XXL Nutrition

Houdbaarheid hcg poeder

Bezoekers in dit topic

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Ik heb nog geen test resultaten binnen, maar ik ga toch off gaan, tegen dan was ik een halfjaar on.

Nu had ik al alle gear gekocht inclusief hcg, ik ga zoiezo nog kuren na mijn operatie, zou het volgende nog werkzame stof bevatten na een 2-tal jaar?

Tren e
Mast e
Test e
Nolva
Clomid
Hcg poeder niet gemixt?

Zou zonde zijn van investering om dan alles weg te smijten..
Van de aas ben ik vrij zeker dat het nog goed zal zijn binnen 2-3 jaar maar hcg poeder is een heel ander verhaal net als nolva en clomi tabs..

Graag hoor ik wat jullie denken, thx!

Verstandige keus ;)

Waarschijnlijk overbodig om te vertellen maar vials rechtop, donker en op kamertemperatuur bewaren.

Ja idd, ik ga eerst natty nog dingen bijleren, operatie laten doen, alles wat op orde stellen voor ik weer ga kuren..

Heb alles opgebergd in een doos in mijn kast, ga mijn hcg dan gewoon testen met een zwangerschapkitje denk ik..

Ik heb zelf ook niet bepaald miljonair maar ik begrijp helemaal niks van deze discussie. HCG kost je een tientje per week gebruik en voor dat bedrag ga je het gokken of het na 2 jaar nog werkt?

Ik zou het bewaren omdat ik weet dat als ik zou plannen pas over 2 jaar te kuren ik daar over een paar maanden weer anders over denk en dan weer on ben. Dan is het nog prima te gebruiken. Maar na 2 jaar gooi je het toch gewoon weg.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik iets niet vertrouw of twijfel over houdbaarheid. Dan gooi datgene weg. Wat is het 30-40 euro.....zulke valse zuinigheid!

10 euro per week gebruik?

Spuit je dan een halve vial weg per week? :p

Volgens mij is hcg poeder in de vriezer wel een tijdje houdbaar maar of dit 2 jaar is? Staat er geen datum op?

Staat er geen datum op?

Zegt niet veel. Ken jij de omstandigheden waaronder jou vial bij jou gekomen is. Het is niet bepaald onder perfecte omstandigheden in een apotheek gekocht waarschijnlijk ;)

Ik vraag me wel eens af wat voor route mijn vial gemaakt heeft als er van die Griekse letters op staat....niet om de UG handel te gaan bespreken want dan worden mods boos maar weet jij veel hoe lang een stapel vials ergens bij in een busje bij een hoge temperatuur gelegen heeft.....

@xyzzyx heb overal gekeken en zag geen datum, heb dan op die kleine vials gekeken en in superkleine letters staat 10/15, dus binnen 2 jaar is het nog goed, ga het zoiezo testen met een kitje dan..

@ymir ik ben ook geen gierige k*t, maar ik ga echt geen 700euro aan gear wegsmijten hoor, als die hcg niet goed meer is koop ik nieuwe, maar ik kan er moeilijk vanuit gaan dat mijn gear tegen dan niet meer goed is..
Hoor op us boards dat er mensen zijn die gear 5jaar over expiration gebruiken en ook nog goed gingen..
De reis van de vials kan ik inkomen dat ze geen gemakkelijke weg naar de gebruiker heeft doorstaan..

@Practice
Steroïde hormonen is een heel ander verhaal dan een peptide hormoon zoals hcg is. Die steroïde hormonen in olie met conserveringsmiddelen als BA en BB kunnen heel veel hebben. Ik heb zelf ook zo'n oude doos en die heb ik toevallig gisteren van stal gehaald en op basis van die resten koop ik zaken bij en heb een nieuwe kuur.

HCG kan ook in droge toestand stuk. Het is een reeks aminozuren aan elkaar en vooral temperatuur maakt het stuk.

@Practice
Steroïde hormonen is een heel ander verhaal dan een peptide hormoon zoals hcg is. Die steroïde hormonen in olie met conserveringsmiddelen als BA en BB kunnen heel veel hebben. Ik heb zelf ook zo'n oude doos en die heb ik toevallig gisteren van stal gehaald en op basis van die resten koop ik zaken bij en heb een nieuwe kuur.

Ja dat klopt wel, ik ga zoiezo eens testen met een kitje, als die aangeeft dat er nog wat werkzame stof inzit, is er toch niets mis mee toch?

Het is gevriesdroogde poeder dus dat kan toch niet opeens veranderen in een ander structuur of iets dergelijks? Of zie ik dit verkeerd?

Edit: lees nu het laatste stuk, nouja dan koop ik gewoon nieuwe hcg, het is zoals jezelf zegt, het is maar een paar tientjes voor 5000ui, het gaat mij meer te doen om de gear uiteindelijk..

Back
Naar boven