XXL Nutrition

Hoofdpijn Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PumpThatBody

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2006
Berichten
80
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
98kg
Collega's


Ik weet dat er nu een soort gelijk topic actief is, maar om niet iemand anders z'n topic te gaan vervuilen met mijn "problemen" heb ik maar een eigen topic geopend.


Ik ben nu 9 dagen bezig met Winstrol Only kuurtje. Ik ben begonnen op 40mg / dag en de bedoeling was om deze later naar 50mg te brengen. Echter kreeg ik naar enkele dagen al aardig wat sides. De gehele dag moe en futloos, zeurende hoofdpijn overdag en zelfs s'avonds soms echt goeie hoofdpijn.

Op advies van mijn leverancier toen dosis naar 20mg gebracht en even af te wachten hoe ik hierop reageer. Nu ben ik enkele dagen verder en nog steeds last van hoofdpijn. Met een ibuprofen is dit wel op te lossen, maar lijkt me niet goed om de gehele kuur elke dag 3 x een ibu te nemen??

Ik drink ongeveer 4 liter water per dag.

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en hem het verhaal uitgelegd en open kaart gespeeld waarmee ik bezig ben. Hij heeft mijn bloeddruk opgemeten en zat op 160 / 80. Hij gaf aan dat dit niet de oorzaak kon zijn van de hoofdpijn ondanks dat mijn bovendruk wel iets verhoogd is.

Nu is de vraag als de hoofdpijn niet door de hoge bloeddruk komt, waar komt deze dan wel vandaan?
Is het verstandig om even paar dagen helemaal te stoppen zodat de hoofdpijn helemaal weg trekt en dan rustig verder te gaan?

Alvast bedankt voor de info!
 
Laatst bewerkt:
Hoe verspreid je je intake van water? Drink je wel ECHT 4 liter? Ik heb dit ook gehad maar bij mij hielp het gewoon om genoeg water te drinken :/

Ik zou iig niet stoppen voor wat zeurende hoofdpijn
 
Hoe verspreid je je intake van water? Drink je wel ECHT 4 liter? Ik heb dit ook gehad maar bij mij hielp het gewoon om genoeg water te drinken :/

Ik zou iig niet stoppen voor wat zeurende hoofdpijn


Ik drink mijn eiwit shakes met 0,5 liter water. Dat is totaal al 1,5 liter.
En drink elk uur sowieso een groot glas met water (0,3 liter). En tijdens de training nog eens 1 liter.

Dus qua water zit het wel goed.


Voor de zeurende hoofdpijn stop ik ook niet. Maar had gisteravond echt wel gigantische hoofdpijn. Niet echt heel prettig.

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Ik bedenk met net:

Ik heb Winstrol van 2 verschillende merken. Één daarvan is van een underground lab en de andere is van een apotheek. Mijn maatje is nu ook bezig met alleen winstrol van het een underground lab en heeft nergens last van.

Daarom dacht ik misschien verstandig om nu even 2 dagen off te gaan. En dan verder te gaan met 1 soort tab en niet te combineren. Wellicht dat het hier wat mee te maken kan hebben?

Weet dat het niet zou moeten, maar heb anders ook geen verklaring hiervoor. Beetje hoofdpijn snap ik. Maar het gevoel dat er iemand met een hamer op je hoofd slaat is beetje te veel van het goede denk ik?
 
2 dagen off gaan en vervolgens weer verder gaan? Geen strak plan en telkens je doseringen gaan verhogen en verlagen is ook geen slim idee aangezien je bloedwaardes dan wel erg zullen schommelen. Zou gewoon niet kuren als je al bang bent voor de bijwerkingen van een oral winstrol kuurtje. Ikzelf heb nergens last van bij 50 en zelfs 70mg niet. Krijg dan ook geen hoofdpijn van winstrol maar alleen tijdelijk wat pijnlijke gewrichten wat op te lossen is met omega 3 capsules. Mijn advies is dan ook gewoon helemaal te stoppen met waar je mee bezig bent. Het schiet namelijk niet op om telkens je dosis zo te laten schommelen en een paar dagen niks te nemen en vervolgens weer wel. Of je verstand op nul en smorgens 3 tabs nemen en savonds 2 (mits de dosering 10mg per tab is). Wat een gedoe om een stromba pilleke...
 
Laatst bewerkt:
2 dagen off gaan en vervolgens weer verder gaan? Geen strak plan en telkens je doseringen gaan verhogen en verlagen is ook geen slim idee aangezien je bloedwaardes dan wel erg zullen schommelen. Zou gewoon niet kuren als je al bang bent voor de bijwerkingen van een oral winstrol kuurtje. Ikzelf maak me nergens druk om bij 50 en zelfs 70mg niet. Krijg dan ook geen hoofdpijn van winstrol maar alleen tijdelijk wat pijnlijke gewrichten wat op te lossen is met omega 3 capsules. Mijn advies is dan ook gewoon helemaal te stoppen met waar je mee bezig bent. Het schiet namelijk niet op om telkens je dosis zo te laten schommelen en een paar dagen niks te nemen en vervolgens weer wel. Of je verstand op nul en smorgens 3 tabs nemen en savonds 2 (mits de dosering 10mg per tab is). Wat een gedoe om een stromba pilleke...


Ik ben niet bang voor bijwerkingen en maak mij helemaal nergens druk om...

Iedereen kan toch anders reageren op Winstrol? Nou in mijn geval is dat aardige hoofdpijn, en vraag hier netjes om advies. Dat "stoere" antwoord van jou heb ik niks aan.. "Wat een gedoe om een paar stromba pilleke"

Dat jij geen of weinig sides hebt bij 70mg dat is heel fijn voor je.. In dit geval is dat wat anders, of je nu wel of niet ergens druk om maakt...
 
Ik ben niet bang voor bijwerkingen en maak mij helemaal nergens druk om...

Iedereen kan toch anders reageren op Winstrol? Nou in mijn geval is dat aardige hoofdpijn, en vraag hier netjes om advies. Dat "stoere" antwoord van jou heb ik niks aan.. "Wat een gedoe om een paar stromba pilleke"

Dat jij geen of weinig sides hebt bij 70mg dat is heel fijn voor je.. In dit geval is dat wat anders, of je nu wel of niet ergens druk om maakt...

Bedoelde meer nergens last van op 50-70mg. Het is geen "stoer" antwoord maar gewoon mijn advies om dan helemaal te stoppen want wat je nu van plan bent is niet slim. Maar als je over mijn advies heen leest; see it for yourself! :)
 
Bedoelde meer nergens last van op 50-70mg. Het is geen "stoer" antwoord maar gewoon mijn advies om dan helemaal te stoppen want wat je nu van plan bent is niet slim. Maar als je over mijn advies heen leest; see it for yourself! :)

Ik lees er zeker niet overheen.. Sorry voor de misschien wat botte reactie terug. Maar ik weet wel degelijk waar ik mee bezig ben en het is echt niet zo dat ik impulsief een paar tabs uit de kast heb gepakt en maar begonnen ben.

Ik heb me aardig wat ingelezen voordat ik begon en wist dat je sides hebt zoals hoofdpijn en hoge bloeddruk. Deze neem ik ook voor lief als ze acceptabel blijven. Maar gisterenavond was dit verre van acceptabel.

Ik snap jouw antwoord ook, schommelende bloedwaardes zijn niet goed. Maar nu stoppen naar 1 week Winstrol is ook jammer van de tijd / moeite. Vandaar mijn vraag, in hoeverre kan het echt kwaad om even 2 dagen rust te pakken en dan verder te gaan met 1 merk winstrol (En niet 2 merken gecombineerd)
 
Je kunt beginnen met 80-100mg (kinder) aspirine per dag om je bloeddruk snel omlaag te brengen. Kijken wat het doet, misschien creatine pakken om meer vocht vast te houden wat ik niet snel als de oplossing zie? Tja, dan is het of accepteren of stoppen.
 
Je kunt beginnen met 80-100mg (kinder) aspirine per dag om je bloeddruk snel omlaag te brengen. Kijken wat het doet, misschien creatine pakken om meer vocht vast te houden wat ik niet snel als de oplossing zie? Tja, dan is het of accepteren of stoppen.

Bedankt voor de tip. Maar ik verwacht niet (de huisarts) ook niet dat de hoofdpijn direct te maken heeft met de hogere bloeddruk. 160 / 80 is wel iets hoog, maar zal nog geen directe complicaties moeten geven zoals hoofdpijn. Dit gebeurt vaak pas als je boven de 200 zit.

Ik ga straks iig even asperine halen en eens kijken of dat helpt..
 
Je moet er niet te veel om stressen en niet te veel over nadenken en de hoofdpijn gewoon accepteren.
Wat de mannen hierboven zeggen over steeds schommelen met de dosering helpt zeker niet mee.
Ik heb zelf ook erge last gehad van hoofdpijn 4 tot 5 dagen, vandaar ook dat ik een topic erover geopend heb, maar dat trekt wel weg man. Gewoon lekker trainen je ding doen en krijg je hoofdpijn ga een uurtje liggen met een glas water en een aspirine dan trekt het wel weg. Ik zou iig niet stoppen met de kuur dat zou zonde zijn ;)
 
Hoofdpijn accepteren? Wat is dat voor bullshit:roflol:

Als je hoofdpijn krijgt moet je de dosis opbouwen, dus van 10mg tot je gewenste dosering.
 
Hoofdpijn accepteren? Wat is dat voor bullshit:roflol:

Als je hoofdpijn krijgt moet je de dosis opbouwen, dus van 10mg tot je gewenste dosering.


Haha.. Ach als het gaat om beetje hoofdpijn wat met een uurtje liggen en asperine verholpen is dan vind ik het geen probleem. Maar zulke erge hoofdpijn dat je geen licht aan je ogen kunt hebben is toch echt wat minder.

Ik ben nu 2 dagen gestopt met de Winstrol en de hoofdpijn begint nu weg te zakken gelukkig.

Ik vind het wel even goed met die oral only kuurtjes, en ga zoals vele hier adviseren in maart voor een 500mg / week test only kuur.

Bedankt iig voor de reacties!
 
Je kunt beginnen met 80-100mg (kinder) aspirine per dag om je bloeddruk snel omlaag te brengen. Kijken wat het doet, misschien creatine pakken om meer vocht vast te houden wat ik niet snel als de oplossing zie? Tja, dan is het of accepteren of stoppen.

Ik denk ook dat dit bloeddruk gerelateerd is. Kinder aspirine erin en het is een wereld van verschil!
 
Ik denk ook dat dit bloeddruk gerelateerd is. Kinder aspirine erin en het is een wereld van verschil!

Bloeddruk was constant rond de 160 / 80. Wel iets te hoog, maar dit zou echt geen reden moeten zijn tot hoofdpijn. Ben hiermee ook naar de dokter gegaan en vertelde mij hetzelfde. Verhoging bloeddruk geeft niet direct complicaties. Pas bij extreme verhoging (200+ bovendruk) ga je het echt merken door wazig te zien, en hoofdpijn.
 
Back
Naar boven