Fitness Seller

Nieuws Hoop voor lelijke vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dat moesten wij op survival kamp doen, we hadden geen eten of drinken alleen maar water. en toen kwamen we in een dal met koeien en zuigde we verse melk uit de uiers van de koeien, is een goede survival tip

Kon je niet beter aanbellen bij de boerderij en vragen om cola?
 
Strongman die snapt het..
Superknurft :roflol:

Bedenk me nu wel dat ik door op me werk te verschijnen een hogere test komt :roflol:
 
nee want dat was niet hardcore, het moet wel survival blijven heh
 
ach ja ik heb vreemde fetishes dus het zou kunnen bij sommigen :o
 
is toch al lang bekend dat er genoeg retards rondlopen die over alles gaan. Dus lelijke vrouwen hebben altijd hoop gehad, ze moeten alleen zelf de lot in handen nemen omdat er minder mannen op afstappen. But they all get laid, unlike me :headbang:
 
Er zit een kern van waarheid in. Als je overschakelt op puur dierlijke instincten neuk je alle chicks tussen 14 en 50, mits ze er niet ongezond/onverzorgd uitzien. Als we niet zo gebonden waren aan wat de norm is op schoonheidsideaal en minimumleeftijd maak je er ook niet zo'n punt van. Dan wil je gewoon voortplanten en is elke vruchtbare vrouw goed.
 
Je bedoelt roxxe......
Is ie nou alwéér ontsnapt? :rolleyes:
is toch al lang bekend dat er genoeg retards rondlopen die over alles gaan. Dus lelijke vrouwen hebben altijd hoop gehad, ze moeten alleen zelf de lot in handen nemen omdat er minder mannen op afstappen. But they all get laid, unlike me :headbang:
:aai:
 
ach, als je met zo'n bolle naar de efteling gaat krijg je wel groepskorting. Ieder nadeel heb zn voordeel :)
 
Volgens mij is schoonheid ook een relatief iets. Als er alleen maar lelijke wijven bestonden zou je de minst lelijke lekker gaan vinden, en als alle lelijke wijven juist oogverblindend zouden worden zou je alleen de allerlekkerste nog lekker vinden. Misschien zou je wel iets meer wijven lekker vinden dan voorheen, maar toch.
 
Je zou maar als vrouw aan die test mee doen: "Ok, jij hoort bij de lelijke vrouwen, en jij gaat over 5 min die kamer in" :p

Haha, daar moest ik ook aan denken, maar mag hopen dat dat verborgen is gehouden voor de dames in kwestie om de meetresultaten niet te beïnvloeden :D

Grappig om te zien hoe de reactie hier is op onderzoek dat aantoont dat men (hormonaal) opgewonden raakt van een lelijke vrouw.
 
Is ie nou alwéér ontsnapt? :rolleyes:

:aai:

Ik heb hem nu in een programma zitten, waar hij elke keer wat langer naar buiten mag. Hij mag nu al een uur naar buiten per dag. Gaat de goede kant op, dus. Ik bouw het op tot 3 uur max..;)
 
Ik heb hem nu in een programma zitten, waar hij elke keer wat langer naar buiten mag. Hij mag nu al een uur naar buiten per dag. Gaat de goede kant op, dus. Ik bouw het op tot 3 uur max..;)

Te lang Mighty, zolang kan ie niet zonder eten. Dan wordt een afslachting onder alles wat maar beweegt en in z'n buurt komt! ;)
 
ach die lelijke ectos en mesos moeten ook wat te nken hebben :)
 
Back
Naar boven