindigd want nu word de klap wel heel groot IMO.

En ik zou alleen nolvadex gaan gebruiken indien er gyno komt.!

Ja een optie zou zijn de bold iets langer laten doorlopen en de primo nog iets langer dan de bold aangezien bold een matig effect heeft op de HTPA en primo bijna helemaal niet (toch niet bij deze dosering).

Nolva is om vocht tegen te gaan, het is immers een zomerkuur he, heb geen zin om veel vocht op te slaan en ik heb al eens last gehad van gyno in m'n vorige kuur, dus ik speel het liever safe deze keer. Aan de uiteindelijke gains zal het al bij al wel niet te veel afsnoepen denk ik...

Moet wel nog even research doen ivm de ester want ik heb weeral verschillende dingen te horen gekregen.

En nog even een kleinigheid, bij de supplementen sectie van dit forum staat dat de "nitrous" producten niets waard zijn. Dit is totaal verkeerd, NO (Mix van 3 arginine esters) werkt ongeloofelijk bij mij.

En is iedereen akkoord met de HcG-planning? want het is de eerste keer dat ik dit gebruik.

Gr.
 
HondaDelsol zei:
Halodrol kan je terugvinden bij de supplementen, het is een "proto-steroid", wat het betekent weet ik niet, maar heb er al veel goeds over gehoord.

Primo van week 2 - 10 is toch 9 weken ?

Gr.

ja klopt wel maar bij beast no1 staat staat 6 weken, 9 weken is goed
 
IMO zijn NO producten in de nakuur gewoon goed ik heb dit ook altijd gedaan en de jongens die ik begeleid geef ik deze tip ook....maar ik zou eens naar Vitagro kijken als ik jouw was ;)
 
HondaDelsol zei:
Eindelijk...

Morgen is het zo ver...

Nu eindelijk eens een echte goede kuur, m'n vriendin gaat het injecteren, dus ik ben er deze keer zeker van dat alles er 100% ingaat. Ben dak ook benieuwd voor de resultaten.

Kuurtje ziet er als volgt uit:

Kuur
----
Week 1 - 4 : Halodrol @ 50mg/dag
Week 2 - 9 : Sustanon @ 500mg/week (active life: 21 dagen)
Week 2 - 10 : Primobolan @ 300mg/week (active life: 10 tot 14 dagen)
Week 2 - 11 : Boldenone @ 500mg/week (active life: 7 tot 9 dagen)
Week 5,6,11 & 12 : 2000 (2 x 1000) HcG/week
Week 1 - 11 : 10mg nolvadex/dag (hoger indien nodig)
Week 1 - 11 : 25mg proviron/dag (hoger indien nodig)

Gr.

eq en primo vanaf t begin laten meelopen.
al reeds gezegd, primo veel te laag
weet ook niet of combi echt slim is ivm verhoogde rode bloedcellen aanmaak. misschien wordt alles dan wel te stroperig, misschien iemand anders die daar antwoord op heeft.
verder eq halfwaardetijd van 21dagen.
10weken eq is echt minimaal zou persoonlijk voor minimaal 12 weken gaan, liever 14 weken.
nolva tegen vocht? persoonlijk houd de combi van 10mg nolva, 25mg provi en 0,5mg ari ed mij redelijk droog. maar die nolva is ivm gyno. tegen vocht helpt nolva amper vriend. neem arimidex of femara.
nakuur start je ongeveer 4 weken na je laatste eq injectie, geldt trouwens zelfde voor sust vanwege deca ester. evt overbrug je de lange esters vd sust en eq met een korte ester, zoals bv test prop, masteron
misschien een idee om halverwege eens 6 weken tren act te nemen:D

suc6
gr d
 
dennis999 zei:
eq en primo vanaf t begin laten meelopen.
al reeds gezegd, primo veel te laag
weet ook niet of combi echt slim is ivm verhoogde rode bloedcellen aanmaak. misschien wordt alles dan wel te stroperig, misschien iemand anders die daar antwoord op heeft.
verder eq halfwaardetijd van 21dagen.
10weken eq is echt minimaal zou persoonlijk voor minimaal 12 weken gaan, liever 14 weken.
nolvadex tegen vocht? persoonlijk houd de combi van 10mg nolvadex, 25mg provi en 0,5mg ari ed mij redelijk droog. maar die nolvadex is ivm gyno. tegen vocht helpt nolvadex amper vriend. neem arimidex of femara.
nakuur start je ongeveer 4 weken na je laatste eq injectie, geldt trouwens zelfde voor sust vanwege deca ester. evt overbrug je de lange esters vd sust en eq met een korte ester, zoals bv test prop, masteron
misschien een idee om halverwege eens 6 weken trenbolone act te nemen:D

suc6
gr d

Ok boldenone doortrekken en korte ester op het einde, ik ga het nog eens overwegen want normaal gezien moest dit een "licht" en kort kuurtje worden want ben van plan om deze winter een "serieuze" kuur te doen. Eérst was ik eigenlijk van plan om enkel primo inject + winstrol tabs te doen, maarja beetje bij beetje zitten puzzelen en voor ik het wist was het al iets helemaal anders... :D

En die primo dosering is ook niet te vreselijk hoog omdat ik anders 3 x per week moet injecteren (zit nu aan 3,5ml per injectie, 2 keer per week), waarom maken ze de primo niet eens wat hoger gedoseerd??

Over die stroperigheid maak ik me in ieder geval wel zorgen, zou 100mg aspirine per dag volstaan? Iemand die hier ervaring mee heeft?

Gr.
 
wat is nu precies je doelstelling van de kuur, je geeft in je laatste post aan dat het een kort en licht kuurtje had moeten worden. wil je bouwen of cutten?
als je gaat cutten vind ik de doseringen te hoog.

hou het dan kort

test prop/masteron/winny voor een week of 6 a 7 , neem dan je rust en ga dan bouwen in de winter!!!
 
G21 zei:
wat is nu precies je doelstelling van de kuur, je geeft in je laatste post aan dat het een kort en licht kuurtje had moeten worden. wil je bouwen of cutten?
als je gaat cutten vind ik de doseringen te hoog.

hou het dan kort

test prop/masteron/winny voor een week of 6 a 7 , neem dan je rust en ga dan bouwen in de winter!!!

De bedoeling is droge spiermassa aanzetten, ik doe nooit geen bulk of cutkuur meer enkel nog "droge-spiermassa-kuren". 1 lichte en 1 sterkere per jaar en dit moet de lichtere zijn.

De reden waarom ik niet meer aan bulken en nadien cutten doe is omdat ik het maar niets vind
1 - Je bulkt : je komt spiermassa aan maar ook pakken vet.
2 - Je rustperiode : je loopt als een vet zwijn rond tot aan je cutkuur, want beginnen cutten op natuurlijke manier na een bulkkuur kost je bijna al je spiermassa van je bulkkuur.
3 - Je cutkuur : je komt weinig massa bij en verliest je vet, eindelijk sta je goed zoals je er wilde uitzien (tot aan je volgende bulkkuur, dan ben je weer vet)

Mijn redenering
--------------
1 - Op natuurlijke manier je vet eraf trainen (dieet + cardio, eenmalig)
2 - Droge massakuur, winter (je komt spiermassa bij, niet zoveel als bij een bulkkuur maar je ziet er goed uit, wat uiteindelijk het belangrijkste voor mij is)
3 - Periode tussen de 2 kuren, blijven trainen en proberen je massa vast te houden (gemakkelijker dan na een bulkkuur want je hoeft niet te cutten ofzo, je kan gewoon een normaal eetpatroon blijven volgen)
4 - 2e Droge massa kuur, zomer (je komt spiermassa bij en doet er wat cardio bij om toch een paar % van je vet te verliezen, eetschema blijft normaal)

Ik weet dat er VEEEEEEL mensen zullen zijn die m'n redenering stom vinden maarja, iedereen heeft een ander doel, mijn doel is een gans jaar door er goed uitzien op een aanvaardbaar vet%.
De weegschaal kan de boom in, lang leve de spiegel !!! :D

Gr.
 
ik heb niets tegen je beredenering, maar ik ben er wel van overtuigd dat je met mijn voorstel in mijn vorige post , zelfs wat kilo's kunt winnen naast het scherper worden, wat natuurlijk wel geheel afhankelijk is van je eetpatroon!


zo hoog doseren voor een intieel licht kuurtje vind ik dan wat aan de hoge kant!

maar goed, succes met je besluit!!
 
Back
Naar boven