Fitness Seller

Honger hebben

Bezoekers in dit topic

HeinzGuderian

Novice
Lid geworden
25 feb 2019
Berichten
24
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
75kg
Ik vroeg me af:
4 dagen per week krachttraining doet en je wilt graag je vetpercentage verkleinen en je spiermassa vergroten(skinny fat):
Wat zijn de gevolgen van honger hebben overdags of tijdens het slapen voor je vetafbraak/spiermassa vergroten?

Vb. Om 15:00 eet ik mijn tussendoortje, 2 boterhammen met pindakaas/kipfilet en een stuk fruit. Op dat moment voelt het dat ik voldoende op heb maar vaak krijg ik om 16:00 weer honger. Nu heb ik 125gr frambozen op maar er blijft nog een knagend gevoel achter.
Dit geldt ook vaak voor 's avonds, om 20:00 weer 2 boterhammen met pindakaas/kipfilet en fruit. Om 23:00 250gr kwark met 30gr walnoten, voel ik me verzadigd en wel. Vervolgens wordt ik 's nachts weer wakker met flinke honger.

Tijdens de maaltijden eet ik altijd genoeg en kan ik een poos vooruit maar ben bang dat teveel brood tijdens tussendoortjes of voor het slapengaan ook weer vet veroorzaakt.
 
Draait alleen om de calorieën. Eet je meer dan onderhoud dan gain je, eet je minder dan verlies je gewicht.

Verdiep je eens in de verzadigheids factor van voeding en kies eten waardoor je verzadigd voelt.
 
Back
Naar boven