• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

honing voordelen

Bezoekers in dit topic

dirkkampen

Novice
Waardering
5
Lengte
1m95
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Hey jongens,

ik had eerder een topic gepost over een honing die blijkbaar kan helpen met seksuele gezondheid, en ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee had. Ik heb de honing inmiddels besteld en ik kan zeggen dat het inderdaad wel helpt voor mijn prestaties tijdens seks. Maar wat ik ook merk, is dat ik me over het algemeen veel beter voel. Ik heb bijvoorbeeld veel meer energie en motivatie om dingen te doen, zowel in de sportschool als op mijn werk. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n constante energie boost heb gehad! Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik me gewoon beter voel doordat andere aspecten van mijn gezondheid ook verbeteren, maar ik vroeg me af of iemand anders misschien iets soortgelijks heeft ervaren met deze honing of andere natuurlijke producten? Zou het kunnen dat het effectiever is dan ik dacht voor mijn algehele welzijn?

Naar mijn mening ervaar je het placebo effect, op zich niets mis mee.

• Like
Waarderingen: dirkkampen
  • Like
Waarderingen: Nielsmas30
  • Topic Starter Topic Starter
Hey jongens,

ik had eerder een topic gepost over een honing die blijkbaar kan helpen met seksuele gezondheid, en ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee had. Ik heb de honing inmiddels besteld en ik kan zeggen dat het inderdaad wel helpt voor mijn prestaties tijdens seks. Maar wat ik ook merk, is dat ik me over het algemeen veel beter voel. Ik heb bijvoorbeeld veel meer energie en motivatie om dingen te doen, zowel in de sportschool als op mijn werk. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n constante energie boost heb gehad! Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik me gewoon beter voel doordat andere aspecten van mijn gezondheid ook verbeteren, maar ik vroeg me af of iemand anders misschien iets soortgelijks heeft ervaren met deze honing of andere natuurlijke producten? Zou het kunnen dat het effectiever is dan ik dacht voor mijn algehele welzijn?
Ik zou me ook beter voelen als ik meer sex had.

Al regelmatig heb ik twijfelachtige of zelfs domme uitgaven gedaan, maar €139,- voor een potje honing gaat er erg ver overheen.

• Like
  • Haha
  • Heart
Waarderingen: Tommyx, bodybuilding.nl, WLB en 3 andere personen
Lol dit is een SEO spambot. Is geen echt persoon. Met een nep post die echt lijkt en een hyperlink met een keyword komt de website hoger in de google zoekresultaten.

Hier maakt dezelfde user reclame voor een wahl trimmer:

• Like
Waarderingen: Gremlin, bodybuilding.nl en CerebralGains
Lol dit is een SEO spambot. Is geen echt persoon. Met een nep post die echt lijkt en een hyperlink met een keyword komt de website hoger in de google zoekresultaten.

200 IQ wel.

Ik zit zelf in de online marketing, maar zou nooit er op komen om linkbuilding te doen met zo niche fora.

De linken zijn nofollow/ugc, dus voor seo is het beperkter maar waarschijnlijk nog effect.

Turkse honing weliswaar

• Like
Waarderingen: CerebralGains
Hey jongens,

Als je gewoon van je geld af wil mag je het ook wel aan mij overmaken.

Toevallig wel een peperdure honing met een vraag waar weinig op slaat. Ik zou die link eruit fl*kkeren :laugh:
Ach de link heeft hij niet veel aan en mensen die op dit topic of van de trimmer komen lezen de rest ook. Die gaan dan voor goedkopere honing en trimmer.

Als ze teminste een erectie willen en kortere haren.

• Haha
  • Like
Waarderingen: SoSue65!, Sanca Saxon en CerebralGains
500gr voor 140€, jij word goed opgelicht.

Lidl hebben ze honing voor 4.99€
Als je de "honing" van de Lidl koopt wordt je waarschijnlijk ook opgelicht. In de meeste potten van de supermarkt zit grotendeels suikerwater uit China, wat op het etiket vermeld staat als "niet Europese honing".

• Like
Waarderingen: SoSue65!
Terug
Naar boven