MuscleMeat

Honger! Honger!

Bezoekers in dit topic

RogierX

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2010
Berichten
26
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Zoals als de titel al zegt; honger.....

Ik ben inmiddels bijna 4 jaar serieus aan het trainen met voedingschema, jullie kennen het allemaal wel.
Flink progressie gemaakt, van 70 kg naar 90kg met vet rond 12%.

Maar ik heb een gigantische honger. Voedingschema van 4000 kcal en een uur later na mijn maaltijd weer honger.
Zijn er mensen die dit herkenen???
 
Haha ja idd. Heb dat ook vaak. Ik eet gewoon wat ik wil, al is het 2 uur in de nacht :P
 
wat eet je dan? Ik zit op 3800calorieen maar heb op geen enkel moment honger eigenlijk
 
als ik te weinig koolhydraten in me maaltijd heb zitten, bijvoorbeeld alleen een hele kip eet of 2 biefstukken dan heb ik na een half uur ook weer honger. Zorg ik dat er wel wat koolhydraten in zitten, bijvoorbeeld rijst of brood of aardappels ben ik veel langer voldaan.
 
Wat ik eet? Havermout, rijst,vis, kip, brinta, pasta, groente, ei, kwark niets verkeerds in iedergeval.
 
Ik heb op 5k kcals nog steeds erg veel honger:(
 
Wat ik eet? Havermout, rijst,vis, kip, brinta, pasta, groente, ei, kwark niets verkeerds in iedergeval.

Misschien moet je eens wat verkeerds eten dan. Als ik een paar repen chocolade eet of een zak chips leeg eet met wat koekjes dan zit ik aardig vol.
 
Altijd beter dan andersom toch.
 
Complexe koolhydraten en veul vezels. Zorgt ervoor dat het iets langer duurt voordat je weer honger hebt ;) Havermout!!!
 
Heb hetzelfde in de bulk hoor, dik 4000 kal en steeds smacht als een beer
 
Zoals als de titel al zegt; honger.....

Ik ben inmiddels bijna 4 jaar serieus aan het trainen met voedingschema, jullie kennen het allemaal wel.
Flink progressie gemaakt, van 70 kg naar 90kg met vet rond 12%.

Maar ik heb een gigantische honger. Voedingschema van 4000 kcal en een uur later na mijn maaltijd weer honger.
Zijn er mensen die dit herkenen???


Je kunt ook zelf een WG maken
- 30-40cl water
- 30-40gr rijst
- 20-30gr oats (havervlokken)
- 20 boekweitmeel
- 30gr whey
- 1 eetlepel pindakaas
- 1 banaan

In de blender en klaar :D
 
Back
Naar boven