Fitness Seller

Nieuws Hoofd in emmer mortel als straf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de politiek correcte tuinbroeken en mannenhaatsters die tegenwoordig lesgeven nodigen vaders uit voor een gesprek als die een corrigerende tik geven in de vorm van billenkoek als kinderen de bloed uit de nagels halen en/of niet willen slapen.

HOE voed je kinderen anders op? Met rooibosthee en Job Cohen op bezoek? Een debat aangaan waarom het kind sommige dingen niet moet doen?
Als je kijkt naar hindoestaanse families dan zie je dat die kinderen nooit janken als zem et een deegroller worden gestriemd. Daar worden ze hard van.

In dat geval zie ik liever het andere uiteinde bij leerkrachten :)

Ik heb geen eens zin om hier inhoudelijk op in te gaan. Maar kerel, jij bent echt niet helemaal goed bij je hoofd heh?
 
Zo ernstig vind ik het helemaal niet klinken.. Die jongen zal ongetwijfeld even geschrokken zijn, boeien. Hij heeft er geen letsel aan overgehouden
 
leerlingen uit het beroepsonderwijs zullen idd wel geen lieverdjes zijn om les aan te geven, maar dat is iets wat je als leerkracht op voorhand al weet. leraar is bij deze in fout. hij moest hier anders op gereageerd hebben, desnoods directeur ofzo bijhalen.

heb vroeger ook nog enkele keren leraar en leerling lelijk met elkaar zien op de vuist gaan, nu komt het in de media en toen werd het in stilte afgehandeld.
 
Een van de betere scholen zie ik..........
 
Ik ben vroeger ook wel eens FLINK hard aangepakt... Maar had ik het wel naar gemaakt :D
 
Die leerkracht is wel sterk trouwens, het is nog niet zo makkelijk om iemand ff op z'n kop te houden, zeker niet in die spoelbak. Respect!
 
Misschien was die jongen wel de grootste etter de er maar bestaat.
weten jullie veel.
 
Misschien was die jongen wel de grootste etter de er maar bestaat.
weten jullie veel.
ja, dan is het natuurlijk normaal om een kind met zn kop in een emmer mortel te houden :D waar is dat filmpje?
 
Ik vraag me af of het nog wel zinning is dit soort berichten te posten, gezien de vreselijk achterlijke comments die erop volgen.
 
Laten ze die chantal ook gelijk ontslaan zeg.
 
Pff.. mortel is niet niks hoor om daar je kop in te steken. Hij zal het er idd wel naar gemaakt hebben, maar dit gaat te ver.
 
In de goeie ouwe tijd was dit toch heel normaal?

Hoe oud ben jij eigenlijk. Kan je hier uit eerste hand over meepraten?

opvoeding zou gewoon terug als vroeger moeten gebeuren, keihard, en dat er na een tik niet meteen kindermishandeling wordt geschreeuwd.
Dan zijn er niet zoveel problemen met jongeren, want tegenwoordig zijn het allemaal verwende k*tjochies met te veel tijd om handen, die daarom allemaal criminele shit gaan uithalen (myself included:D).

Je bent 19 man....
 
sterke dude.
 
Ik heb ooit Engelse les gegeven op een middelbare school.
Daar zat ook zo'n gast die iedere keer te laat kwam, geen boeken bij had, alleen etteren, nou ja, je kent het wel.
Geen enkele berisping of straf hielp, dus toen hij op een dag weer 10 minuten te laat binnen kwam lopen moest ie van mij 20x opdrukken voor de hele klas. Dat haalde hij niet en dat vond ie vreselijk, de hele klas lachen natuurlijk en hij is nooit meer te laat gekomen.
Wel kreeg ik dezelfde dag zijn boze vader aan de lijn hoe ik het in mijn hoofd haalde om zijn zoon te laten opdrukken, het was toch geen militair kamp?

Als ik dan deze foto's zie, dan was ik nog best aardig.:D
 
Back
Naar boven