XXL Nutrition

houden de vrouwen in Amerika van meer buffe gasten?

Bezoekers in dit topic

Hangt beetje van karakter af en cultuur. Veel vrouwen hier vinden gespierd , grote bek , macho erg
onaantrekkelijk. Te dominant en straalt agressie uit. Maar de charming strong silent type doet het hier weer heel goed.
 
Ach kerel bij MTV gaat het alleen om de shizzle fizzle wizzle. Wat boeit het nu wat vrouwen willen zolang jij je maar prettig voelt als shredded beast :D .
 
Vrouwen houden gewoon van abs, bodybuilders hebben dat vaak niet omdat ze zich enkel fixeren op de overige spiergroepen. wat jullie noemen "breezah's" fitnessen alleen maar en houden zich maar aan een licht dieet en blijven altijd op een laag vet percentage waar hun abs mooi uitstralen.
 
Omni20 zei:
Hangt beetje van karakter af en cultuur. Veel vrouwen hier vinden gespierd , grote bek , macho erg
onaantrekkelijk. Te dominant en straalt agressie uit. Maar de charming strong silent type doet het hier weer heel goed.

Ja maar te charmant is ook niet goed. Dat is weer verdacht.
 
HE, scheld hem toch niet steeds uit voor 'lelijk'
hij is gewoon wat minder mooi...
 
In Amerika is het goed presteren bij sporten, bij bbing: een goed gespierd lichaam, veel belangrijker dan hier en bij de populairste sport lopen de grootste jongens rond: football :p
 
MTV is niet de USA, dat is alleen een grote reclamspot hoe een ideale wereld er uit zou moeten zijn. Net zoals films uit de USA geen goed beeld geven van de USA.

Zoveel grote gasten lopen er nou ook weer niet rond, ook al is er wel meer een sportcultuur dan hier. Op Uni's en colleges staat sport hoog in het vaandel, dus zul je ook wat meer ontwikkelde gasten zien.

Maar de gemiddelde yank is vrij doorsnee, echt niet zo dat al die vrouwtjes daar op eens vallen gespierde gasten. In Miami bijvoorbeeld wordt dat zelfs lastig, wat je daar op Miami Beach en omstreken aan goed ontwikkelde gasten ziet is een groot gedeelte homo.

Ga naar de USA om een goed oordeel te vellen, aan MTV heb je weinig.
 
EricR zei:
Zoveel grote gasten lopen er nou ook weer niet rond, ook al is er wel meer een sportcultuur dan hier.

Er lopen echter wel veel grote gasten rond wiens tweede thuis de plaatselijke McDonalds is.
 
Nummer 1 sport daar is american football... Sport waar gewoonweg veel aandacht word gelegd op een sterk fysiek. Gaat behoorlijk wat doping (lees steroiden) in om. De jongens op highscool willen allemaal op die sport want dan tel je mee. En de vrouwtjes vallen nu eenmaal op de populairste gasten.

Hier in nederland hebben we voetbal..... (ik hou wijs me mond) :D
 
Ik heb de amerikaanse beschaving niet al te hoog zitten maar het lijkt me een groot misverstand te denken dat MTV een goede graadmeter is..
 
Klaaswitz zei:
Ik heb de amerikaanse beschaving niet al te hoog zitten maar het lijkt me een groot misverstand te denken dat MTV een goede graadmeter is..

Nee maar McDonalds lijkt me wel een aardige graadmeter.
 
Fysiek is Imo niet echt heel belangrijk, het gaat vooral om je uitstraling en hoe je met vrouwen om kunt gaan.
Verder vind ik Amerikaanse cultuur qua sport veel beter, iedereen wil daar altijd winnen en zijn beter gemotiveerd.
 
Idd, meerendeel van de amerikanen zijn harstikke dik
 
RubenSossa zei:
In Amerika vallen de wijfen nog op echte kerels en zijn de wijfen nog niet zo geemancipeerd. Van wat dominantie en muscles zijn ze dus niet vies van.

Hier zijn de wijfen zelf dominant en willen ze liever een k*tecto die ze zowel fysiek als mentaal aankunnen.
daarom dat obesitas in de us nummer 1 in de doodsoorzaken is :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
jup, lelijk
 
Outer zei:
Fysiek is Imo niet echt heel belangrijk, het gaat vooral om je uitstraling en hoe je met vrouwen om kunt gaan.
Verder vind ik Amerikaanse cultuur qua sport veel beter, iedereen wil daar altijd winnen en zijn beter gemotiveerd.

Omdat amerikanen altijd het k*t temperament hebben dat ze de beste zijn :rolleyes:
 
Ik merk in ieder geval wel dat ik veel aandacht heb van oudere vrouwen, rond de 30. Die jonge hertjes heb ik overigens weinig mee.
 
Yzord zei:
Hmm, ze zouden toch niet mijn lul bedoelt hebben :mad:
helaas wel, sorry voor je :(

Anyway, heb ergens gelezen dat 1 miljoen Amerikanen anabolen/steroiden gebruiken. Sommige dingen zijn daar gewoon legaal. Ik denk ook dat er daar minder echt dunne ecto's rondlopen als hier :)

Er zijn er in NL nog zat meisjes/dames die gespierde mannen mooi vinden, iets minder die heel erg gespierd mooi vinden ofcourse. Maargoed, ik vind het zelf geen probleem dat die breezah-meisjes gespierde mannen niet mooi vinden. Ik heb liever een meisje die zelf ook een beetje aan sport doet en die het wel mooi vind, zijn er ook nog zat van :)
 
Yzord zei:
Omdat amerikanen altijd het k*t temperament hebben dat ze de beste zijn :rolleyes:
haha je moet natuurlijk niet vergeten dat ze vaak de beste zijn;)
 
Back
Naar boven