AndroidHealthClinic

Honger!

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Vanmiddag had ik ineens vreselijke honger net 2 uur na mijn laatste maaltijd (100 g shoarma met sla) en vooral zin in KH. Ik heb maar een paar stukjes kaas gepakt en een groentensoepje gemaakt en daar de croutons uitgevist..
zou ik door de extra KT en cardio soms meer calorieën nodig hebben? Of krijg ik door de extra KH voor en na de KT/cardio soms meer zin.. ik was juist zo blij dat ik door het ketodieet minder lekkere trek had.
Ach ja, om 3 uur eet ik weer 3 gekookte eieren met sla, dus het is nog wel te overleven..
En dan te bedenken dat ik vroeger zowel ontbijt als lunch kon overslaan en nog niet eens honger had bij het avondeten!

Overigens heb ik vanochtend geen extra KH genomen.. ik heb maar 25 minuutjes gefietst en slechts 4x de heuvel genomen (een flauwe helling van plm 300 m lang en % van maximaal 6%). Daar heb ik echt geen extra KH voor nodig.. maar wellicht wel te lang gewacht met ontbijt (10 uur, want te laat cardio gedaan). Gisteren heb ik echter de beest uitgehangen bij spinningles... misschien is dit de weerslag.. meestal heb ik 1-2 dagen na lange of heftige cardio veel honger!
 
Als je lichaam er naar vraagt moet je het geven.. luisteren naar je lichaam.. niet naar een domme vent die een dieet verzind..
 
idd....
ook met Keto is dat zo.. als je te lang niet toegeeft zul je merken dat wanneer je mag dat je zo enorm toegeeft aan je graving dat het alles weer teniet kan doen..
Wat ik doe als ik lekkere trek krijg dan eet ik gewoon een handje pinda's zitten wat kh's in en prot maar meerendeel vet. bij mij helpt een handje noten goed.. aangezien ik ook van zoutjes houd en niet van zoetigheid.
 
" Vanmiddag had ik ineens vreselijke honger net 2 uur na mijn laatste maaltijd (100 g shoarma met sla) en vooral zin in KH. Ik heb maar een paar stukjes kaas gepakt en een groentensoepje gemaakt en daar de croutons uitgevist.. "


Een geweldige manier van bulken... dat met die croutons enzo :D
 
Back
Naar boven