Fitness Seller

Hotmail probleem

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
4.263
Waardering
1
Ik kan sinds vandaag ineens niet meer op mijn hotmail. Steeds als ik naar mijn mailbox wil, of ik dit nu doe via msn of gewoon via hotmail.com, log ik me in is ie ff bezig en staat er kan de pagina niet vinden ???

Bij andere mensen doet hij het wel gewoon, dus iemand enig idee wat het kan zijn? Het ligt niet aan mijn firewall want ook als deze uitstaat doet ie het niet...
 
Je kunt op dat moment wel op msn dus. Ik heb soms hetzelfde maar dan kan ik en niet op msn en niet op hotmail :S. Zodra ik ga inloggen krijg ik de ik kan je zooi niet vinden pagina.
 
eduardjanssen zei:
Je kunt op dat moment wel op msn dus. Ik heb soms hetzelfde maar dan kan ik en niet op msn en niet op hotmail :S. Zodra ik ga inloggen krijg ik de ik kan je zooi niet vinden pagina.

Klopt, ik kan inderdaad wel gewoon op msn dat is het vage.
 
Wat ik dan doe is gewoon mijn Laptop terug brengen naar een herstelpunt en dat doet alles het weer.
 
eduardjanssen zei:
Wat ik dan doe is gewoon mijn Laptop terug brengen naar een herstelpunt en dat doet alles het weer.

Maar dan ben je toch meerdere dingen kwijt ofniet?

Dus andere oplossingen?
 
Nooit gemerkt eigenlijk, bestanden die ik opgeslagen heb in ieder geval niet. Wel als ik na dat herstelpunt programma's geinstalleerd heb, die raak ik kwijt.
 
eduardjanssen zei:
Nooit gemerkt eigenlijk, bestanden die ik opgeslagen heb in ieder geval niet. Wel als ik na dat herstelpunt programma's geinstalleerd heb, die raak ik kwijt.

Ja dat bedoel ik...dus andere oplossingen? ;)


Heb cookies e.d. ook al verwijderd maar werkt ook niet...



en het vage is via [Link niet meer beschikbaar] ga dan kan ik gewoon mn password ed aanpassen maar kan niet in mn inbox komen???
 
Hehe het wordt een onderonsje :D. Niemand kan ons helpen bro!
 
eduardjanssen zei:
Hehe het wordt een onderonsje :D. Niemand kan ons helpen bro!

Idd, en ondertussen doet ie het nog niet :(
 
probeer eens met een andere browser? en anders je cookies en temp. internet files eens verwijderen..
 
Pascal zei:
Ja dat bedoel ik...dus andere oplossingen? ;)


Heb cookies e.d. ook al verwijderd maar werkt ook niet...



en het vage is via [Link niet meer beschikbaar] ga dan kan ik gewoon mn password ed aanpassen maar kan niet in mn inbox komen???

Boeie man, installeer die programma's gewoon opnieuw dan :)
 
Back
Naar boven