Fitness Seller

hoogte oral dosering ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

specialpaint

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2009
Berichten
3.320
Waardering
478
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
heren dbb-ers

wat ik mij afvraag waarop zijn de hoogtes van orals op gebaseerd ?? ik lees hier veel kuur-voorstellen
en op wiki lees ik de aangeraden dosering

bv. winstrol 50mg p. dag
dianabol 40mg.p.dag
oxy 100-150 mg p.dag

is dit gebaseerd op.??

-werkzame stof p. mg.
- levertoxiteit
-lengte inname 4-6 weken
- receptor verzadiging
-of gewoon persoonlijke ervaring

heb idd al een aantal sticky.s en topics gelezen maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden of ik
heb niet goed gezocht het is puur interesse

kijk bij injects komt ook meestal dezelfde doseringen terug en gaat men later ook steeds hoger ..

dus vandaar mijn vraag
 
Waarschijnlijk grotendeels op levertoxiteit..

Anavar kun je 100mg elke dag nemen volgens sommige, doe dat met methyl tren en je bent dood.

Al is aangeraden dosis meestal afweging tussen gains en sides, waarbij bij orals levertoxiteit zwaar mee telt.
 
Het is een gebruikscode die als relatief veilig wordt beschouwd. Ik ken zat gasten die standaard 60-80mg winstrol pakken. Belangrijkste is dat je het niet misbruikt in duurtijd en uiteraard ook een beetje normale doseringen hanteert (als in: geen 200mg/per dag pakken)

Of er daadwerkelijk studies van zijn, geen idee...
 
Het is een gebruikscode die als relatief veilig wordt beschouwd. Ik ken zat gasten die standaard 60-80mg winstrol pakken. Belangrijkste is dat je het niet misbruikt in duurtijd en uiteraard ook een beetje normale doseringen hanteert (als in: geen 200mg/per dag pakken)

Of er daadwerkelijk studies van zijn, geen idee...

ik las idd vandaag van iemand die 150mg. winny.s nam das wel erg veel niet ??

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 19:07 ----------

Waarschijnlijk grotendeels op levertoxiteit..

Anavar kun je 100mg elke dag nemen volgens sommige, doe dat met methyl tren en je bent dood.

Al is aangeraden dosis meestal afweging tussen gains en sides, waarbij bij orals levertoxiteit zwaar mee telt.

ja idd van methyl-tren hoor je ook veel verschillende doseringen van 1 mg tot 5 mg. en dan ook nog dat er weinig werkzame stof in zit
 
Dat zijn de doseringen waarbij je gewoon 'goed' gaat. Minder is het niet waard en bij een hogere dosering krijg je meer last van de sides. Leverwaarden verschillen per persoon voor een roid.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven