AndroidHealthClinic

HondaDelsol, zomerkuur 1

Bezoekers in dit topic

HondaDelsol zei:
idd, niet normaal, het enige wat ik wil doen is in m'n bed blijven liggen :)
Vanaf maandag beginnen met clenbuterol dan want caffeine en ephedrine werken te lang bij mij (kan dus niet slapen) en ik heb er een enorme terugslag van (agressief lopen ed)

Ik ga bij de clenbuterol ook nog wat CLA en SESAMIN gebruiken om wat scherper te komen.

@ Moen
Nee, ik weet 2 liter is niet veel, maar met "meer dan" 2 liter bedoel ik een fles van 2 liter zeker per dag, maar dan drink ik op m'n werk ook nog bij elke maaltijd 2 glazen water en die sportdrank (aquarius) is ook voornamelijk water en is ook meteen al een halve liter. Maar het zou inderdaad nog een beetje meer mogen zijn, daar heb je gelijk in.

Gr.
Als je goede efedra caps regelt moet het meer als voldoende te wezen want clen is ook niet echt bevorderlijk want daar krijg je toch regelmatig hoofdpijn van of een ecy stack.
 
Update Week 4

Hey iedereen, deze week niet echt veel te melden...

Massa is stabiel gebleven, nog steeds 83,5kg maar in de spiegel kan ik zien dat ik vooruit gegaan ben... Ik ben de voorbije week wat minder aangekomen omdat ik moest werken, en de komende week ook nog maar nadien heb ik 2 weken verlof, dus dan kan ik weer veeeeeeel slapen :)
De aders over m'n lichaam beginnen ook stilaan zichtbaar te worden (vooral bij schouders, borst en biceps).

Kracht neemt wel massaal toe, vooral als ik agressief loop gaat het echt goed :D

Van nevenwerkingen (buiten geilheid en agressiviteit) totaal geen last...

Ik weet nu dat de test en de halodrol hun werk doen, maar ik heb nog steeds geen extreme honger ofzo, weet er iemand wanneer de bold inkickt? is dat na 6 weken? En de primo is ook zoiets zeker?

Gr.
 
Update Week 5

Het gaat niet zo goed, vanaf ik gestopt ben met de halodrol, ben ik beginnen terugvallen... Of het stoppen van de halo nu de hoofdreden is weet ik niet, het zou ook door het extreem warme weer kunnen komen, ik zweet me onnozel (dag en nacht), de eetlust is serieus afgenomen. Training gaat ook niet 100% (waarschijnlijk ook door het warme weer).
Ik weeg ondertussen maar 82 kg meer :( Maar de neveneffecten die zijn er wel, puisten, verhoogd libido... maar de spiermassa laat op zich wachten...

Ik zit nu ongeveer halfweg, als het niet beter wordt, ga ik bij m'n volgende kuur groeihormoon en insuline gebruiken. Ik was vroeger vast besloten nooit GH en insuline te nemen maar het lijkt erop dat ik niet reageer op anabolen zoals de meeste personen, dus ik zie geen andere keuze...

Ik ga ook m'n trainingschema aanpassen en ik hoop dat het vanaf volgende week beter gaat...

Gr.
 
HondaDelsol zei:
Het gaat niet zo goed, vanaf ik gestopt ben met de halodrol, ben ik beginnen terugvallen... Of het stoppen van de halo nu de hoofdreden is weet ik niet, het zou ook door het extreem warme weer kunnen komen, ik zweet me onnozel (dag en nacht), de eetlust is serieus afgenomen. Training gaat ook niet 100% (waarschijnlijk ook door het warme weer).
Ik weeg ondertussen maar 82 kg meer :( Maar de neveneffecten die zijn er wel, puisten, verhoogd libido... maar de spiermassa laat op zich wachten...

Ik zit nu ongeveer halfweg, als het niet beter wordt, ga ik bij m'n volgende kuur groeihormoon en insuline gebruiken. Ik was vroeger vast besloten nooit GH en insuline te nemen maar het lijkt erop dat ik niet reageer op anabolen zoals de meeste personen, dus ik zie geen andere keuze...

Ik ga ook m'n trainingschema aanpassen en ik hoop dat het vanaf volgende week beter gaat...

Gr.

Da's balen bro, maar ga niet gelijk je gear de schuld geven.
Je mag dan wel 1½ kilo kwijt zijn geraakt, maar dit kan ook vocht zijn hé.
Met tropische temperaturen is het geen wonder dat je zoveel zweet.
Indien je moeite hebt met eten, denk dan aan vloeibaar voedsel, mar hou je eiwitten hoog.
 
jongen jongen, direct GH en insuline ertegen? come on hè, die dosis waar je nu op zit zou gewoon goed moeten zijn!
wat eet je op een dag nu?
 
kom op man, meteen aan de gh en slin? gaat nergens over....
 
Beast N°1 zei:
jongen jongen, direct GH en insuline ertegen? come on hè, die dosis waar je nu op zit zou gewoon goed moeten zijn!
wat eet je op een dag nu?

Ik probeer nu te kuren zonder vet bij te komen, ik eet niet echt veel koolhydraten, maar wel veel eiwitten.

4 shakes van 50 gr eiwitten (whey, ei-eiwitten, soya-eiwitten en caseine eiwitten, die caseine voor het slapen gaan)
1 liter melk per dag (36 gram eiwitten)
20 gram vloeibare aminozuren per dag
10 gram glutamine per dag
5 gram BCAA's per dag
Bij elke schake doe ik brinta (koolhydraten)
Per dag ook een half brood met vetarme hesp / kippenfilet
Warme maaltijd ofwel biefstuk ofwel vegetarische vleesvervanger (met rijst, pasta of brood)
Ik bak alles met olijfolie, gebruik wel redelijk veel olie om toch wat gezonde vetten binnen te krijgen.
Om de snelle suikers binnen te krijgen eet ik bambix koeken en ook wat frisdrank
Veel water, minstens 3 liter per dag de laatste dagen

M'n eiwitten zitten ruim over de 300 gram per dag, dus dat mag normaal geen probleem geven, ja koolhydraten zijn wat minder maar toch nog ruimshoots voldoende.

En ik wil best ook even uitleggen waarom ik insuline en GH zou willen gebruiken...
Ik heb zoveel mogelijk over groeihormoon en insuline gelezen (waaronder ook op dit forum) en het is eigenlijk het meest logische om te doen toch want de spiermassa die je van GH krijgt zijn nieuwe spiervezels terwijl anabolen enkel de aanwezige spiervezels "opblazen". Dus de spiermassa die je verkrijgt met GH en insuline zijn blijvend en die met anabolen niet (denk ik te kunnen opmaken uit alles wat ik gelezen heb). Ook is GH veel "gezonder" bij verstandig gebruik dan anabolen.
Maar voor ik eraan begin ga ik eerst de werking eens tot op het bot uitpluizen... Dus nog een tijdje lees/opzoekwerk te gaan...

Nu terug even over m'n kuur...
's nachts zweet ik liters (overdag heb ik er minder last van), en m'n zweet ruikt echt raar, kan dit van de boldenone zijn?
Het lijkt er ook op dat enkele dagen lang uitslapen me goed heeft gedaan, ik oog weer wat voller, misschien beginnen de trage esters eindelijk op gang te komen.

Gr.
 
Update Week 6

Hallo iedereen,

De trage esters beginnen serieus te werken denk ik, kracht blijft maar toenemen, gewicht is stabiel maar ik word steeds droger en droger, ben nu al 2% vet kwijt. Ben ook al enorm veel vocht kwijt denk ik want ik zweet me ganse dagen te pletter, vooral 's nachts is het extreem...

Ik moet wel toegeven, de zin om te trainen is wel serieus afgenomen, ik weet niet hoe dit kan?? Maar ik neem gewoon voor de training een ephedrinepil en alles is ok :)

Voor de rest alleen de gekende nevenwerkingen, extreme geilheid, agressief worden door de kleinste dingen en acné.

Ik denk dat het vanaf nu goed gaat beginnen.

Ik had wel nog een vraagje voor de HcG kenners, ik zou midden in de kuur, vanaf volgende week dus, 2 keer 1250 IU per week nemen gedurende 2 weken. En na m'n kuur nog eens hetzelfde (net voor de nakuur dus). Is dit ok?

Gr.
Bjorn
 
Waarom ga je nu al gebruiken terwijl je nog lang niet uitgegroeid bent?
 
ivosnivo zei:
Waarom ga je nu al gebruiken terwijl je nog lang niet uitgegroeid bent?

Dat mag je hier op het forum niet zeggen/vragen want dat schijnt normaal te zijn... Om het niveau laag te houden zeg maar.
 
ivosnivo zei:
Waarom ga je nu al gebruiken terwijl je nog lang niet uitgegroeid bent?

Nog eens de uitleg doen :rolleyes:

Ik kom van 60 kg, ben ecto², ben eerste 2 jaar goed bijgekomen, het laatste jaar kwam ik niets meer bij, ik kom zelfs moeilijk bij met anabolen. Ik heb gewoon totaal geen aanleg voor bodybuilding. En als ik op HGH en insuline niet goed reageer geef ik het op. Dan ga ik gewoon m'n spieren onderhouden maar er niet meer naar streven om meer spieren te kweken.

En jij ben nog 100% naturel met superstats, ja das waar, jij hebt aanleg, dan zou ik ook nooit iets gaan gebruiken.

Gr.
 
HondaDelsol zei:
Nog eens de uitleg doen :rolleyes:

Ik kom van 60 kg, ben ecto², ben eerste 2 jaar goed bijgekomen, het laatste jaar kwam ik niets meer bij, ik kom zelfs moeilijk bij met anabolen. Ik heb gewoon totaal geen aanleg voor bodybuilding. En als ik op HGH en insuline niet goed reageer geef ik het op. Dan ga ik gewoon m'n spieren onderhouden maar er niet meer naar streven om meer spieren te kweken.

En jij ben nog 100% naturel met superstats, ja das waar, jij hebt aanleg, dan zou ik ook nooit iets gaan gebruiken.

Gr.

bjorn, je bent vast een aardig jong maar je lult er flink langs.;)
iedereen is hier zogenaamd ecto, ik kom zelf van 65kg bij 180cm. maakt me dat ecto? nee!
en na 2 jaar niet meer groeien slaat ook nergens op. je had toen vast niet de huidige kennis van voeding/training die je nu hebt. en na 2 jaar al naar de as grijpen is echt veel te vroeg.
en dat moeilijk bijkomen heeft maar enkele redenen bij jou...
1) je voeding is bagger. spieren hebben carbs nodig en niet alleen eiwitten. iedereen richt zich teveel op de eiwitten. toen ik mezelf op bulkte naar 114kg at ik bijna 500gr brinta p/d naast een avondmaaltijd. je wil groeien zonder vet aan te zetten, dat is slechts voor weinige weggelegd. slechts voor enkele negers;) wij blanken moeten opbulken en dan later cutten. face it, een beetje vet hoort eenmaal bij massa gainen
2) trainen, vraag me serieus af of dat in orde is. een beetje hitte houdt je toch niet af van knallen. als ik op de gear ben train ik nog veel harder/intenser dan normaal.
3) je instelling: die is zo negatief. je hebt geen aanleg blahbalh. lekkere instelling. het is wat je er zelf van maakt. denk positief, dan komen goede resultaten vanzelf.

hopelijk heb je er iets aan
gr d
 
oh ja voordat ik t vergeet.
gh is niet veilig. dat geeft al aan hoeveel verstand je ervan hebt.
en slin al helemaal niet
 
HondaDelsol zei:
Nog eens de uitleg doen :rolleyes:

Ik kom van 60 kg, ben ecto², ben eerste 2 jaar goed bijgekomen, het laatste jaar kwam ik niets meer bij, ik kom zelfs moeilijk bij met anabolen. Ik heb gewoon totaal geen aanleg voor bodybuilding. En als ik op HGH en insuline niet goed reageer geef ik het op. Dan ga ik gewoon m'n spieren onderhouden maar er niet meer naar streven om meer spieren te kweken.

En jij ben nog 100% naturel met superstats, ja das waar, jij hebt aanleg, dan zou ik ook nooit iets gaan gebruiken.

Gr.

Maar na 2 jaar moet er toch nog genoeg te behalen zijn? Hoeveel cal krijg je binnen? Er zijn ook zoveel manieren van trainen enzo. Ik zit nu op 5000 cal per dag (heb me daar nooit mee bezig gehouden af gewoon meer als ik wou aankomen of iets minder als ik wou cutten).
 
Ben ik met je eens dennis .
 
Hey dennis999,

Het gevaar van HGH is me niet meteen duidelijk, het enige wat ik al opgevangen heb is dat je handen, voeten, oren enz... ook meegroeien, maar anderen zeggen dan weer van niet... dusja ???

Insuline is gevaarlijk bij verkeerd gebruik ja dat weet ik, maar ben dan ook van plan om alles 100% volgens de regels te doen.

En aanleg, even een voorbeeldje:

Ik let enorm op m'n eten, drink niet, rook niet, geen drugs, veel slapen, train zoals het hoort en neem veel supplementen (eiwitten, creatine, vitaminen, methoxy, enz...
---> Resultaat, niet bijzonder

Kennis van me: Let niet op z'n eten, drinkt liters bier, gaat tot stukken in de nacht uit (weinig slaap dus), traint zonder schema (gewoon waar hij zin in heeft), rookt en heeft nog nooit iets van supplementen genomen (zelfs nog geen eiwitten of niks)
---> Resultaat, super

Dus aanleg heeft er zeker wel mee te maken hoor, hoe je het ook draait of keert. Ik weet van mezelf dat ik nooit 110 kg kan wegen. Dit is dan ook m'n doel niet, m'n doel is 90 a 95 kg rond de 10%.

En m'n instelling zat even in een dipje, nu is alles weer in orde, ik train weer zoals het moet, heb er weer zin in. Waarschijnlijk wat oververmoeid door teveel te moeten werken en daar dat warme weer nog eens bij... Nu heb ik er weer 100% zin en het gaat super.

En het bulken, ik heb tijdens m'n vorige kuur ook op meer dan 4500 kcal gezeten maar, en woog op het einde van de kuur 92 kilo ofzo maar m'n vet% was toen wel 16 a 17 % en ik zag er niet uit. Ik zie er nu beter uit en nu weeg ik 10 kg minder (op ongeveer 11 %). Alles wat te veel aan kcal binnen komt wordt gewoon opgeslagen als vet, dus er is ook een grens aan bulken...
Maar ik ga je raad wel opvolgen en de koolhydraten wat opvoeren.

Gr.
 
Waarom blijf je niet gewoon op 4500 cal ?
 
ik zou is goed nadenken voor je dat spul in je lijf spuit, elke druppel die je erin spuit blijft voor altijd in de lichaam zitten en zult altijd de effecten van ervaringen. beter koop je een goeie weight gainer, een goede voeding en keihard trainen.. zo denk ik over die spuitjes en pilletjes..
 
SanderM zei:
ik zou is goed nadenken voor je dat spul in je lijf spuit, elke druppel die je erin spuit blijft voor altijd in de lichaam zitten en zult altijd de effecten van ervaringen. ..
:rolleyes:
 
SanderM zei:
ik zou is goed nadenken voor je dat spul in je lijf spuit, elke druppel die je erin spuit blijft voor altijd in de lichaam zitten en zult altijd de effecten van ervaringen. beter koop je een goeie weight gainer, een goede voeding en keihard trainen.. zo denk ik over die spuitjes en pilletjes..

Hahaha :o
 
Back
Naar boven