AndroidHealthClinic

Hot flushes

Bezoekers in dit topic

Gainsfordayzzz

Cool Novice
Lid geworden
7 nov 2019
Berichten
59
Waardering
6
Hallo allemaal. Zijn er hier mensen die weleens last hebben gehad van Hot flushes? Ik ervaar ze nu heel erg door een te hoge oestrogeen. Ik ben net begonnen met Arimidex dus het zal wel nog een paar dagen duren voordat het weg trekt. Ivm de lange halfwaarde. Hebben jullie tips tegen de hot flushes? Slapen is moeilijk kut zo lol.

Ik heb er nooit eerder last van gehad vandaar dat ik kijk of jullie tips hebben. Voorheen altijd genoeg gehad aan Proviron tijdens de kuur. Maar nu ik groter ben en minder lean kan ik niet zonder Arimidex blijkt maar weer.

Gewicht 125KG (20KG moet er zeker af met deze cut) 2 jaar terug woog ik 83KG genoeg gebulkt :p
 
Wat is je kuur?
Waarom gelijk Arimidex?
Hou er rekening mee dat je oestrogeen nodig hebt en Arimidex best een sterk middel is.

Ps:je wilt 20kg vet kwijt en je kuurt??
 
20KG is niet veel als je vocht mee rekend de gemiddelde IFBB pro moet ook zoveel afvallen ongeveer per show. Ik heb het dan over 15/20 KG om shredded te worden. Bloeddruk en lipids zijn nog perfect en ik gebruik geen orals. Postuur is stevig gebouwt maar oogt zeker niet te dik.

En denkje trouwens dat powerlifters niet kuren die vaak tegen obese aan zitten???
 
20KG is niet veel als je vocht mee rekend de gemiddelde IFBB pro moet ook zoveel afvallen ongeveer per show. Ik heb het dan over 15/20 KG om shredded te worden. Bloeddruk en lipids zijn nog perfect en ik gebruik geen orals. Postuur is stevig gebouwt maar oogt zeker niet te dik.

En denkje trouwens dat powerlifters niet kuren die vaak tegen obese aan zitten???
Licht eraan op hoeveel vp% ze zitten in de off season. Lijkt me niet dat de gemiddelde wedstrijd atleet 20-15kg aan vetmassa in de prep weg burnt. Ik heb totaal geen verstand van gewichts klassen etc maar jij wilt dus zeggen dat bv de 90kg gewicht klas op 110 in de offseason zitten ?
 
20KG is niet veel als je vocht mee rekend de gemiddelde IFBB pro moet ook zoveel afvallen ongeveer per show. Ik heb het dan over 15/20 KG om shredded te worden. Bloeddruk en lipids zijn nog perfect en ik gebruik geen orals. Postuur is stevig gebouwt maar oogt zeker niet te dik.

En denkje trouwens dat powerlifters niet kuren die vaak tegen obese aan zitten???
Ziet er naar uit dat je je keuze al gemaakt hebt en naar bevestiging zoekt.

Mijn advies zou echter zijn om te stoppen met AAS en gewoon naturel te cutten. Jij bent geen IFBB pro en zij verliezen zo veel om op 3% te komen. Jij niet zo te lezen.

Daarbij is de keuze om een middel als Arimidex te nemen om "hot flushes" tegen te gaan, waanzin in mijn ogen en geeft des te meer aan dat je niet wijs bezig bent.
 
Beetje vreemde denkwijze, ga je naar wedstrijdshape? Zeg gewoon dat je bulk uit de hand gelopen is ipv proberen te relativeren.
 
20KG is niet veel als je vocht mee rekend de gemiddelde IFBB pro moet ook zoveel afvallen ongeveer per show. Ik heb het dan over 15/20 KG om shredded te worden. Bloeddruk en lipids zijn nog perfect en ik gebruik geen orals. Postuur is stevig gebouwt maar oogt zeker niet te dik.

En denkje trouwens dat powerlifters niet kuren die vaak tegen obese aan zitten???
Powerlifters cutten niet naar 3% bodyfat voor een wedstrijd.

Als ik kijk naar de huidige wedstrijd prep van Antoine Vaillant, hij verloor ook ergggg veel gewicht. En dat was vet, vocht, darminhoud etc.

Zie link:
 
Kan je trouwens je logtitel niet updaten? Nu lijkt het steeds dat je iets sexy door het toilet gaat spoelen.
 
Zat voor mijn wedstrijd rond 93, woog in op 79,9 en week later op 78.

Maar snap de vergelijking gewoon niet.
 
Ziet er naar uit dat je je keuze al gemaakt hebt en naar bevestiging zoekt.

Mijn advies zou echter zijn om te stoppen met AAS en gewoon naturel te cutten. Jij bent geen IFBB pro en zij verliezen zo veel om op 3% te komen. Jij niet zo te lezen.

Daarbij is de keuze om een middel als Arimidex te nemen om "hot flushes" tegen te gaan, waanzin in mijn ogen en geeft des te meer aan dat je niet wijs bezig bent.

Oh dus jij wilt zeggen dat je van teveel oestrogeen geen Nacht zweten etc krijgt... ??
 
Oh dus jij wilt zeggen dat je van teveel oestrogeen geen Nacht zweten etc krijgt... ??
Dat is inderdaad geen vast gegeven. Ook met een verhoogd androgeen kun je nachts flink zweten.

Maar doe je ding :thumb:
 
Back
Naar boven