Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb hem weer terug, in mijn verzonden mailtjes stond allemaal spam.
Ik denk dat er een nieuw soort virus is die heel goed is, want heel veel mensen worden getroffen.
Ik denk dat er een nieuw soort virus is die heel goed is, want heel veel mensen worden getroffen.
Heb het formulier 2x ingevult, er stond 2x dat het niet gelukt was omdat de gegevens niet overeen kwamen.
Nu een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat ik de rechtmatige eigenaar ben.
Heb even geduld dus, want dat systeem werkt niet helemaal, vooral als je zoals mij verkeerde gegevens heb ingevuld ( tja ik was 12 ofzo toen ik die hotmail aanmaakte dus wat verwachten ze? ) en mijn primaire email adres klopte ook niet dus het werd lastig, maar toch opgelost gelukkig!
Yep ben blij dat ik er vanaf ben, zat echt zwaar te stressen het eerste uur toen ik mijn account kwijt was na 3 dagen denk je van tja **** it het is eenmaal zo.
Dus ben echt blij dat ik toch nog een mailtje kreeg
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.