XXL Nutrition

honing

Bezoekers in dit topic

michielZ

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2003
Berichten
76
Waardering
0
hey, mensen... ik heb al gezocht op de site maar ik kon het nergens vinden... HONING.. waar is dat goed voor en wanneer kan je dat dan het beste nemen?

alvast bedankt.. michiel
 
Honing heeft een grote voedingswaarde

Het bevordert de spijsvertering en is zacht voor de maag

Het is door zijn samenstelling makkelijk op te nemen in het lichaam

Het geeft veel energie


Honing is levend voedsel dat heel wat voordelen heeft op witte suiker, een industrieel product. Het bevat vitaminen, enzymen, aminozuren, oligo-elementen en zelfs antibiotische stoffen waardoor het een traditioneel geneesmiddel is tegen hoest en verkoudheden.
 
Originally posted by Scighera
Honing heeft een grote voedingswaarde

Het bevordert de spijsvertering en is zacht voor de maag

Het is door zijn samenstelling makkelijk op te nemen in het lichaam

Het geeft veel energie


Honing is levend voedsel dat heel wat voordelen heeft op witte suiker, een industrieel product. Het bevat vitaminen, enzymen, aminozuren, oligo-elementen en zelfs antibiotische stoffen waardoor het een traditioneel geneesmiddel is tegen hoest en verkoudheden.

hmm ok... bedankt voor je informatie... het bevordert de spijsvertering... dus word alles beter opgenomen? en groei je er ook van? zitten er veel eiwitten in ofzo... (zat geen etiket op de pot)
 
Nein, kein eiwtten.
honing bestaat gelof ik enkel uit koolhydraten, te weten fructose. Honing is ideaal voor ons aangezien tenergiepeil snel imhoog wordt gebracht doch onstaat er geen sterke stijging van de bloedsuikerspiegel en insulinespiegels.
Het is zodoende een ideale voedinsbron zowel als brandstof voor de training alswel voor na de training
 
Originally posted by dandyman
Nein, kein eiwtten.
honing bestaat gelof ik enkel uit koolhydraten, te weten fructose. Honing is ideaal voor ons aangezien tenergiepeil snel imhoog wordt gebracht doch onstaat er geen sterke stijging van de bloedsuikerspiegel en insulinespiegels.
Het is zodoende een ideale voedinsbron zowel als brandstof voor de training alswel voor na de training

oke, dank je wel... ik ga het gebruiken voor het trainen voor een Xtra energie boost ofzo... :thumb:
 
Honing is misschien beter dan suiker, maar het lijkt me niet iets wat je veel moet eten. Het heeft niet zo'n hoge gi door de fructose, maar fructose heeft ook zijn nadelen. Er zijn veel betere keuzes voor koolhydraten.
 
Back
Naar boven