MuscleMeat

houden de vrouwen in Amerika van meer buffe gasten?

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
haha ja een neandertaler zoals jij zou daar inderdaad beter gedijen haha ;)

''Haha'', oké ''Boogie''!
 
Lang niet alle amerikanen zijn zo Beafy...
 
Dit topic deed me net denken aan een errug lekkere blonde Californische die ik ns aan de haak had geslagen (ze was op uitwisseling in België) - ze kwam met me praten 'omdat jij de enige bent die hier wat gespierd is'. Ze deed dan ook zelf fitness, had ze verdomme duidelijkere blokjes dan mij... :D
 
'wat gespierd?'

je had haar een kopstoot moeten geven, TOINK!
 
Ik dacht dat alle amerikanen dik en fatsig waren volgens Big_Byron dus niet???
 
RubenSossa zei:
Hier zijn de wijfen zelf dominant en willen ze liever een k*tecto die ze zowel fysiek als mentaal aankunnen.

SO TRUE!!!

Hier heb je van die dikke zeugen die op schattige jongens vallen, want hoe vaak hoor je niet zo'n 1.80 koe roepen, "oohhh die giovanni is zo schattig"

Terwijl je in de VS hoort: "wat heeft John toch een grote gespierde harige borst"
 
delguy zei:
SO TRUE!!!

Hier heb je van die dikke zeugen die op schattige jongens vallen, want hoe vaak hoor je niet zo'n 1.80 koe roepen, "oohhh die giovanni is zo schattig"

Terwijl je in de VS hoort: "wat heeft John toch een grote gespierde harige borst"

Dus: vrouwen importeren! :thumbs:
 
delguy zei:
SO TRUE!!!

Hier heb je van die dikke zeugen die op schattige jongens vallen, want hoe vaak hoor je niet zo'n 1.80 koe roepen, "oohhh die giovanni is zo schattig"

Terwijl je in de VS hoort: "wat heeft John toch een grote gespierde harige borst"
OMFG:D
 
Of emigreren naar Amerika onder het voorwendsel dat je een politiek vluchteling bent. Want je wordt met name zo hard gediscrimineerd dat een normaal leven in Nederland en België niet mogelijk is (coïtus en liefde zijn nu eenmal behoeften van het primaire en secundaire niveau).
 
Suicide Sid zei:
Of emigreren naar Amerika onder het voorwendsel dat je een politiek vluchteling bent. Want je wordt met name zo hard gediscrimineerd dat een normaal leven in Nederland en België niet mogelijk is (coïtus en liefde zijn nu eenmal behoeften van het primaire en secundaire niveau).

haha :roflol: ik ga het proberen
 
RubenSossa zei:
Hier zijn de wijfen zelf dominant en willen ze liever een k*tecto die ze zowel fysiek als mentaal aankunnen.
:roflol:
 
boogie zei:
'wat gespierd?'

je had haar een kopstoot moeten geven, TOINK!
Deed ik ook, maar dat wond haar alleen maar op ??? ???
Tja, wat doe je dan...
 
dubbel nr. 2. het forum doet raar als ik de post wil bewerken ivm taalfouten ???
 
Mijn hartediefje zit sinds 6 weken in Miami (inmiddels kan ik mijn handen niet meer dicht krijgen vanwege de eeltvorming), en zei zegt dat de vooroordelen redelijk kloppen, de meeste Amerikanen zijn moddervet en kort van stuk. En ze hebben volgens mijn vriendin echt rampzalige eetgewoontes (zou dat verband houden met zwaarlijvigheid?, je zou haast denken van wel ). Ontbijten doet vrijwel niemand, en zelf koken is een uitzondering, Amerikanen gaan graag uit eten en dan het liefst bij een fast food keten….

Ik moet eerlijk bekennen dat ik trouwens ook het idee heb dat het klassieke mannenlichaam (schouders breder als heupen, laag vet %, baardgroei en voldoende spiermassa) uit is. Althans, bij breezers.
Gisteren op het strand heb ik mogen horen hoe mannen (nou ja, mannen…..) met de fysiek van een iets te dik 12 jarig meisje als sexy en lief werden bestempeld. Raar. Het voordeel is wel dat je dus maar 3 dingen hoeft te doen om sexy en lief te worden gevonden door breezers: stoppen met trainen, stoppen met eten en extra oestrogeen injecteren.

Ik blijf voor de zekerheid toch maar trainen. Dan ben ik in ieder geval in staat om de sexy breezerboys bij de enkels af te breken. Dan maar niet lief.
 
Wat ik ook eerder al zei, obesitas is een groot probleem in de USA. Er zijn meer forse mensen die voornamelijk uit vet bestaan dan spieren. Heb eens een film gezien waar een gast alleen maar Mac Donalds at voor een maand lang. Daar lieten ze ook cijfers zien hoe erg het wel niet is gesteld daar.

[Link niet meer beschikbaar]
 
volgens mij vallen vrouwen de meeste vrouwen zogenaamd op een ecto of iemand met een klein buikje en no muscles omdat ze dan niet zo onzeker hoeven te zijn over hun eigen lichaam. Dan hoeven ze zich niet schuldig te voelen als ze voor de zoveelste keer na de Mac rennen en op hun luie cellulites reet blijven zitten.
 
Smoothmold zei:
volgens mij vallen vrouwen de meeste vrouwen zogenaamd op een ecto of iemand met een klein buikje en no muscles omdat ze dan niet zo onzeker hoeven te zijn over hun eigen lichaam. Dan hoeven ze zich niet schuldig te voelen als ze voor de zoveelste keer na de Mac rennen en op hun luie cellulites reet blijven zitten.

Daar kan ik me iets bij voorstellen ja :D
 
hmz ben 2 keer weesten zwemmen vorige week, nu ja echt alle chicks die er rondliepen had cellulites, dit van 12 tot 88jaar :p dik en ja zelfs de magere hadden nog een blubberkont sjaaa...triestig
 
en wat het leuke is, de vrouwen van tegenwoordig schamen zich er niet meer voor... Dikke buiken met korte naveltruitjes, blubberbenen en dikke kuiten met korte rokjes. :kots:
 
Back
Naar boven