XXL Nutrition

Sticky Hormonaal Diëten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fantastisch topic dit BigCat bedankt!

Ik heb een vraagje over de Methyl Tren,

In het 1e gedeelte staat;
Het laatste middel is methyltrienolone, meteen ook het meest toxische van de hoop. Kun je best maximaal op 1mg (oraal) of 2mg(injectie) gebruiken voor 12-14 dagen. Maar MT zuigt echt alle carbs in de spier, trekt de huid droog en geeft een immens 3D effect

In het 2e gedeelte staat;
Week 1 We verhogen de Anadrol naar 200mg per dag en de Superdrol naar 20mg per dag en voegen 1mg orale Methyltren toe

In het 1e gedeelte valt ook de periode dat je gaat carb depleten.
Mijn vraag is dan ook; hoeveel dagen voor de wedstrijd start je met Methyl Tren en kan dit in combinatie met het carb depleten?

Groet PCT
 
Fantastisch topic dit BigCat bedankt!

Ik heb een vraagje over de Methyl Tren,

In het 1e gedeelte staat;


In het 2e gedeelte staat;


In het 1e gedeelte valt ook de periode dat je gaat carb depleten.
Mijn vraag is dan ook; hoeveel dagen voor de wedstrijd start je met Methyl Tren en kan dit in combinatie met het carb depleten?

Groet PCT

Kan zeker, maar meer dan een paar dagen omdat je vroeg genoeg wil starten met je MT, heeft niet veel nut, dus 4-5 dagen voordien, waarvan de laatste 3 je replete dagen gaan zijn.
 
Bigcat, er staat dat als je snel calorien verlaagd je metabolisme trager zal worden maar verder raad je aan om T3 te nemen, dan zal je metabolisme toch niet trager worden lijkt me?
 
Bigcat, er staat dat als je snel calorien verlaagd je metabolisme trager zal worden maar verder raad je aan om T3 te nemen, dan zal je metabolisme toch niet trager worden lijkt me?

Zal stuk minder zijn, maar ook op T3 ga je diminished returns krijgen op het einde hoor, metabolisme zal zich desondanks toch licht aanpassen, waarschijnlijk downstream van T3.
 
wow mooi stuk,nog nooit gelezen.
Thanks!
 
Back
Naar boven