XXL Nutrition

Houdbaarheidsdatum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

c70t5

Cool Novice
Lid geworden
13 jul 2012
Berichten
62
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
15%
Boys girls,

Na lang afwezig te zijn toch weer vraagje.

Mijn beste kuur ooit was 1gram test per week voor 12 weken. Deze kuur wil ik nu herhalen.

Huidige stats:
193cm
30jr
121kg
18% vet

Reden voor deze kuur beter te verdragen dan tren en op hoge dosis test kan je aardig clean worden.

Oke genoeg gelul... eigenlijk wil ik weten hoe lang het is te bewaren😁

Ik heb nog 5x10ml test in de kast staan.. gemaakt in 2019 houdbaar tot 2024. Is het echt zolang houdbaar? Is altijd donker en koel bewaard alleen heeft nooit recht op gestaan. Zo ja hier de volgende vraag...

Dit word weer de eerste kuur in 3 jaar, geen overkill? Kan ik beter dosis verlagen naar 500/750 en wat erbij? Of lekker vlammen op die 1 gram wat toen die tijd goed werkte?
 
na 3j kun je ook met minder uit. verder is het nog geen 2024, of je moet straks weer 3j willen wachten. Zou eerst gaan cutten als je nu op 18% staat.

(0.8ml eod ?)
 
Pharma gear is 5 jaar na dato zelfs nog te gebruiken mits goed bewaard en niet aangebroken ..
Het is ook een stukje marketing en zekerheid..
Tot de tht weten ze zeker dat de gear goed is daarna ook nog maar geven ze geen garantie op ... zo kunnen er ook weer nieuwe batches geproduceerd worden ed ...
 
Boys girls,

Na lang afwezig te zijn toch weer vraagje.

Mijn beste kuur ooit was 1gram test per week voor 12 weken. Deze kuur wil ik nu herhalen.

Huidige stats:
193cm
30jr
121kg
18% vet

Reden voor deze kuur beter te verdragen dan tren en op hoge dosis test kan je aardig clean worden.

Oke genoeg gelul... eigenlijk wil ik weten hoe lang het is te bewaren😁

Ik heb nog 5x10ml test in de kast staan.. gemaakt in 2019 houdbaar tot 2024. Is het echt zolang houdbaar? Is altijd donker en koel bewaard alleen heeft nooit recht op gestaan. Zo ja hier de volgende vraag...

Dit word weer de eerste kuur in 3 jaar, geen overkill? Kan ik beter dosis verlagen naar 500/750 en wat erbij? Of lekker vlammen op die 1 gram wat toen die tijd goed werkte?
Ik heb nog wel eens een aangebroken vials gebruikt na 1.5 tot 2 jaar en gok dat die ongeopende vials mits goed geproduceerd etcetc. Nog wel even houdbaar zijn.
 
Back
Naar boven