Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hey, mensen... ik heb al gezocht op de site maar ik kon het nergens vinden... HONING.. waar is dat goed voor en wanneer kan je dat dan het beste nemen?
Het bevordert de spijsvertering en is zacht voor de maag
Het is door zijn samenstelling makkelijk op te nemen in het lichaam
Het geeft veel energie
Honing is levend voedsel dat heel wat voordelen heeft op witte suiker, een industrieel product. Het bevat vitaminen, enzymen, aminozuren, oligo-elementen en zelfs antibiotische stoffen waardoor het een traditioneel geneesmiddel is tegen hoest en verkoudheden.
Originally posted by Scighera Honing heeft een grote voedingswaarde
Het bevordert de spijsvertering en is zacht voor de maag
Het is door zijn samenstelling makkelijk op te nemen in het lichaam
Het geeft veel energie
Honing is levend voedsel dat heel wat voordelen heeft op witte suiker, een industrieel product. Het bevat vitaminen, enzymen, aminozuren, oligo-elementen en zelfs antibiotische stoffen waardoor het een traditioneel geneesmiddel is tegen hoest en verkoudheden.
hmm ok... bedankt voor je informatie... het bevordert de spijsvertering... dus word alles beter opgenomen? en groei je er ook van? zitten er veel eiwitten in ofzo... (zat geen etiket op de pot)
Nein, kein eiwtten.
honing bestaat gelof ik enkel uit koolhydraten, te weten fructose. Honing is ideaal voor ons aangezien tenergiepeil snel imhoog wordt gebracht doch onstaat er geen sterke stijging van de bloedsuikerspiegel en insulinespiegels.
Het is zodoende een ideale voedinsbron zowel als brandstof voor de training alswel voor na de training
Originally posted by dandyman Nein, kein eiwtten.
honing bestaat gelof ik enkel uit koolhydraten, te weten fructose. Honing is ideaal voor ons aangezien tenergiepeil snel imhoog wordt gebracht doch onstaat er geen sterke stijging van de bloedsuikerspiegel en insulinespiegels.
Het is zodoende een ideale voedinsbron zowel als brandstof voor de training alswel voor na de training
Honing is misschien beter dan suiker, maar het lijkt me niet iets wat je veel moet eten. Het heeft niet zo'n hoge gi door de fructose, maar fructose heeft ook zijn nadelen. Er zijn veel betere keuzes voor koolhydraten.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.