XXL Nutrition

houden de vrouwen in Amerika van meer buffe gasten?

Bezoekers in dit topic

valt me op dat in NL de bacoboys die alleen borst biceps en buik trainen vooral in smaak vallen bij de dames ..spieren?getver!!bah!!!!

maar zodra Yuri van Gelder weer s in de ringen hangt is het ...kwijl kwijl kwijl!!!"Oh my god, perfect gewoon!"

Conclusie: de dames zijn hypokriet :cool:
 
Nederlandse meisjes zijn gewoon stom. Oprotten met ze
 
Smoothmold zei:
Ik vraag dit me namelijk af. Bij MTV zie vaak dat die meiden wel op gasten vallen met wat muscles. Oke, ze vallen niet op Gunther types maar gewoon een beachboy type zeg maar. Het valt mij op dat over het algemeen de Nederlandse meiden liever een schrale ecto zien dan iemand met enige muscles. Ze vinden dit zo onnatuurlijk :rolleyes:
Oke, dit topic is misschien al duizend keer behandeld maar ik moet even mijn frustraties kwijt :mad: Of ben ik gewoon lelijk ??? :D


Volgens mij heb je gewoon een k*tkop
 
mij valt op dat vooral meiden uit het oostblok spieren wel weten te waarderen, en dat vind ik prima want oostblok meisjes zijn de lekkersten :p:D(imo hé :p)
 
CitizenDildo zei:
Volgens mij heb je gewoon een k*tkop

oke "Dildo", stop je hem maar weer lekker in je aarsje.

for the record, ik ben model geweest dus zo lelijk ben ik ook weer niet ;)
 
spiertje16 zei:
Omdat ze in Amerika gewoon smaak hebben
Niet als die k*t huppelk*tjes hier die bij signalen van de eerste sixpack en grote chest al beginnen te kotsen
Opdonderden met dat soort wijfen
omdat ze smaak hebben?
Het is dat ik een heterocoïtusuele kerel ben maar ik begrijp de Nederlandse vrouw wel.

Ik heb het idee dat in de VS alles wat extremer is. Een mooi voorbeeld daarvan zijn bijvoorbeeld ook de neptieten en het dental white gebit. Tieten worden uiers en een gebit moet hageltjewit zijn. Hetzelfde geldt voor de mannelijke droomfysiek; geen pezige, ietwat gespierde man meer (het natuurlijke) maar een 'close to' bodybuilderfysiek.

Voor alle monsters zoals Spiertje is er echter wel goed nieuws: we lijken steeds meer de VS te volgen, dus jullie tijd komt nog wel.

(Dit is overigens één en al theorie en geenszins wetenschappelijk onderbouwd)
 
boogie zei:
omdat ze smaak hebben?
Het is dat ik een heterocoïtusuele kerel ben maar ik begrijp de Nederlandse vrouw wel.

Ik heb het idee dat in de VS alles wat extremer is. Een mooi voorbeeld daarvan zijn bijvoorbeeld ook de neptieten en het dental white gebit. Tieten worden uiers en een gebit moet hageltjewit zijn. Hetzelfde geldt voor de mannelijke droomfysiek; geen pezige, ietwat gespierde man meer (het natuurlijke) maar een 'close to' bodybuilderfysiek.

Voor alle monsters zoals Spiertje is er echter wel goed nieuws: we lijken steeds meer de VS te volgen, dus jullie tijd komt nog wel.

(Dit is overigens één en al theorie en geenszins wetenschappelijk onderbouwd)

hier zit wel waarheid in ja. Vorige week zondag zegt een meid tegen mij. Zo, je moet nu echt ophouden hoor (doelend op mijn lichaam). Een man wil tegen ook geen vrouw met opblaastieten. Dit is onnatuurlijk.

Zo maar uit het niets terwijl ik haar mening niet gevraagd heb :mad: En dat terwijl ik mijn inziends net het stadium ecto voorbij ben :p
 
Een tijd terug zag ik een vrouwelijke ex-collega weer eens. Ze wist dus dat ik trainde. Het eerste wat ter sprake kwam was of de buikspieren ook zichtbaar zijn. Toen dat niet het geval bleek te zijn was het onderwerp gauw afgesloten.

Al ben je zo mager als een graat, de gemiddelde vrouw vindt het blijkbaar alleen interessant als ze een paar blokjes zien. Als je aangeeft dat je van 70 kg naar 100 kg wil, hoef je al helemaal geen begrip te verwachten. Heb zelfs opmerking gekregen dat ik er door ben geobsedeerd ??? :duh:
 
Panharing zei:
Een tijd terug zag ik een vrouwelijke ex-collega weer eens. Ze wist dus dat ik trainde. Het eerste wat ter sprake kwam was of de buikspieren ook zichtbaar zijn. Toen dat niet het geval bleek te zijn was het onderwerp gauw afgesloten.

Al ben je zo mager als een graat, de gemiddelde vrouw vindt het blijkbaar alleen interessant als ze een paar blokjes zien. Als je aangeeft dat je van 70 kg naar 100 kg wil, hoef je al helemaal geen begrip te verwachten. Heb zelfs opmerking gekregen dat ik er door ben geobsedeerd ??? :duh:

ik denk dat de meesten van ons deze opmerking al meerdere malen naar ons hoofd geslingerd is :D
 
Vrouwen moeten hun mond houden en zuigen
 
boogie zei:
omdat ze smaak hebben?
Het is dat ik een heterocoïtusuele kerel ben maar ik begrijp de Nederlandse vrouw wel.

Ik heb het idee dat in de VS alles wat extremer is. Een mooi voorbeeld daarvan zijn bijvoorbeeld ook de neptieten en het dental white gebit. Tieten worden uiers en een gebit moet hageltjewit zijn. Hetzelfde geldt voor de mannelijke droomfysiek; geen pezige, ietwat gespierde man meer (het natuurlijke) maar een 'close to' bodybuilderfysiek.

Voor alle monsters zoals Spiertje is er echter wel goed nieuws: we lijken steeds meer de VS te volgen, dus jullie tijd komt nog wel.

(Dit is overigens één en al theorie en geenszins wetenschappelijk onderbouwd)

Ik heb totaal geen echte bb fysiek, maar er is niks mis met witte tanden!!!! :mad:
 
tja misschien moeten de nederlandse mannen hun wijfjes wat beter leren pleasen, ons zien ze in elk geval graag komen ;).
 
Mss moeten jullie gays niet allemaal trainen voor de vrouwtjes maar voor jezelf en de mensen die het wel waarderen.
 
Schijt aan die wijven die ons niet mooi vinden...
 
spiertje16 zei:
Omdat ze in Amerika gewoon smaak hebben
Niet als die k*t huppelk*tjes hier die bij signalen van de eerste sixpack en grote chest al beginnen te kotsen
Opdonderden met dat soort wijfen


jij gebruikt smaak en amerika in 1 zin!
je moest je schamen :)

ben ik een beachboy als ik wel gewaardeerd word? of ligt het gewoon aan de Belgische (of Antwerpse) vrouwen hehe
 
Smoothmold zei:
oke "Dildo", stop je hem maar weer lekker in je aarsje.

for the record, ik ben model geweest dus zo lelijk ben ik ook weer niet ;)

Hebben ze je misschien aangenomen voor je karakterkop?;)
 
RubenSossa zei:
In Amerika vallen de wijfen nog op echte kerels en zijn de wijfen nog niet zo geemancipeerd. Van wat dominantie en muscles zijn ze dus niet vies van.

Hier zijn de wijfen zelf dominant en willen ze liever een k*tecto die ze zowel fysiek als mentaal aankunnen.

haha je gaat spiertje achterna!
 
Back
Naar boven