MuscleMeat

Hoofdpijn na training

Bezoekers in dit topic

6 liter water, WOW :eek::eek:
word dan niet misselijk? Ik probeer veel water te drinken maar na 1,5 liter ben ik vol. dan krijg ik het niet meer weg

Ik sla het niet in één keer achterover :P over de dag verspreid, laten we zeggen dat dat zo'n 12 uren zijn, dan is het "maar" een halve liter per uur gemiddeld genomen. Alleen tijdens mijn training drink ik al bijna anderhalve liter. Ik snap echt niet hoe mensen kunnen leven op zo weinig drinken :O Ik zou instant kramp hebben overal.

Ik ben er idd niet misselijk van, als ik minder drink heb ik dorst. Ik heb het mezelf wel moeten aanleren om meer te drinken. Ik heb wel eens dagen dat ik minder drink, voel me dan gelijk minder energiek / fit.
 
Ik sla het niet in één keer achterover :P over de dag verspreid, laten we zeggen dat dat zo'n 12 uren zijn, dan is het "maar" een halve liter per uur gemiddeld genomen. Alleen tijdens mijn training drink ik al bijna anderhalve liter. Ik snap echt niet hoe mensen kunnen leven op zo weinig drinken :O Ik zou instant kramp hebben overal.

Ik ben er idd niet misselijk van, als ik minder drink heb ik dorst. Ik heb het mezelf wel moeten aanleren om meer te drinken. Ik heb wel eens dagen dat ik minder drink, voel me dan gelijk minder energiek / fit.

Als je het zo uitrekent dan valt het best mee eigenlijk :D

Mijn vriend drinkt ook veel, die zegt ook dat hij altijd dorst heeft, maar ik heb zelden echt dorst.
Dus ik dwing mezelf te drinken, 1,5 tot 2 liter en dan ben ik tevreden.
het is iig al beter dan het was.
 
Als je het zo uitrekent dan valt het best mee eigenlijk :D

Mijn vriend drinkt ook veel, die zegt ook dat hij altijd dorst heeft, maar ik heb zelden echt dorst.
Dus ik dwing mezelf te drinken, 1,5 tot 2 liter en dan ben ik tevreden.
het is iig al beter dan het was.

Ja toch :D

Zolang jij er mee toe kunt is het prima toch, zo heeft ieder zijn eigen behoeften. Bij mij is het zo gekomen omdat ik ging afvallen en dan steeds zo'n honger had, dus als "opvulling" dan maar meer dronk.. en tegenwoordig kan ik niet meer zonder haha.
 
Wanneer ik iets te enthousiast had gedeadlift kreeg ik meestal ook last van hoofdpijn. Ik deed DL altijd als laatste oefening, nu start ik ermee en heb eigenlijk nooit meer hoofdpijn. Heb jij het altijd na elke training? Zo niet kan je eens nagaan wanneer je het hebt en welke oefening je die dag hebt gedaan. Wellicht dat er een verband in te vinden is.
 
Vandaag naar de huisarts geweest.

Ze heeft me geadviseerd tijdens en vlak na de workout m'n bloeddruk te meten.
Wellicht dat dat het probleem is.

Verder had ze niet echt een idee..
Mijn trainer zei hem morgen te gaan meten en anders me door te sturen naar een sport fysio, die wellicht wat meer ideeën heeft erover.

Vooralsnog dus even afwachten, maar in ieder geval bedankt voor de reacties!
 
Lastig, kan van alles zijn hoe je lijf op dingen reageert. Eet je bepaalde gekke dingen (veel suiker oid?) voor je workout? Ik heb zelf soms last van een enorme crash in m'n bloedsuiker wat ook niet consistent is, maar soms ook gepaard gaat met hoofdpijn.
Hopelijk kom je er snel achter wat het is!
 
Back
Naar boven