AndroidHealthClinic

hoog vet % (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tito raymond

Contest Winner 2005
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2003
Berichten
342
Waardering
0
Ik wou vragen, hoe hoog schatten jullie mijn vet %











Bij mij op de sportschool heb ik 't een keer laten meten. Dat wat 4 weken voor dat ik de foto's maakte. En sinds heb ik eigenlijk gewoon gegeten niet (gebulkt en ook ben ik niet wezen cutten).
Zij kwamen uit op een vet % van 18,6%.
 
Laatst bewerkt:
dikke lul, dit is geen 18,6% gozer!!! eerder 10%

ziet er goed uit btw!
 
ik schat het op 8% ??
18,6 lol, hoe hebben ze dat gemeten dan?
 
met zo'n blauwe plastice tang hadden ze een aantal delen gemeten en toen het aantal bij elkaar opgeteld. Toen keek hij op zo'n blad waar op dit % uit kwam
 
18,6 HEEEEEEL gek !
doe die 1 er maar voor weg dan kan het kloppen ! lijkt me eerder een kleine 10 minder zelfs een 8/9%
 
Jij bent 'ripped to the bone' kwijl, kwijl.. nee!

Ik word er ook wel moe van dat het zo moeilijk is een vet% vast te stellen. Degene die je mat was vast een beginner en heeft teveel huidplooi opgetild.
Zelf kom ik bij mijn eigen elektronisch racestuurtje (Omron) op 28% maar heb met de nieuwe huidplooimeter al waarden van 20 tot 28% gezien .. die is digitaal en rekent het automatisch uit zodra ik triceps - buik en quads heb gemeten.. valt echt heeeelemaal niet mee om dat te doen.

En met de elektronische is je hydratiepeil erg belangrijk. Bovendien schijn je onder de 10% niet meer betrouwbaar te kunnen meten. Vochtige handen met meten is ook belangrijk.

Espi
 
ik schat ook 6 -10 %
Btw, doe jij aan kickboxen ?


gr rob
 
Nee ik heb vorig jaar gevoetbalt, maar stop er mee. Ik wil idd nu dit jaar misschien beginnen met kickboxen
 
Dat ziet er wel goed uit Tito. Nou maar hopen dat ik het ook zo ver kan schoppen. Maarre spreek je in de gym wel.
 
grofweg 6% < BF% < 10%

ziet er goed droog en gedefinieerd uit!

wat zijn je stats?
 
Laatst bewerkt:
net 19 jaar
lengte: 1.72
gewicht: 75 kg
vet%:?????
 
18,6%?!?

schat het eerder 8-9%

hoop voor jou dat het niet de eigenaar was die de meting uitvoerde... :s


ziet er ook top uit, vind trouwens ook dat je wat van een kichboxer weg hebt...
 
Dit is zeker onder de 10%

Waarschijnlijk 9-8

Trouwens goede aanleg !
 
jezus wat een stakkers zeg. Je moet een beetje behendig zijn met een huidplooimeter maar dit slaat verdomme alles. Zelfs als er deze getallen uit zouden komen, zou die kneus toch zien dat het verdomme niet klopt gezien je lichaam.


Pfff, kan daar gewoon pissed om worden.
 
idd, wat een kansloze kneuzen zeg die jou opgemeten hebben
 
Vind dat er in veel sportscholen mensen werken die er de ballen geen verstand van hebben.

8-10% denk ik.
 
damn ziet erg goed uit ! beachboy !

ik heb ongeveer dezelfde stats, maar mijn vet is een %tje of 2 hoger....
 
Originally posted by Frenkpie
damn ziet erg goed uit ! beachboy !

ik heb ongeveer dezelfde stats, maar mijn vet is een %tje of 2 hoger....


beachboy??? hoezo :D
 
18.6:laugh:

kom op zeg, jij zit zeekr wel onder de 10. je wou toch niet zeggen dat je dat geloofde of wel soms?

dat is nu ongeveer mn doel...ik zat op 13.6 een kleine 2 maanden terug..maar ja, dat geloof ik ook wer niet aangezein ik vorige week op 8.6 stond via een electrishc meter dan en jij bent zeker nog een stuk droger dan ik momenteel ben..(denk ik of ik ben weer te kritisch)
 
Thnx allemaal.
Nee, dit % was wel heel overdreven om te geloven, maar ik wou het even laten weten hoe stom ze bij ons op de sportschool zijn.

Ey Sonic als je graag nog kritiek hebt, zeg 't maar.

Ik zelf wil alleen nog veel meer massa hebben, en daarbij kan ik wel de nodige kritiek voor gebruiken
 
Back
Naar boven