Ik wil graag van jullie weten in hoeverre jullie je houden aan je voedingsschema...lukt het je nog steeds iedere dag hetzelfde te eten, snoep je toch wat tussendoor of hoe zit dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat t bij mij net zo zal gaan..al dan niet veel meer..mar snoep? nee dank je. daar teken ik echt niet voor. totaal geen toegevoegde waarde. mocht ik extra cals binnekrijgen dan wel uit BB-voedselCQ_Demolisher zei:tijdens cut; ja
tijdens bulk; nee, ik eet wat op die dag voor mijn schema stond maar eet daarbij meestal nog meer, ook snoep dus.
wat moen zegt, vind ik ook vaag wat je zegt unreg. , namelijk wat is hardcore?Ik mis nooit een training en doe alles wat ik doe met 200%.Dat ik mijn eetschema volg is het enige waar ik om maal en ik kan gemakkelijk wat erbij eten, heb een supersnelle metabolism, en af en toe wat lekkers erbij kan makkelijk.Unregistered zei:Volgens mij zijn hier sommige mensen die hier niet helemaal hardcore zijn. Waarom zou je je niet strak aan je dieet houden tijdens het bulken? Je hebt dat schema toch niet voor niets gemaakt? Het scheelt iig weer tijdens het cutten, dan hoeft er minder af
DJNRG83 zei:Maar ik snoep er soms ook weleens tussendoor. Gelukkig kan dat wel als je ecto bent
![]()
Unregistered zei:Je vergeet een optie: NOOIT.
Ik cheat helemaal nooit op m'n dieet. Vind ik gewoon niet kunnen. Als je dan wilt cheaten, maak dan een cheat-day. Ik eet al 4 maanden volgens mijn voedingsschema.