XXL Nutrition

Horror/Thriller

Bezoekers in dit topic

Waarom heeft niemand IT nog genoemd :p

Hahah nu je het zegt, Toen ik een jaar of 9 was heb ik hem een keer gezien. Heb een lange tijd afstand gehouden putten aan de zijkant van de stoep in angst voor it (srs) :P
 
Hahah nu je het zegt, Toen ik een jaar of 9 was heb ik hem een keer gezien. Heb een lange tijd afstand gehouden putten aan de zijkant van de stoep in angst voor it (srs) :P

Ik was savonds als ik alleen thuis was altijd bang dat ie voor het raam zat.

Ik heb die film 2 jaar geleden nog gezien, en ik lag in een deuk, supernep natuurlijk.
 
- Texas Chainsaw Massacra (The beginning viel wel mee ^^)
- The Descent 1 + 2
- Rec 1 (2 niet gezien, aanrader iemand?)
- Drag me to hell
- Wrong Turn 3: Left for Dead

Kijk deze maar is.. haha :)

Bij Texas Chainsaw Massacre was ik een jaar of 11?, en die nacht sliep ik met het licht aan haha. :fa:
 
Laatst bewerkt:
Ik was savonds als ik alleen thuis was altijd bang dat ie voor het raam zat.

Ik heb die film 2 jaar geleden nog gezien, en ik lag in een deuk, supernep natuurlijk.

Dat is vaak zo. Mijn vader heeft mij Gremlins laten zien toen ik 8 was ik was zo bang ik durfde nergens meer alleen te zijn haha. Nu keek ik hem jaartje geleden terug en dan kan ik het me niet voorstellen dat ik dat een enge film vond haha wat zou ik er voor over hebben om weer een dag 8 te zijn.
 
Waarom heeft niemand IT nog genoemd :p

Haha ja, weet nog als ik een jaar of 6/7 was dat ik een klein stukje ervan had gezien, van toen die clown via de afvoer van het bad een vrouw had vermoord. Heb dit jarenlang het meeste enge gevonden wat ik heb gezien en heb ook jarenlang gezocht hoe die film met die enge clown zou kunnen heten om er dan uiteindelijk op m'n 18e achter te komen dat het IT was en het eig niets voorstelde.:o

die is nergens te downloaden of ondertussen wel?

http://xtshare.com/humancheck.php?Id=37012
Hier kan je hem gratis bekijken.:P
 
Van welke films schijt jij nou in je broek, oftewel, wat is jouw alltime engste horror/thriller :D
Geen enkele. Ik kijk horror voor de entertainment factor of om af en toe ff wakker te schrikken, maar als volwassene angst hebben tijdens een film is een beetje vreemd.

Als je het wilt hebben over emotionele impact dan denk ik eerder aan films die een gevoel van empathie, walging of appreciatie losmaken. In dat geval is Requiem for a dream een aanrader. Een andere klassieker is Funny Games van Michael Haneke. Je zou deze films kunnen zien als een vorm van horror, in die zin dat het wat schokkend en onaangenaam is om te beleven.
 
- Texas Chainsaw Massacra (The beginning viel wel mee ^^)
- The Descent 1 + 2
- Rec 1 (2 niet gezien, aanrader iemand?)
- Drag me to hell
- Wrong Turn 3: Left for Dead

Kijk deze maar is.. haha :)

Bij Texas Chainsaw Massacre was ik een jaar of 11?, en die nacht sliep ik met het licht aan haha. :fa:

Ik vond rec 2 beter dan deel 1.
 
Geen enkele. Ik kijk horror voor de entertainment factor of om af en toe ff wakker te schrikken, maar als volwassene angst hebben tijdens een film is een beetje vreemd.

Als je het wilt hebben over emotionele impact dan denk ik eerder aan films die een gevoel van empathie, walging of appreciatie losmaken. In dat geval is Requiem for a dream een aanrader. Een andere klassieker is Funny Games van Michael Haneke. Je zou deze films kunnen zien als een vorm van horror, in die zin dat het wat schokkend en onaangenaam is om te beleven.
Als jij dit prettig vind, is The human centipede mischien wat voor je. Van nederlandse regiseur Tom Six. Onaangenaam is die zeker.
 
Als jij dit prettig vind, is The human centipede mischien wat voor je. Van nederlandse regiseur Tom Six. Onaangenaam is die zeker.
Gezien, maar alleen omdat iemand het vroeg, k*tfilm.
 
Ik vind meestal japanse horrorfilms echt scary. En vroeger kon ik nooit slapen van de film the haunting, haha en als ik er nu naar kijk, denk ik altijd waarvoor was ik nou ookal weer bang;P

Silent hill, moet je echt ook gezien hebben als je van horror houdt.
 
Laatst bewerkt:
The Strangers, spannend van begin tot eind!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Gezien, maar alleen omdat iemand het vroeg, k*tfilm.
Haha helemaal mee eens, Maar onaangenaam was die wel. Overigens of het een k*t film is of niet een goede film voor Tom Six anders had ik zijn naam nooit geweten en velen met mij. Zelfs southpark heeft er nu een parodie over gemaakt. En het ergste is er komt nog een deel II.
 
Films waar wordt gemarteld vind ik niet zo eng, eerder die films met creepy meisjes en andere walgelijke personen. Dat er ineens zo'n gezicht voor springt.
Zag paar mensen'blair witch project' zeggen, Is dat die film waarbij een groep vroeger kale heksen zijn en zo'n brits dorpje alle kinderen willen veranderen/doden? Zoiets heb wel gezien en das ziek. Durf nooit meer alleen de trap op:(
 
Nee. blair witch is waar een groepje jongeren het bos ingaat, verdwaalt en dan steeds snachts opgeschrikt wordt door enge geluiden enzo. Je ziet de gehele film door het oogpunt van de camera die ze bij zich hebben.'

De film die jij bedoelt ken ik wel en die heksen waren best eng toen inderdaad. Maar is geen horrorfilm.
 
Als jij dit prettig vind, is The human centipede mischien wat voor je. Van nederlandse regiseur Tom Six. Onaangenaam is die zeker.

Die heb ik nog liggen, maar nog geen 'zin' om die te kijken. Ben benieuwd.

Heb 2 dagen geleden Burnt Offerings gekeken. Film uit 1976 naar 't gelijknamige boek van Robert Marasco uit 1973.
Was meer dan 20jr geleden dat ik die voor het eerst zag, maar vind em nu nog steeds echt creepy!
 
- Rec 1/2
- The Ring
- Dead Silence <= vooral door de erg goede soundtrack

Drag me to hell vond ik eerlijk gezegd wel meevallen, een paar schrikmomentjes en daar was alles ook wel mee gezegd
 
Back
Naar boven