MuscleMeat

Hooikoorts....

Bezoekers in dit topic

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.561
Waardering
0
Wie heeft er nog meer last van hooikoorts? En wat doe je ertegen?

Ik heb al allerlei allergiepillen voorgeschreven gekregen, maar geen van allen werken bij mij :/
Claritine, Kerstine en die shit helpt dus niet.
Weet iemand een wondermiddel voor me? :rolleyes:
 
Vriendin van mij zit al aan de cortisone want die heeft examen :(
 
Ook ERG VEEL last van, heb nu oogdruppels en neusspray. Beide werken niet meer (eerste jaar niet, vroeger altijd).

Van de week maar weer ff langs de huisarts, misschien dat ze wat beters hebben. :(
 
Er is nu iets wat ervoor zorgt dat je van je hooikoorts en andere allergieën afkomt. Het onderdrukt dus niet de verschijnselen ervan, maar het schijnt dat je er echt van geneest. Het is een apparaatje dat licht met een bepaalde golflengte uitzendt, dat ervoor zorgt dat je neusslijmvlies minder of niet meer gaat reageren op pollen, huisstof, dieren of wat dan ook. En het schijnt te werken...

Het apparaatje kost alleen wel 99 euro.

Hier is de link:

http://www.bionase.com

Ik hoop dat je er wat aan hebt...
 
Ik gebruik xyzall pilletjes, nasonex neusspray en livocab oogdruppels... ze werken allemaal als ik ze consequent gebruik.
 
Originally posted by TongPo
Er is nu iets wat ervoor zorgt dat je van je hooikoorts en andere allergieën afkomt. Het onderdrukt dus niet de verschijnselen ervan, maar het schijnt dat je er echt van geneest. Het is een apparaatje dat licht met een bepaalde golflengte uitzendt, dat ervoor zorgt dat je neusslijmvlies minder of niet meer gaat reageren op pollen, huisstof, dieren of wat dan ook. En het schijnt te werken...

Het apparaatje kost alleen wel 99 euro.

Hier is de link:

http://www.bionase.com

Ik hoop dat je er wat aan hebt...
Er is ook een dergelijk apparaatje te koop bij de Kijkshop (www.kijkshop.nl). Maar of dat apparaatje volgens hetzelfde principe werkt weet ik niet. Ik heb sinds een paar jaar namelijk nauwelijks meer last van hooikoorts. Ik ben er kennelijk geleidelijk aan overheen gegroeid. Gelukkig!!!

De huisarts heeft sowieso nog medicijnen tegen hooikoorts, die dus alleen op recept te verkrijgen zijn. Ga hem/haar dus maar vragen.
 
FF langs de huisarts voor beclometason (corticosteroide)
Werkt perfect!

ciao
 
ik heb als kind zijnde een behandeling gekregen voor mijn allergieën. was om de 3 weken een spuitje. het was een product dat toen van het VK moest overgebracht worden want het was toen in België niet verkrijgbaar. ik heb dat een hele tijd moeten doen (weet trouwens niet hoelang, ik denk een jaar, kan misschien meer zijn). en ik heb al sinds zover mijn geheugen reikt geen last meer van men allergieën, dit terwijl ik allergisch was aan pollen, stof etc etc etc astma-aanvallen ook.

allemaal voorbij nu
 
Originally posted by Spike
ik heb als kind zijnde een behandeling gekregen voor mijn allergieën. was om de 3 weken een spuitje. het was een product dat toen van het VK moest overgebracht worden want het was toen in België niet verkrijgbaar. ik heb dat een hele tijd moeten doen (weet trouwens niet hoelang, ik denk een jaar, kan misschien meer zijn). en ik heb al sinds zover mijn geheugen reikt geen last meer van men allergieën, dit terwijl ik allergisch was aan pollen, stof etc etc etc astma-aanvallen ook.

allemaal voorbij nu
heb je wat meer info hierover?
 
Ik heb ook flink last van hooikoorts. Ik slik "allerfre" jah.. t helpt iets. Niet super maar toch
 
ik gebruik zyrtec, is op recept te krijgen... werkt bij mij behoorlijk goed.
vooral het klote gevoel bij mijn ogen is minder met die pilletjes
 
Probeer accupuntuur, misschien helpt dat wel bij je?
 
Vraag eens naar AERIUS

is het enige wat bij mij helpt en heb er ook al 3 mensen aan gezet die er ook vanaf zijn nu

proberen waard

suc6
 
Ik gebruik nu MP-Terfenadine 60.

Kheb het op doktersrecept en het werkt erg goed. Verder is het een van de weinige pillen zonder nare bijwerkingen als vermoeidheid etc.
 
Back
Naar boven