XXL Nutrition

Hormoon anticonceptie, wat doet dit met me ?

alternatieve vormen van anticonceptie?

  • koperspiraal

    Stemmen: 0 0,0%
  • pessarium

    Stemmen: 0 0,0%
  • Condooms

    Stemmen: 0 0,0%
  • ladycomp

    Stemmen: 0 0,0%
  • overige (geef een comment)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

Bezoekers in dit topic

WhoisAlice

Novice
Lid geworden
25 feb 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
67kg
Vetpercentage
21%
Hallo!
Sinds ik 13 ben gebruik ik al de pil, de standaard pil die vergoed word van de zorgverzekeraars.
Natuurlijk zitten deze pilletjes boordevol met vrouwelijke hormonen en dat is niet bepaald bevorderlijk voor het kweken van spiermassa. (Ik las eens in een artikel dat er met een onderzoek was aangetoond dat het tot wel 40% spiergroei kon beperken!!!)

Ik ben dus serieus aan het overwegen om er mee te stoppen om flink meer massa op te kunnen bouwen.
Ik vroeg mij af hoe de meesten onder jullie met anticonceptie omgaan?
(Koperspiraal, Ladycomp, pessarium , condooms, helemaal niks of gewoon toch lekker de pil blijven gebruiken?)

Ik dacht zelf ook dat als je in je stopweek zit, en je dus aanzienlijk minder vrouwenhormonen binnenkrijgt, je ook anders zou kunnen trainen en eten om het in je voordeel te kunnen laten werken?

En zijn er ook voedselbronnen die jullie over het algemeen eten die kunnen helpen met het hele hormoon verhaaltje bij vrouwen?
Ik lees zoveel over testosteron verhogen door middel van voedsel bij mannen, maar daar hebben wij helaas zo weinig aan.

Overigens wil ik nog even eraan toevoegen dat ik géén mannenhormonen wil gaan gebruiken.
(En dat condooms uiteraard heel verstandig zijn maar ik een vaste relatie heb waarbij ik al tijden geen condooms meer gebruik)
 
Hoe oud ben je nu ?
Hormonale anticonceptie is sws niets. Je krijgt waarschijnlijk moeite om naar homeostase terug komen.
Menstruatie cyclus berekenen is niet zo moeilijk. Waarschijnlijk wordt deze onregelmatig bij je door pillen. Daarom moet je je baarmoederhals controleren.
 
Waarschijnlijk wordt deze onregelmatig bij je door pillen.

Dit volg ik ff niet. Door de pil zou je juist moeten weten wanneer je menstruatie begint? Tenminste bij mij. Na 1 strip heb ik een stopweek, dus de menstruatie week. En dan begin ik weer aan een nieuwe strip en zo gaat het door.
 
De beste optie, hormonale IUD(spiraal) zet je er dan weer niet tussen.

Ik snap echt niet waarom de IUD(spiraal)niet populair is bij vrouwen, het is echt bij fat de GOAT anticonceptie imo.
 
Lijkt me haast een troll dit topic? Manier waarop de openingspost geschreven is en het is het enige bericht van ts.
 
De beste optie, hormonale IUD(spiraal) zet je er dan weer niet tussen.

Ik snap echt niet waarom de IUD(spiraal)niet populair is bij vrouwen, het is echt bij fat de GOAT anticonceptie imo.
Eens, heb m zelf en heel tevreden mee!
 
Lijkt me haast een troll dit topic? Manier waarop de openingspost geschreven is en het is het enige bericht van ts.
Zou er indd nier raar van opkijken:p
 
Back
Naar boven